220.lv - Negodiba
Es nopirku internet veikala 220.lv bernu skapis. Kad sakam skatities detalas, konstantejam ka skapis jau bija lietot, jo bija ne tirs , sasist, ne originala iepakojuma. Piezvaniju uz veikalu, man teica lai es atsutu bildes uz e mailu. Es to izdariju. Man adbildeja lai es pati iepakoju skapis un kurjiers savaks to, un kad vini sanems to nekvalitativu prece, atsutis man labo skapi. Jau pagaja ne dela atbildes ne sanemu, zvanu. Kad bus prece? Man teisa 4 augusta. Es atbildeju ka gribu naudu atpakal. Es soka par tadu neatbildibu par sliktu iekseju komunikaciju. Es pati stradaju tirzniecibu un zinu ka jabut! Ne kad muza ne ko tur ne pirksu!
Labdien,
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neertībām,
Taču mums ir sava procedūra pēc kuras mums ir jāvadās, tādēļ mēs nevarējām uzreiz Jums atsūtīt jauno preci, Ja Jums tika sniegta atbilde par to ka saņemsiet jauno preci 4 augustā, tas nozīmē ka jaunā prece nāk no piegādātāja un viņa ir nedaudz jāpagaida.
Ja Jūs vēlaties zināt sīkāku informāciju par to kas šobrīd notiek ar Jūsu pasūtījumu, ad lūgums ir precizēt kāds ir Jūsu pasūtījuma numurs.
Ar cieņu,
Jauku dienu
Pasutijuma nr ir 3377783
Es visu saprotu, bet kapec konstruktativi jus to man ne varat uzrakstit uz e mailu un kad es zvanu?!
Labdien,
Paldies, Jūsu pasūtījumu apskatījām, cik mums ir saprotams tad nauda par šo pasūtījumu tika atskaitīta Jums atpakaļ uz kontu, tai vai nu jau jābūt, vai būs tuvākajā laikā uz konta.
Mēs noteikti informēsim kolēģus, lai šādās situācijās tiek ziņots ātrāk un saprotamāk par radušos situāciju.
Vēlamies Jums vēlreiz atvainoties par radušos situāciju,
Ceram uz turpmāku un daudz patīkamāku sadarbību!
Ar cieņu,
Jauku dienu
Комментарии (1)
Ja nemāki rakstīt latviski, labāk raksti krievu valodā.