Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Brīdinājums
Sveiki visiem, kas paslinko lasīt n-tos noteikumus... Turpmāk silti iesaku to darīt, īpaši jau iepērkoties 220.lv savā nezināšanā&naivumā iegādājos mini ledusskapi 220.lv, un pēc nepilna mēneša iekārta vnk pārtrauca darboties. Nogādāju to 220.lv, uzrakstīju prasījuma pieteikumu par preces neatbilstību utt. , uz ko saņēmu atbildi - mēs tikai starpnieki (platformas turētāji) , tāpēc kārtojiet visu ar pārdevēju - kurš kā izrādās ir lt uzņēmums, tad nu laipni lūgti brīnišķīgajā nezināmajā eiropa...
220.lv - Slikts serviss,bojājums.
Nopirku divas gultas,pegade atsevišķs stasts,bet rezultātā abas aveda salauztas. 2 dienas risinajums no klientu servisa noveda pie 10,joprojam nav atrisinats. Vakardien zvanija mutiski piedavaja lielisku risinajumu par 2 bojatam precem 40 eiro kontā, kas nav pat 10% no iegādes summas, saku padomasu 5 minutes zvanu atpakal,saka neredzu neko,paprasis kolēģēm atzvanis,protams neviens neatzvanija. Teiksiet var nodod atpakaļ-ja ,bet gultas paredzētās līgo svētku viesiem, dēļ komunikācijas nav vair...
220.lv - Slikts serviss,naudas atmaksa
Sākotnēji veicu pasūtījumu 10.05.2024., (bērnu virtuves tornis). Sūtîjumu gaidīju aptuveni divas nedēļas, visu laiku mainījās piegādes datumi, sazvanot 220.lv operatoru, saņēmu atbildi, ka mans sūtījums ir “iestrēdzis” Lietuvas pasta nodaļā un nav skaidrībās, kāpēc tā. Tāpat arī tika pateikts, ka viņi sazināsies ar pārdevēju, noskaidros lietas apstākļus un dos man ziņu ar ēpasta palīdzību. Protams, nekādu atbildi es nesaņēmu. Pagaidot vēl mazliet, sapratu, ka nē, pasūtījumu vēlos tomēr atcelt...
Решено220.lv - Naudas atmaksa
220.lv - naudas atmaksa pasūtījums nr.29471329 (preces pieņemšanas-nodošanas akta nr.613281) .16.05.2023. Prece tika atgriezta 220.lv biroja krasta iela 52 (nebija lietota) , bet nauda joprojām nav atgriezta. Uz e-pastu nekādu informāciju nesaņēmu, pa telefonu solīja 14 dienu laika, bet tas bija pagājuša pagājušajā mēnesi un atbildi kāpēc nevar atkgriezt naudu nesaņemu nekādu skaidru atbildi ,bet pagāja jau gandrīz mēnesis .
220.lv - Slikts serviss, iespējams bojājums
Aizvakar saņēmu 3 mantas no sava pasūtījuma, kur bija 4 mantas. Netika atvests dīvāns, kaut gan solīta piegāde š. G. 23. Maijā. Vakar piezvanīju, solīja, ka jābūt. 23.05.2024. Veselu dienu gaidīju, izsaucu krāvējus, taču dīvāns netika atvests. Atkal zvanīju 220.lv, man pateica, ka viss būs. Plkst.17.20 piezvanīja expresspasts un prasīja, vai es vēlos dīvānu bez vienas kājas. Protams, ka es atteicos. Man ir zināms, ka dīvāns ir iepakojumā, jo pirms 5 gadiem esmu pasūtījusi analoģisku dīvānu. Kā...
Решено220.lv - Naudas atmaksa
220.lv - naudas atmaksa pasūtījums nr.29359039 (preces pieņemšanas-nodošanas akta nr.603546) . 01.05.2023. Prece tika atgriezta 220.lv biroja krasta iela 52 (nebija lietota) , bet nauda joprojām nav atgriezta. Uz e-pastu nekādu informāciju nesaņēmu, pa telefonu solīja 14 dienu laika, bet tas bija pagājuša nedēļas sākumā.
220.lv - Sliktas kvalitātes produkts, slikts serviss
Viņi pārdod nekvalitatīvas preces ar defektiem. Nopirkām no tiem velosipēdu ar līkiem riteņiem un cauru riteni. Komentāri par sliktu preču kvalitāti tiek dzēsti. Un viņi pat nevar paskaidrot, kāpēc komentārs tika dzēsts. Šī nav pirmā reize, kad mums ir problēmas ar šo uzņēmumu. Pēdējo reizi pasūtījām no viņiem. Viņi nemēģina palīdzēt atrisināt problēmu.
220.lv - Nekvalitatīvas preces
Pārdod austiņas par gandrīz 25€ ar mono skaņu kas jau bez tā ka viens un tas pats pa abām ausīm skan kā no mucas, viss no lētākās plastmasas kas droš vien noplīsīs pēc dažām nedēļām lietošanas, radio funkcija pilnīgi disfunkcionāla nevienu staciju neķer atnāca ar vienas auss plastmasas daļu atnākušu vaļā, atgriezt nevar jo 'higiēnas prece', droši vien iepirktas no alibaba pa 2-3€ gabalā, normāls bizness, atstāju atsauksmi veikala atsauksmju sistēmā, protams neuzrādās, un gandrīz droši netik...
220.lv - Tika piegādāta nepareiza prece
Pasūtiju uz māmiņdienu krūzi “Mamma: nozīme” atnāca krūze ar citu dizainu “#Mammu dzīve”, šī nav pirmā reize, kad ir bijusi šāda situācija, cerēju, ka varbūt uzņēmums mācās no savām kļūdām!
220.lv - Обман, плохой сервис
Заказ по интернету 28896983 на 220.lv заказ ждал почти месяц, получил не полный заказ, один предмет был убран (он и сейчас есть в продаже) один товар не тот что заказывал (пусковые провода 600а мощности. Получили 400а.) писал [slēpt]@220.lv 5 раз! Полный игнор ни какого ответа. Написал отзыв про провода что не те, не опубликовали, написано что это не по правилам у них такой коментaрий.. Мне 50 лет и я такого отношения к клиентам есче не видел. Это худший из худших магазинов что я встречал в своей жизни!
220.lv - Tiek piegādāta neatbilstoša prece un atsauksme par to tiek noraidīta kā neatbilstoša noteikumiem.
Tika veikta preces iegāde no 220.lv, iegādājos arduino uno komplektu. Prece pienāca laicīgi taču atnākusī prece neatbilst pasūtītās preces attēlam. Sazinājos e-pastā par šo un vienīgais ko man piedāvā ir veikt preces atgriešanu, nevis atgriež naudu par veikto pasūtījumu. Pēc preces saņemšanas pievienoju 1 Zvaigznes atsauksmi, kurā tika pievienoti attēli ar saņemto preci, kura redzami atšķīrās no pasūtītās. Viss tika aprakstīts komentārā un pievienots arī tas ka prece bija redzami slikta...
220.lv - Nekvalitatīva prece, bezdarbība no portāla puses
Https://220.lv/lv/apgerbi-apavi-aksesuari/aksesuari-sievietem-un-viriesiem/rotas...⇄ iegādājos izsmalcinātajo gredzenu, kas izgatavots no augstākās kvalitātes s925 sudraba, kas nepilnu divu mēnešu laikā pārvērtās par to, kas redzams fotogrāfijā. Nepietiek nekaunības pat uz gredzena iespiest provi. Vērsos pie 220.lv ar pretenziju, kura netiek risināta, aibildinoties ar standarta tekstu, ka sazināsimies, noskaidrosim un...
220.lv - Krāpšana
Iegādājāmies elektrisko cepeškrāsni, kura gar plīts durvīm laiž garām karstu tvaiku, kausējot plastmasas detaļas un plīts iekšpuse, pēc vairāku mēnešu Ilgas karsēšanas un tīrīšanas, vēljoprojām spēcīgi smird pēc indīgām ražošanas izejvielām/plastmasas. Sazinoties ar 220.lv un izklāstot problēmu, viņu darbinieks vienkārši nometa telefonu. Zvanot otrreiz un trešo reiz saņēmu piedāvājumu izsaukt meistaru, kas noklausoties problēmu, pašsaprotami, nav risinājums situācijai, vai sazināties ar 220.lv...
220.lv - Vissliktākais internet veikals
3 reizes tiek pārnests piegādes datums un viss pēdējā brīdi…. Uzzvanot 220.lv operatoram, man pateica ka viņi nezinu un track nr nav redzāms. Paldies 220.lv par sliktu apkalpošanas servisu:)
220.lv - Latvijas Ebay
Iegādājos videokarti, jo bija lētākais variants. Vietās, kur tā jāskrūvē klāt pie datora rāmja redzami skrāpējumi līdz ar to var secināt, ka videokarte jau iepriekš bijusi lietota. Prece bija lētāka nekā citos veikalos, bet tomēr ne tik lēti ja būtu pircis lietotu iekš ebay.
220.lv - Slikts serviss
Neiesaku iepirkties šajā internetveikalā. Veikalam ir vairāki partneri un viņi strādā ļoti nekvalitatīvi - regulāri kavē pasūtījuma izpildi, ja ir problēmas ar pasūtījumu - klientu konsultants jums Nepalīdzēs, bet pateiks - kā "tā ir mūsu partneru kļūda". Nekādas atbildības. Par situāciju - biju pasūtījis bērnu skūteri - meitai drīz dzimšanas diena. Piegādātājs - 220.lv partneris easyshop (Lietuva) . Man vajadzēja īpašu krāsu, atradu tādu 220.lv. Preci biju pasūtījis laikus. Pirmkārt sūtījum...
220.lv - Krāpšana
Iegādājos internetā komplektu-telefona aizsargstikliņu un maciņu. Atsūtīja tikai maciņu, bet Stikliņu nē. 14. Februārī bija šis sūtījums, bet līdz šai dienai nav atraduši risinājumu. Neiesaku šādus komplektus pie viņiem, jo izskatās pēc reālas naudas izkrāpšanas.
Решено220.lv - Neatgriež naudu
2. Martā iegādājos izlietni, kura izrādījās sasista. Preci atgriezu tur pat uz vietas klientu centrā. Solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā, ir jau pagājušas 18 dienas un nauda vēl nav atgriezta. Sazvanot solīja, ka nodos ziņu menedžerim un situācija tiks atrisināta.
220.lv - Slikts serviss
Gribu brīdināt visus- prece netiks piegādāta termiņā. Sūtījumu pasūtīju 19.02 preci kas nav atnācis norādītajā laikā 13.03. Es jau gaidu mēnesi. Pabrīdināts es tiku tikai pēc 3 dienām, kad jau kavēja. Atsūta info- mēs gaidām no piegādātāja- būs 22.03. Jūs tur d**** esat? Vēl divas nedēļas man jāgaida?! Es sen būtu tad citur pasūtījis, attieksme pret klientu nekāda, atsūta tik tekstu gaidām no piegādātāja. Tā nav mana problēma ka nevarējāt to izdarīt laicīgi! Es gaidu savu preci! Netaisos vēl gaidīt, kamēr Jūs paši maldināt ar piegādes laikiem! Pēc 22.03 atkal būs info- sorry gaidi vēl?
220.lv - Бракованный товар и несоблюдение обязательств по возврату средств
Хочу поделиться своим негативным опытом покупки в магазине 220.lv. После того, как приобрел дорогую технику и привез её домой, обнаружил, что товар оказался бракованным. Немедленно обратился в поддержку, и мне посоветовали вернуть товар обратно в магазин. Однако, на месте мне отказали в обмене товара или возврате средств в соответствии с моими законными правами на возврат в течение 14 дней. Их аргументация была противоречивой и непонятной, утверждая, что я уже воспользовался товаром. При этом...