www.sudzibas.lv 220.lv Nepiegada Preci un slikta attieksme pret klientu

www.220 lv - Nepiegada Preci un slikta attieksme pret klientu

Veicu pasūtījumu interneta veikala 220.lv 21.01.2016. Atnāca SMS ka mans pasūtijums ir atdots piegādei, itka viss kartība , bet izrādās ka nē, bija solīts piegādāt preci 3 darba dienu laika, kad pagāja 3 darba dienas un nebiju saņēmis preci un nekādas citas ziņas no 220.lv piezvanīju uz palīdzības telefona numuru kur man pateica ka viena nopirkta prece ir uz vietas, bet otras nav un viņi nevar piegādāt manu pasūtījumu, solīja visu uzzināt un piezvanīt man, kas protams nenotika, nekādus zvanu nebija un epasta ar neka nav.
Šodien no rīta atkal zvanīju un atkārtojas viss tas pats, tika solīts uzzināt un piezvanīt, bet protams ka nekas nav izdarīts.

220.lv melo klientiem, jebkurš normāls veikals būtu piezvanījis vai atsūtījis epastu man ja būtu kādas problēmā ar manu pasūtīju vel pirms tam kad es būtu zvanījis viņiem.

Es vispār nesaprotu ka tāds uzņēmums var dzīvot un ka viņiem vispār ir klienti. Ja man tomēr izdosies dabūt preces ko es pasūtīju es noteikti vārs nekad no viņiem ne nepirkšu un noteikti pabrīdināšu ar citus, lai neko no vīniem nepērk.

Ja kāds no 220.lv izlasīs manu sūdzību, lūdzu izdariet labu lietu un vienkarši aizverat ciet savu veikalu un neko tādu nedarāt vairs nekad, ja jūs nemākat un nezināt kā vajag strādāt ar klientiem un ko nozīme laba reputācija un cieņa pret cilvēkiem kas izmanto jūsu ''veikalu"

J

Комментарии (2)

A Atevi 05.02.2016

Ļoti līdzīga situācija bija arī man. Pasūtīju trīs preces uz nomaksu, piegādāja divas, pavadzīmē norādīja arī divas: tikai Preci 1, ko faktiski saņēmu un Preci 2, ko nepiegādāja. Preci 3 piegādāja, bet pavadzīmē nenorādīja.
Uzreiz zvanīju 220.lv, pateica - noskaidrosim, atzvanīsim utt. Tāpat nesagaidīju, zvanīju nākamā dienā vēl - atkal tas pats. Rakstīju uz e-pastu, atbilde atnāca: Atvainošanās un atkal - noskaidrosim, sazināsimies! Piedāvāju pati nepiegādāto preci aizstāt ar citu tādā pat vērtībā. Pēc 4 dienu sarakstes un vairākiem zvaniem, piedāvāja aizstāt ar citu preci vai atmaksāt preces vērtību. Es, protams, jautāju vai procentus par līzinga lietošanu arī atgriezīs, jo līzinga summa vienalga paliek nemainīga, atgriežot naudu nevis Līzinga kompānijai, bet man. 220.lv : Nē, diemžēl tikai preces vērtību. Neko darīt - izvelējos citu preci, sazvanījos, lai akceptē manu pirkuma grozu nevis kā jaunu pasūtījumu, bet preces aizvietošanu - izrādījās, ka atkal nevar, jo līzings noformēts uz konkrētu preci! Marazms marazma galā!!! Nākamais piedāvājums bija atgriezt visu piegādāto preci un anulēt līgumu. Beigās man tomēr paveicās, ka parādījās tā pati manis pasūtītā prece par to pasu cenu, ko man vēl pēc triju dienu gaidīšanas tomēr piegādāja. Un bez maksas! Plus atvainošanās naudiņas, ja nemaldos, 2 eiro piešķīra.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 12.02.2016

Labdien, lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. uz [email protected] vai arī šeit, lai varētu noskaidrot kāpēc radās problēma ar pasūtījumu!

Interneta veikals sniedz atbildes 1-2 darba dienu laikā - lūgums informēt mūs par savu pasūtījumu, lai mēs varētu sniegt Jums atbildi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы