220.lv - slikts serviss
Pasūtījums nr. 6028637, netika piegādāts laikā, kā arī netika dota nekāda informācija, kas par problēmu. Zvanot un interesējoties pašam, teica, ka esot aizmirsuši informēt par preci.
Atbilde no piegādataja arī esot jagaida nākošā dienā.
Redzēsim, kad vēl tiks atgriezta nauda.
Un nav jau pirmā reize, kad ir problēmas ar piegadi laikā.
Sveiki,
Diemžēl novēloti saņēmām informāciju par Jūsu preces neesamību. Šobrīd Jūsu pasūtījumu esam atcēluši un šodienas laikā nauda Jums tiks atgriezta.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par sapratni.
Комментарии (2)
tādiem "nervozajiem" nav jāiepērkas internet veikalos. Uz Elkoru vai Euronic, kur uzreiz no rampas var nocelt un aizvest mājā un viss. Nē, bet tak grib pa lēto, bet servisu pieprasa tādu ir kā 200% būtu pārmaksājuši.
220.lv paši reklamè “pasûti tagad” vai “pasûti lîdz tikiem un tikiem, un preci sañem parît”, tad logiski, ka cilvèks rèkinàs ar šo datumu, nevis kà mułkis sèž rokas klèpî salicis un sagaida piegàdes dienu, un, kad prece nav, tad klusèdams sež dienu, divas, nedèłu, neinteresèjoties.
Kàds te sakars - interneta vai neinterneta veikals? Ja veikals SOLA, tad klients NOTIC! Ir tikai cilvècîgi, ja veikls ziño par izmaiñàm procesos, pretèjà gadîjumà tà ir nolaidîba no veikala pàrstàvjiem.