www.sudzibas.lv 220.lv Pasūtījumu piegādes pārcelšanas un atcelšana.

Решено220.lv - Pasūtījumu piegādes pārcelšanas un atcelšana.

06.10.22 pasūtīju Bosch wtx8hkb9sn veļas žāvētāju. (pasūtījuma nr.16697843) 07.10.22 atnāca e-pasta vēstule, ka sākta pasūtījuma izpilde ar piegādes laiku - 14.10.22. Tikai 14.10.22 atnāca jauns e-pasts, ka pasūtījums kavēsies un jaunais piegādes datums ir 19.10.22. Nākošais e-pasts par piegādes kavēšanu atnāca 18.10.22 ar jaunu piegādes laiku uz 27.10.22. Tā kā 27.10.22 no 220.lv nebija nekādas informācijas, zvanīju pats. Saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav iedevis informāciju par piegādes laiku, nekāda cita komentāra vai piegādes prognozes nav. Jau 27.10.22 vakarā atnāca e-pasts, ka pasūtījums ir atcelts, sakarā ar preces neesamību. Tātad 220.lv vajadzēja 21 dienu, lai saprastu, ka preces nav noliktavā. Izbrīnu rada fakts, ka šī prece visu šo laiku bija un arī joprojām ir mājaslapā pārdošanā kā pieejama. (piegādes laiks šajā laikā mainījās no 7-14 dienām) .
31.10.22 zvanīju uz 220.lv lai saprastu situāciju, kā tas iespējams, ka prece joprojām tek tirgota, bet man Saka, ka nav pieejama. Atbilde bija: par preces esamību atbild piegādātājs, viņi nekādu atbildību par piegādi un korektu informāciju savā mājaslapā neuzņemas. Naudu man atskaitīs 7 darba dienu laikā. Es norādīju, ka viņi joprojām krāj cilvēkus ar nepatiesu informāciju savā mājas lapā, uz ko saņēmu atbildi, ka man jāiesniedz rakstiska pretenzija. Kad vaicāju: ja es to nedarīšu, vai 220.lv turpinās krāpt cilvēkus ar neesošām precēm, atbildēja - ka paši neko nemainīs vai nepārbaudīs.
Secinājumi:
1. 220.lv ir atradis labu kreditēšanās veidu pie klientiem. Mēģinot pārdot neesošas preces, viņi patur klientu naudu (manā gadījumā 787 eur veselu mēnesi) un tad atgriež ar pamatojumu, ka preces nav. Kaut gan, visu šo laiku, prece ir bijusi pieejama pasūtīšanai. (arī šobrīd ir)
2. 220.lv neuztraucas par objektīvas informācijas esamību savā mājaslapā, jo ir gatavi ko mainīt vai pārbaudīt tikai pēc klientu rakstiskas sūdzības.
3. 220.lv neuztrauc piegādātāju (ne) uzticamībā, vai arī tā tiešām ir 220.lv legāla (es teiktu krāpšana) darbība, kā tikt pie apgrozāmajiem līdzekļiem.

31.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 03.11.2022

Labdien, Sandis-1 !
Mēs atvainojamies par neizpildīto pasūtījumu.
Mūsu uzņēmumam svarīga katra klienta apmierinātība, tādēļ vēlamies paskaidrot sekojošo.
Preces, kurām netiek uzturēti krājumi mūsu noliktavā, pēc klientu pasūtījuma saņemšanas, mēs pasūtam pie ražotāja vai izplatītāja.
Sākotnējie piegādes termiņi tiek noteikti saskaņā ar ražotāja iepriekš iesūtīto informāciju, kas redzami klientiem mājas lapā.
Diemžēl, reizēm ražotājs dažādu iemeslu dēļ neizpilda pasūtījumu noteiktajā temiņā, tāpēc arī mēs nevaram veikt savlaicīgu piegādi.

Mūsu klientu apkalpošanas centrs sazināsies ar Jums par esošās situācijas iespējamo risinājumu.
Paldies, ka iepērkaties pie mums!

220.lv

Дополнено Sandis-1 04.11.2022

220.lv klientu apkalpošanas centrs sazinājās- solīja piegādāt preci uz 16.11.22 par to pašu cenu un ar iespēju samaksāt uz vietas. Gaidīsim 16.11.22.

Жалоба успешно разрешена Sandis-1 09.11.2022

Neticēju, ka tā varētu būt... Veļas žāvētājs tika piegādāts 08.11.22, kas ir veselu nedēļu atrāk nekā solīja.
Secinājumi:
1. Ja ir problēmas, kuras uzreiz negrib atrisināt internet veikali, tad sūdzības.lv reāli darbojas. Nenorijiet "krupi" miera labad. Ja citi nezina par problēmām, tad i-veikali nav ieinteresēti kaut ko mainīt.
2. 220.lv, manā gadījumā, bija ieinteresēts un spējīgs savas kļūdas labot. Nedrošos piegādātājus var piespiest piegādāt preci termiņā un vēl ātrāk.

S

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы