www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Šodien pasūtīju portatīvo datoru no 220.lv kur pārdevējs ir Mdata. Un pēc pāris stundām 220.lv atsūtīt e-pastu kā mans pasūtījums ir atcelts un kā manis pasūtīta prece nav uz vietas noliktavā un tas nekas ka visu pagājušo nedēļu viņu rādīja ka ir. Un tikai pēc mana pasūtījumu, tika atzīmēts ka prece ir izpārdota. Tāda veidā tiek maldināti klienti, kuri ir šo preci noskatījušies.

26.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 28.09.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 14.10.2022

Labdien, Klāv!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs.
Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "MDATA" Latvijā. Informāciju par pārdevēju varat redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā. Diemžēl, gadās situācijas, kad sistēmas savstarpēji nenostrādā pilnvērtīgi, un prece, kas nav pieejama pie piegādātāja/konkrētā pārdevēja vēl nav deaktivizēta mājas lapā.
Ļoti atvainojamies par radušos situaciju un sagādātajām neērtībām.
220.lv

Комментарии (1)

V Vichy 28.09.2022

Man arī vienu preci nokancelēja pēc laba laika, ka neesot noliktavā, lai gan prece joprojām uzrādījās, kā pasūtāma.. neloģiski!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы