www.sudzibas.lv 220.lv Nekad neizmantojiet šo platformu pirkumiem

220.lv - Nekad neizmantojiet šo platformu pirkumiem

Nekad neizmantojiet šo platformu pirkumiem - to es rakstu šeit un rakstīšu visos sāvējos soc. Tīklos.
-
seriāla turpinājums.
-
sākums:
pāsūtīju statīvu priekš mobilā telefona.
Solīja kā būs pakomātā pēc pāris dienām.
Piegādes dienā, atnāk sms un e-pasts par to, kā piegāde kāvējās.
Un šodien, otro reizi, tas pats: sms un e-pasts, ar jauno planoto piegādes datumu.
Cena precei nav liela... Vārēju viņu pāsūtīt citviet. Bet priekš kā man pēc tam divi vienādi statīvi?
Kas man kompensēs patērēto laiku, nervus? Man nospļauties, kā patērētājām, kas ir vainīgs, jūs kā marketplace vai firma, kurā tirgo uz jūsu marketplasā. Tad ir jātiec no viņiem vāļā, jo viņi rāda problēmas un viņiem uzticēties nevar.
Kārtēja problēma ar šo veikalu. (1a.lv, kaut kodus ar atlaidi sūta...)

pasūtījuma nr. : 16453916
-
turpinājums:
03.10.2022 - joprojām nav piegādāta prece.
No e-pasta uzrakstīta oficiāla vēstule, ar lūgumu, uzzināt kas notiek ar manu pāsūtījumu.
-
šodien:
nāk man e-pasts, ar atbildi, pievienoju zēmāk.
Sānāk, gandrīz mēnesi man p*sa smadzenes, un jā es nepaceltu troksni, neviens man tā un neatrakstītu. Un savu naudu es pazaudētu.
Un es viņu pazaudēšu, jo kontu, šo, bloķēja zti.
Tātad es palikšu bez pāsūtīja un bez naudas.
Bez jebkādas kompensācijas no firmas vai 220.lv puses.

Nu es gan jums internetā uztaisīšu piāru.
Paldies par sabojātu noskaņu un zaudēto naudu.

05.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 14.10.2022

Labdien!
Mums svarīgs katrs klients un pasūtījums neskatoties no tā vērtības, tāpēc vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs. Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "HOCO TRADING SIA" Latvijā. Informāciju par pārdevēju varat redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā.
Mēs esam izstrādājuši Marketplace pārdevēju novērtēšanas kritērijus un turpmāk pastiprināti pievērsīsim uzmanību tiem, kas nepilda dotos solījumus un kopīgi uzlabosim servisa līmeni, ko saņem 220.lv klienti.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv

Комментарии (2)

Chikibriki 05.10.2022

"Kas man kompensēs patērēto laiku, nervus?" tev vajag ārstēties nevis sūdzības rakstīt :D visiem ir nospļauties uz tādu klientu kā tu, baigi lielu pirkumu uztaisīji :D

P PatiesiibasMeka 05.10.2022

Nu ja jau dzīvē ienācis ZTI, tad pāris eiro par kaut kādu tur trubas statīviņu būs mazākā problēma :)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы