Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Vissliktākais internet veikals
3 reizes tiek pārnests piegādes datums un viss pēdējā brīdi…. Uzzvanot 220.lv operatoram, man pateica ka viņi nezinu un track nr nav redzāms. Paldies 220.lv par sliktu apkalpošanas servisu:)
220.lv - Latvijas Ebay
Iegādājos videokarti, jo bija lētākais variants. Vietās, kur tā jāskrūvē klāt pie datora rāmja redzami skrāpējumi līdz ar to var secināt, ka videokarte jau iepriekš bijusi lietota. Prece bija lētāka nekā citos veikalos, bet tomēr ne tik lēti ja būtu pircis lietotu iekš ebay.
220.lv - Slikts serviss
Neiesaku iepirkties šajā internetveikalā. Veikalam ir vairāki partneri un viņi strādā ļoti nekvalitatīvi - regulāri kavē pasūtījuma izpildi, ja ir problēmas ar pasūtījumu - klientu konsultants jums Nepalīdzēs, bet pateiks - kā "tā ir mūsu partneru kļūda". Nekādas atbildības. Par situāciju - biju pasūtījis bērnu skūteri - meitai drīz dzimšanas diena. Piegādātājs - 220.lv partneris easyshop (Lietuva) . Man vajadzēja īpašu krāsu, atradu tādu 220.lv. Preci biju pasūtījis laikus. Pirmkārt sūtījum...
220.lv - Krāpšana
Iegādājos internetā komplektu-telefona aizsargstikliņu un maciņu. Atsūtīja tikai maciņu, bet Stikliņu nē. 14. Februārī bija šis sūtījums, bet līdz šai dienai nav atraduši risinājumu. Neiesaku šādus komplektus pie viņiem, jo izskatās pēc reālas naudas izkrāpšanas.
Решено220.lv - Neatgriež naudu
2. Martā iegādājos izlietni, kura izrādījās sasista. Preci atgriezu tur pat uz vietas klientu centrā. Solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā, ir jau pagājušas 18 dienas un nauda vēl nav atgriezta. Sazvanot solīja, ka nodos ziņu menedžerim un situācija tiks atrisināta.
220.lv - Slikts serviss
Gribu brīdināt visus- prece netiks piegādāta termiņā. Sūtījumu pasūtīju 19.02 preci kas nav atnācis norādītajā laikā 13.03. Es jau gaidu mēnesi. Pabrīdināts es tiku tikai pēc 3 dienām, kad jau kavēja. Atsūta info- mēs gaidām no piegādātāja- būs 22.03. Jūs tur d**** esat? Vēl divas nedēļas man jāgaida?! Es sen būtu tad citur pasūtījis, attieksme pret klientu nekāda, atsūta tik tekstu gaidām no piegādātāja. Tā nav mana problēma ka nevarējāt to izdarīt laicīgi! Es gaidu savu preci! Netaisos vēl gaidīt, kamēr Jūs paši maldināt ar piegādes laikiem! Pēc 22.03 atkal būs info- sorry gaidi vēl?
220.lv - Бракованный товар и несоблюдение обязательств по возврату средств
Хочу поделиться своим негативным опытом покупки в магазине 220.lv. После того, как приобрел дорогую технику и привез её домой, обнаружил, что товар оказался бракованным. Немедленно обратился в поддержку, и мне посоветовали вернуть товар обратно в магазин. Однако, на месте мне отказали в обмене товара или возврате средств в соответствии с моими законными правами на возврат в течение 14 дней. Их аргументация была противоречивой и непонятной, утверждая, что я уже воспользовался товаром. При этом...
220.lv - Krāpšana
220.lv pārdod kniedēšanas pistoli+kniežu komplekts. Preces id 23932076. Atsūtīja tikai kniedes. Prece aprakstā minēta kā instruments, arī attēlā nepārprotami pistole ir kopā ar kniežu kastīti. Atklāta pircēju krāpšana. Ir vairāki pistoles attēli no dažādām pusēm un iepakojuma kaste atbilst pistoles garumam-29cm, taču iekšā 9cm kastīte ar kniedēm un viss. Caur veikalu 220.lv tirgo veikals compare tools.
220.lv - Krāpšana
Pārdeva lietotu preci kā jaunu - atverot bija redzami skrāpējumi, nevīžīgi iebāzts oriģinālajā iepakojumā. Apskatot oficiālo izpakošanas video redzams, ka precei bija jābūt vēl papildus maisiņā iepkotai. Zvanot uz klientu atbalstu lūdza sūtīt e-pastu uz [slēpt]@220.lv no kura nekādas atbildes nesekoja. Lasot citu klientu atsauksmes izskatās, ka pārdot atgrieztas, lietotas, demo preces ir šī uzņēmuma stratēģija. Pieļauji, ka liela daļa klientu nepamana vai nevēlas noņemties ar atgriešanu.
220.lv - Сроки исполнения заказа
Заказал часы 14.02.2024. Часы сыну и он должен был забрать. Заказ должен был быть в магазине 27.02.2024. Сын приехал, сначала сказали, что товар не оплачен, позже сказали, что заказ не готов... Через час после визита сына в магазин, мне пришло смс от магазина, что планируемое время исполнения заказа 05.03.2024. Часы были подарком на день рождения. Вместо радости сына, испорченное настроение, никаких извинений...
Par 220.lv - Neatmaksa naudu par atgriezto preci
2024. Gada 26. Janvārī saņēmu no veikala 220.lv preci 69.98 eur vērtībā un nosūtīju preci atpakaļ 2024. Gada 29. Janvārī ar Dpd. Pēc stāvokļa uz šodienu, 23. Februāri, SIA pigu Latvia neatmaksāja man, kā patērētājam, samaksātu naudu par pasūtījumu 68,29 eur apmērā (2024. Gada 20 februārī saņemu tikai 1,69 eur!) . Samaksas termiņš jau bija 12.02.2024.
220.lv - 220.lv/ Ужасное обслуживание и халатность
Не советую заказывать технику через 220.lv. Приобрели кофемашину, во время приготовления кофе обнаружили, что датчик давления не работает. Сразу же сдали кофемашину обратно. Ждали ответа от представителя 3 недели. По итогу, сервис сказал, что все работает. Дома, раскрыв машину, обнаружили, что отсутствует темпер, а неисправность барометра не была исправлена! По итогу, что мы имеем: потраченные деньги, потраченные нервы. Чего мы не имеем: темпер, рабочий барометр.
Решено220.lv - Brāķēts augļu žāvētājs
Atnāca sabojāta prece augļu žāvētājs ar vairākām plaisām. Esmu šokēta, ka var sūtīt brāķēto preci klientam. Nevienam neiesaku sūtīt tajā platformā nekādas preces, jo atnāk ar defektiem un jūs veltītisiet savu laiku un nervus lai atgriezt naudu atpakaļ.
220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju divus mobilos telefonus ar lielām atmiņām, speciāli ceļojuma vajadzībām. Un tad sākās. Preces saņēmu pēc deviņām dienām, solīto 3. Dienu vietā ‘’labs serviss’’. Pēc pāris nedēļām viens telefons pārstāja darboties. Tika nosūtīts uz garantijas remontu. Tā arī netika izmantots ceļojuma vajadzībām, jo nosūtīts uz lietuvu remontā. Protams, operatore aizrakstīja, bet atbilde nav gatavs. Jautāju, kā šo problēmu atrisināt, gaidiet 30 dienas. Tāds lūk serviss e-veikalā 220.lv
220.lv - Krāpšana
Pārdot bojātas preces, raksta 14 dienu laikā var atgriest preci, ka prece tiek atgriezta, atbild ka preci sabojāja pats pircējs. Preci darbībā nedrīkstot pārbaudīt. Tātad pēc veikala 220.lv darbinieka teiktā pērkot hēlija gāzes balonus pēc iepakojuma jānosaka vai balons ir pilns vai nav. Ideāls risinājums, naudu neatgriežam, preces arī nav. Varam iedot atpakaļ tukšo balonu. Lieliska ņirgāšanās par pircēju.
220.lv - Milzīga piegādes aizkavēšanās, огромные задержки доставки
6 января заказала куклу в подарок подруге, у которой день рождения 28 января. Изначально обещали доставить 22.01. 22 января информируют, что посылка задерживается и будет доставлена 29.01. 29 января снова информируют, что посылка задерживается и будет доставлена теперь уже 5.02. Это ненормально, учитывая то, что это заказ не на какую-то редкую мебель, которую, возможно, сложно доставить, а на небольшую куклу популярного бренда. Заказ был сделан уже очень давно, иначе как халатностью фирмы я не могу объяснить эти задержки. 220.lv неприятно удивляет. Номер заказа 26812913.
220.lv - Sūtu dažādas lietas jau ilgu laiku
No kurienes tik daudz sliktu atsauksmju par vienu no mana iecienītākā interneta veikala? Man gan nav bijis nekādu problēmu ar garantiju un citiem jautājumiem, vienkārši esmu pasūtījusi pie viņiem jau apmēram trīs gadus, un viss ir lieliski, viss atnāk laicīgi un nekad nav nekādu problēmu.
220.lv - Slikts serviss
Labdien. Veikalu 220.lv nav iespējams ne sazvanīt ne kā. Savādāk sakontaktēt. Telefona numurs, kurš. Ir minēts sudzības.lv neeksistē un viņu mājas. Lapā minētais tālrunis nekad nav sazvanāms. Nekad. Uz epastiem arī neatbild, absolūti nesakontaktējams kantoris. Pilnīgi nekāda cilvēciskā kontakta.
Решено220.lv - Обман
Заказал телефон, приехал получать, оплатил, открыл посылку не отходя от кассы перед продавцом и увидел то что это совершенно не тот телефон который я заказал на сайте! Я тут же попросил продавца вернуть мне мои деньги, он сказал что ничего не вернёт и если мне что то не нравится то я могу отказаться... И вернуть свои деньги через 2 недели. Я был просто в шоке.. Тут же позвонил в техподдержку, там мне сказали что могут вернуть деньги через 5 дней, меня это тоже не устраивало так мне нужен был...
220.lv - Melošana, krāpšana, apzagšana
No 2023. gada 23. augusta cīnos par remontā nodotu trimmeri Karcher LTR18-25 ar akumulatoru un lādētāju, kuram bojāts bija tikai akumulators, trimmeris bija darba kārtībā nebija bojāts, bet remontā trimmeri saplēsa. Tagad 220.lv raksta visādas pasakas, melus, grib piespiest pircēju, lai ņem saplēsto trimmeri. Kategoriski atsakos ņemt saplēsto trimmeri, pieprasu apmaiņai jaunu. Esmu aizsūtījusi 5 vēstules un vēl cik telefona zvanu. Pēdējo 220.lv vēstuli saņēmu 29.12.2023. ar solījumu, ka 15...