Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju divus mobilos telefonus ar lielām atmiņām, speciāli ceļojuma vajadzībām. Un tad sākās.
Preces saņēmu pēc deviņām dienām, solīto 3. Dienu vietā ‘’labs serviss’’.
Pēc pāris nedēļām viens telefons pārstāja darboties. Tika nosūtīts uz garantijas remontu. Tā arī netika izmantots ceļojuma vajadzībām, jo nosūtīts uz lietuvu remontā. Protams, operatore aizrakstīja, bet atbilde nav gatavs. Jautāju, kā šo problēmu atrisināt, gaidiet 30 dienas.
Tāds lūk serviss e-veikalā 220.lv
220.lv - Krāpšana
Pārdot bojātas preces, raksta 14 dienu laikā var atgriest preci, ka prece tiek atgriezta, atbild ka preci sabojāja pats pircējs.
Preci darbībā nedrīkstot pārbaudīt. Tātad pēc veikala 220.lv darbinieka teiktā pērkot hēlija gāzes balonus pēc iepakojuma jānosaka vai balons ir pilns vai nav. Ideāls risinājums, naudu neatgriežam, preces arī nav. Varam iedot atpakaļ tukšo balonu. Lieliska ņirgāšanās par pircēju.
220.lv - Milzīga piegādes aizkavēšanās, огромные задержки доставки
6 января заказала куклу в подарок подруге, у которой день рождения 28 января. Изначально обещали доставить 22.01. 22 января информируют, что посылка задерживается и будет доставлена 29.01. 29 января снова информируют, что посылка задерживается и будет доставлена теперь уже 5.02. Это ненормально, учитывая то, что это заказ не на какую-то редкую мебель, которую, возможно, сложно доставить, а на небольшую куклу популярного бренда. Заказ был сделан уже очень давно, иначе как халатностью фирмы я не могу объяснить эти задержки. 220.lv неприятно удивляет. Номер заказа 26812913.
220.lv - Sūtu dažādas lietas jau ilgu laiku
No kurienes tik daudz sliktu atsauksmju par vienu no mana iecienītākā interneta veikala?
Man gan nav bijis nekādu problēmu ar garantiju un citiem jautājumiem, vienkārši esmu
pasūtījusi pie viņiem jau apmēram trīs gadus, un viss ir lieliski, viss atnāk laicīgi un nekad nav nekādu problēmu.
220.lv - Slikts serviss
Labdien. Veikalu 220.lv nav iespējams ne sazvanīt ne kā. Savādāk sakontaktēt. Telefona numurs, kurš. Ir minēts sudzības.lv neeksistē un viņu mājas. Lapā minētais tālrunis nekad nav sazvanāms. Nekad.
Uz epastiem arī neatbild, absolūti nesakontaktējams kantoris.
Pilnīgi nekāda cilvēciskā kontakta.
Решено220.lv - Обман
Заказал телефон, приехал получать, оплатил, открыл посылку не отходя от кассы перед продавцом и увидел то что это совершенно не тот телефон который я заказал на сайте! Я тут же попросил продавца вернуть мне мои деньги, он сказал что ничего не вернёт и если мне что то не нравится то я могу отказаться... И вернуть свои деньги через 2 недели. Я был просто в шоке.. Тут же позвонил в техподдержку, там мне сказали что могут вернуть деньги через 5 дней, меня это тоже не устраивало так мне нужен был...
220.lv - Melošana, krāpšana, apzagšana
No 2023. gada 23. augusta cīnos par remontā nodotu trimmeri Karcher LTR18-25 ar akumulatoru un lādētāju, kuram bojāts bija tikai akumulators, trimmeris bija darba kārtībā nebija bojāts, bet remontā trimmeri saplēsa. Tagad 220.lv raksta visādas pasakas, melus, grib piespiest pircēju, lai ņem saplēsto trimmeri. Kategoriski atsakos ņemt saplēsto trimmeri, pieprasu apmaiņai jaunu. Esmu aizsūtījusi 5 vēstules un vēl cik telefona zvanu. Pēdējo 220.lv vēstuli saņēmu 29.12.2023. ar solījumu, ka 15...
Решено220.lv - Krāpšana,slikts serviss.
Pasūtīju 5 janvārī. Atnāca 7 janvārī, 10 janvārī atvēru kasti otrā kaste jau bija vērta vaļā un prece bija lietota. Uzreiz 10 janvārī aizvedu atpakaļ uz 220.lv naudu uzreiz, protams, neatgrieza, teica - 14 dienu laikā atdošot naudu.Suma ar nau mza 460.eroZvanījos vairākas reizes atbides bezjēdzīgas šodien jau 15 diena un neko neesmu saņēmis un ar info ir ļoti slikti. epastā saņemu šādu ziņu.23.01.2024
Jums tiek izsūtīta jauna prece ar DPD kurjerdienesta piegādi DPD . PĀRBAUDOT izsekošana...
220.lv - Slikts serviss
07.01.24 pasūtīju grūtnieču spilvenu noteiktā krasā ar nosacījumu saņemt to 15.01.24 protams saņemšanas datums tiek mainīts no 220.lv puses nepaskaidrojot iemeslu, līdz 22.01.24, tad noveļ vainu kurjeram, kurš spilvenu piegādā tikai 24.01.24, atveros saplēstu kasti, izrādās tās dizains ir pavisam cits un galīgi ne tāds ko pasūtīju! Nu kā tā var! Atsauksmi mājaslapā noslēpa speciāli, lai citi neredz! Pilnīgs sūdz tas jūsu serviss, tas pat nav serviss, bet vnk nospļāvies uz klientiem!
220.lv - Ļoti ērta un uzticama vieta iepirkšanai
220.lv ir vieta, kur es vienmēr iegriezos kad vajag ko nopirkt. Šis veikals patiešām izceļas ar daudzveidīgu piedāvājumu gan dāvanām gan sadzīves tehnikai. Katru reizi, kad meklēju dāvanas šeit atradu kaut ko īpašu un interesantu. Ir forši ka šajā veikalā ir plašs sortiments, kur var atrast visu, kas vajadzīgs gan mājai gan dāvanām. Turklāt pasūtījumi vienmēr nonāk ātri un droši līdz mājas durvīm. Ļoti ērta un uzticama vieta iepirkšanai.
220.lv - Slikts serviss
220.lv piegàdà preci nelaiká! 1 dienas vietà - 4 un nekàdas atvainošanàs vai savas kļúdas atzíšana. Vnk sms - júsu pasútíjums kavèjas! Kàda velna pèc? Atbildat par savàm kļúdàm! Jús neatbildat par savàm kļúdàm? Interesanta politika pret klientiem, uzrakstíšu súdzíbu par júsu servisu, zinu ka jums vienalga, bet par savàm kļúdàm jums jàsniedz kompensàcija! Tas sanàk jús varat kļúdíties un vnk atvainoties bezadbildígi, bet klientam visa diena izčakarèta júsu nekompetences dèļ!
220.lv - Slikts serviss
E-pasts:
vēlamies jūs informēt, ka esam saņēmuši informāciju no piegādātāja, par jūsu izvēlētās preces neesamību.
Jūsu pasūtījums nr. - 0000000 ir atcelts.
Ja, par pasūtījumu jūs iepriekš bijāt veicis priekšapmaksu, tad nauda uz jūsu kontu tiks atgriezta līdz 5 darba dienu laikam.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par sapratni.
Решено220.lv - maldināšana un mēli
Bija pasūtīts paklājs.
Daudzas reizes bija pagarināts piegādes termiņš. Pēc īsa laika tika atcelts pasūtījums, bez jebkāda veida informēšanas (nebija ne epasta, ne īsziņas).
To, ka pasūtījums ir atcelts uzzināju ienākot savā profilā viņu majas lapā.
Sazvanot viņus, bija pateikts ka PAKLĀJS IR PAZAUDĒTS. Piedodiet, kā paklāju var pazaudēt?No viņu puses bija piedavāts uzstaisīt jaunu pasūtījumu uz to pašu preci, bet par lielāku cenu.
Izskatas visai negodīgi, atcelt pasūtījumu un piedavāt nopirkt to pašu preci par lielāku naudu!
FUJ!
Esmu ļoti vīlusies!
220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju higiēnas preci 16.nov., piegādes termiņu pārcēla no 9.dec. uz 15.dec., pēc tam uz 22.dec. Zvanot šajā pēdējā datumā uz veikalu, atbild, ka joprojām nav izpildīts mans pasūtījums. Kad savu pārskaitīto naudu saņemšu, arī 5 nedēļas būs jāgaida?
NEKAD vairs šajā veikalā neko nepirkšu un citiem arī neieteikšu.
220.lv - Slikts serviss, tiek norādīts piedādes datums bet patiesībā tiek pārcelts visu laiku
Norādītie piegādes datumi ir tik neprecīzi, mēnesi atpakaļ veicu pasūtījumu un neko nesaņēmu, kaut piegāde norādīta nedēļas laikā, vēlies sabojāt sev svētkus un citiem tad izmanto 220.lv
Mēnesi pirms svētkiem nav iespējams iegādāties dāvanu, jau otro reizi pēc kārtas tiek pārcelts sūtījums. Kompānija kurai nevar ticēt, ja prece nav tad nevajag rādīt viņu un solīt datumu.
220.lv - Slikts serviss
Veikala mobīlā aplikācija ir novecojusi, preces nav pārskatāmas un izmēru filtri dīvaini.
Nevar izsekot preču atgriešanas procesu un naudas atmaksas datums netiek norādīts (citos interneta veikalos tā ir norma) .
Gari un plaši aprakstīts par garantijas atgriešanu, bet nekas nav minēts par neatbilstoša izmēra apģērbiem, apaviem utml. , arī tas, ka dpd atgriešanas kods der 7 dienas.
Atgriezu divus sūtījumus ar dpd. Turpmāko nezinu, gaidu.
220.lv - Krāpšana
Neiesaku pirkt šajā veikalā neko ja vēlaties atgriezt preci naudu nedabūsit atpakaļ 1.11 ar DPD atgriezu preci atpakaļ jo nebija kvalitāte zvanu prasu kad būs nauda atbilde sazināsimies ar jums 3dienu laikā tā zvanu ik pa trīs dienām un man stāsta kad atkal sazināsies ar citu nodaļu un dos ziņu bet klusums man tas jau apnicis ir jau 9.12un summa nav maza kurai var atnest ar roku 220 euro.
220.lv - Naudas atmaksa
21.11. Atgriezu veikalam 220.lv preci, bet nauda vel līdz šim nav atmaksāta. Kad rakstīju ziņu man atbildēja, ka 7 darba dienu laikā. Cik garas ir septiņas darba dienas ? Jo pēc maniem aprēķiniem jau ir divreiz pa septiņi. Un ļoti patīk iepirkties šajā veikalā, tik žēl, ka notiek šāds nepatīkams atgadījums. Kaut gan jau bija vēl viena reize. Ar ko var secināt, iepirkties var, bet kad jāatgriež preci, tad būs problēmas ar atmaksu.
220.lv - Slikt services
Es esmu ļoti neapmierināts ar šo interneta veikalu. Piegāde bija ļoti kavējusies, preces bija sliktas kvalitātes, un klientu atbalsts nepiedāvāja nekādu palīdzību. Es stingri neiesaku šo veikalu citiem pircējiem. Tas bija pilnīgs razējs un laika zaudējums
220.lv - Ļoti slikts serviss
Firma godam atstrādā nosaukumu SIA „Pigu Latvia", pareizāk būtu pigu, Latvija.
Gribēju savlaicīgi sapirkt lietas un dāvanas Ziemassvētkiem. Jau novembra vidū.
Viens pasūtījums tika sadalīts 5 sūtījumos, nu labi, 1 tika piegādāts, 4 - nē. Jo neesot varējuši saprast adresi!
1 precei varēja, 4 - nē. 3 precēm bija norāde par piegādes datumu, bet viss beidzās ar statusu Noraidīts. Nu interesanti. Nekādu zvanu, tikai info par noraidīšanu. Adrese nebija korekta (kaut gan tika saglabāta korekta) un...