220.lv - slikts serviss, bojāta prece
15.08. internetveikalā 220.lv iegādājos ziedu arku- 64.99 eur. ( pasūtījuma nr. 6226715). Pasūtot preci bija atrunāta piegade otrā dienā. 16.08. tika atsūtīta īsziņa ka prece kavējas , tiks jums nogādata 17.08. prece netika saņemta arī 20.08. Zvanot uz 220 , kur prece palikusi un nav laikā piegādāta - atbilde - prece nav atrodama. 21.08. vakarā prece tika piegādata, bez iepakojuma , netira, saskrapēta , katra arkas sastāvdaļa mētajas kā malka. Kurjera atbilde ka 220.lv viņiem nodevuši šo arku šādā izskatā bez iepakojuma un pat bez pavaddokumentiem, nezinot kur janogādā. Protams es no preces atteicos redzot kāda izskatā tā atrodas. Zvanot uz 220. lv ar pretenziju - atbilde, ka tas esot normāli saņemt preci bez iepakojuma. Vai pa tiešām sūtot preces no internetveikala pircējam var ,, iesmerēt ,, jebko ? Precei nav jaatbilst jaunas preces kritērijiem ?
Добавить комментарий