220.lv - Slikts serviss, nesaprotams līgums
1. Decembrī tika pasūtīts dīvāns, nākamajā dienā apstiprināja pasūtījumu, viss kārtībā. Pēc zvana teic, ka atsūtīs maksājuma grafiku. Grafiks netiek izsūtīts. 3. Decembrī zvanījām lai uzzinātu sīkāk par līguma grafiku, nekādu konkrētu informāciju nesniedz un aizsūta pie partner kompānijas, tai pat laikā neko par pasūtījuma atcelšanu nesaka. 4. Decembrī izrādās ka noformētais pasūtījums tomēr nav iespējams. Izrādās ka pēc pāris dienām tik tiek pārbaudīts vai noliktavā ir vai nav. Neko līdzvērtīgu nevar piedāvāt un uz teikto ka var gaidīt arī nākamo pievedumu nereaģē, vienkārši lauž līgumu. Normālā iznākumā pirms līguma apstiprināšanas (+līgums ir ar partnerkompāniju) būtu jāpaziņo ka prece ir vai nav noliktavā.
Добавить комментарий