220.lv - Audu solās atgriezt, bet vairs neatbild
Situācija identiska iepriekšējai sūdzībai. Pasūtījums izpildīts daļēji, samaksa pieņemta par pilnu sūtījumu, pa telefonu vispirms sola, ka prece vienkārši ir sadalīta divos sūtījumos un otru pasūtījuma pusi saņemšu dienu vēlāk (diez cik izdevīgi viņiem ir dubultā maksāt par piegādi katru dienu?) , nākamajā dienā ienāk ziņa e-pastā, ka prece ir piegādes laikā sabojāta (par ko gan ir lielas šaubas, jo lai to preci sabojātu to ir jāsviež pret zemi ar spēku) naudu solās atgriezt, bet vairs neatbild. Naudas kontā nav. "Super" serviss. Neiesaku.
Комментарии (1)
Jūs uzrakstījāt iesniegumu epastā ar lūgumu atgriezt naudu uz konkrētu bankas kontu?
Pēc šāda iesnieguma viņiem ir jāatgriež nauda 14 dienu laikā. Ja viņi to neizdara, vērsieties ptac.
Var solīt/nesolīt, likums paliek likums