220.lv - Slikts serviss
Centāmies 4. Sept. Krasta ielā 52 izņemt pasūtījumu, taču nestrādāja sistēma, par ko uzzinājām tikai pēc ilgstoša laika pavadīta Rindā, kas nekustējās. Kad iegājām uzjautāt, kas atgadījies, veseli trīs darbinieki bazarēja savā starpā un uzbraucoši uz jautājumu “kas atgadījies? ”, atbildēja, ka “sistēma nestrādā, nezinām, kad tiks salabots. ” attieksme un darbinieku balss tonis bija ļoti nepatīkams un riebīgs. Rindā stāvošie, kuri paši nepajautāja, kas atgadījies, tā arī neziņā tērēja savu laiku, stāvot nekustīgā Rindā uz preču izņemšanu.
Preci galu galā savācām 5. Sept. Bez Rindas, kad sistēma jau strādāja, taču darbinieku attieksme tāpat nebija sevišķi pozitīva vai patīkama. Vajadzētu darbiniecei kādu motivāciju mainīt toni, ar kādu tiek runāts ar klientiem. 220.lv mājaslapā sūdzība vēl nav atspoguļota. Kas zina, vai tas 1 Zvaigznes vērtējums tiks publicēts, taču, ja nē, tad tiek slēptas sliktās atsauksmes.
Labdien, neapmierinati_klienti2022!
Mēs atvainojamies par Jūsu nepatīkamo iepirkšanās pieredzi.
Instruēsim darbiniekus turpmāk izvietot paziņojumu par sistēmas traucējumiem jau pie ieiejas veikalā un veiksim kolektīva apmācības, lai uzlabotu saskarsmes prasmes.
Vairumu preču vērtējumu sistēma apstiprina automātiski. Klientu atstātie komentāri, kas neraksturo pašu preci, tās kvalitāti, īpašības vai nesniedz informāciju, kas palīdzētu citiem klientiem pieņemt lēmumu par noteiktās preces iegādi, tiek dzēsti, jo saturs neatbilst mērķim.
220.lv
Комментарии (2)
Uķi puķi un ja tam cilvēkam ir tāds balss tonis? Ja darbinieki nezin, tad arī nezin. Fascinē, kad šādā situācijā cilvēki uztājīgi grib zināt laikus - pateiks no gaisa un nestrādās, tad vel apmierinātāki tie cilvēki būs. Cerams, ka atpakaļ ceļā jūs cilvēkiem pateicāt, ka nestrādā nevis pagājāt garām.
Atpakaļceļā pateicām gan, lai velti nestāv rindā. Šeit galvenokārt problēma bija tieši tajā, ka klienti netika informēti. Attieksmi vēl var paciest, jo katram savas problēmas.