Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Atkal cita prece
Pasūtījums 22652245.
Atkal cita prece! Jau īsta ņirgāšanās sanāk. Saņēmu naudu par iepriekšpasūtīto un atgriezto atpakaļ preci kura neatbilda aprakstam.
Izpētīju preces, izvēlējos to, kurai ir daudz labu atsauksmju. Palasīju jautājumus par preci, kur kāds jautāja vai prece ir tieši šīs firmas un viņam atbildēja: jā, tieši šīs! Pasūtīju. Gaidiju divas nedēļas kamēr atnāk. Šodien saņēmu, biju jau gudrāka, izpakoju veikalā. Atkal cita prece citas firmas! Nācās atkal sūtīt atpakaļ. Tagad atkal...
220.lv - Cita prece
Atsūta preci, kura neatbilst aprakstam, zemāka kvalitāte un citi parametri. Piedāvāja tik sūtīt preci atpakaļ un prasīt samainīt, bet ja nebūs pret ko tad atgriezt naudu.
Naudu atgrieza pēc divām nedēļām, jo aprakstītas preces dabā nav. Atsauksmi par neveiksmīgu pirkumu noraidīja. Kā te dažam iesaka atstāt atsauksmi par pārdevēju Boardmax man neizdodas, jo nekur nav tādas opcijas. Toties 220.lv turpina piedāvāt šo preci ar iepriekšējo aprakstu, neko nemaina, neinformē ka tādas preces nemaz...
220.lv - Prece ar defektu, veikalam klients nav svarīgs
Pasūtīju 220.lv šķūni, protams laikā netika piegādāts (2 nedēļas vēlāk) , bet tas būtu mazākais. Šķūnis pats par sevi iepakots ļoti slikti, ar buktēm un skrāpējumiem. Bet nu labi, kā ir tā ir. Tomēr nolēmu palūgt lai atsūta jaunu šķūņa loga stiklojumu, jo dēļ sliktā iepakojuma ir ieplēsts. Šeit 220.lv ir pilnīgi pie kājas, esot pagājušas 14 dienas, tāpēc viņi pat neplāno pasūtīt no ražotāja jaunu. Galu galā, prece nekvalitatīva un 220.lv klientu atbalsts pilnīga nulle. Cilvēki, meklējiet alternatīvas, kuras tirgū ir Gana daudz, bet 220 ejiet ar līkumu, briesmīgs veikals.
220.lv - Neatnāca paka!
Sūtīju preci, prece neatnāca aizgāja uz Daugavpils. Kadā sakarā? Ja sūtīju uz liepāju preci. Zvanījām uz 220.lv veikala palīdzību, sieviete preci formulēja un liepāju, bet prece vēl jo projām ir Daugavpilī. Man šitā ir pirmā reize, kad šādi notiek.
220.lv - Melo mājas lapā melo par piegādes datumu
Vislielākā kļūda aprakstā ir tas, ka tiek norādīts, ka tiks piegādāts nākamajā dienā, kas protams netiek izpildīts. Un protams, ka vainīgs ir kurjerdienests. Bet kāpēc ir jānorāda piegādes datums, jāmelo, ja nevar garantēt, ka taa tik izpildīts. Paldies par kārtējo slikto servisu!
Решено220.lv - Krāpšana, naudas neatgriešana un/vai preces otras daļas neatgriešana pircējam (man)
Nopirku trimmeri "benzīna trimmeris dt-52, 52 cm3, 3 zs, fiksēts stienis, sastāv no 2 daļām / / denzel", pasūtījumu man atveda kurjers uz mājām. Atnāca tikai stienis. Atnāca tikai viena daļa - pats motors ar visām detaļām - nē. Pievienoju attēlu. Rakstu, zvanu - viss ir bezjēdzīgi. Drīz beigsies 14 dienas.
Решено220.lv - Krāpšana, naudas neatgriešana
Biju pasūtījusi viedpulksteni ar piegādi caur pakomātu. Saņemot pulksteni, konstatēju, ka funkcijas neatbilst mājaslapas aprakstā rakstītajam, tādēļ aizvedu pulksteni atpakaļ uz Krasta ielas veikalu. No saņemšanas brīža bija pagājušas 6 dienas, pēc likuma 14 dienu laikā preci var atgriezt. Konsultants preci pieņēma atpakaļ, iedeva PN aktu par preci, teica, ka naudas atgriešana tiks veikta 14 dienu laikā. Šodien ir 14tā diena, naudas diemžēl nav. Kopš pirmdienas 220.lv uz manu jautājumu par to...
220.lv - Slikts serviss, attieksme
Vēlos atgriezt preci,jo neatbilst izmērs, pērkot rūpīgi izpētīju izm. tabulu. Tagad tik sākas ,atgriešana ir vesels rinķa dancis. Pirmkārt 220,lv nenosūta preces pavadzīmi, kura vēl man ir jāizlūdzas, joprojām neesmu saņēmusi, atteikuma forma arī īpaši jāprasa lai tiktu atsūtīta, turklāt šos abus prasa pievienot atgriežot preci. Tātad nopirki, nu i nēsā! Atgriezt re var tikai ar pasta starpniecību, galīgi neērti, piegādāja dpd. Neiesaku pirkties 220.lv Vienas ķibeles gan ar atgriešanu, gan apkalpošanu.
220.lv - Visatļautība, kad izmainās pasūtījums
Pasūtīju 2 kontrolierus datoram, veicu apkamsu un viss likās kārtībā. Nākamajā dienā saņēmu ziņu, ka par pasūtījumu saņemšu atpakaļ naudu, bet saņēmu tikai 50%, jo izrādās, ka bija pieejams tikai 1 kontrolieris un veikals izlēma manā vietā, ka mani apmierina šīs izmaiņas pasūtījumā bez jebkādas pārjautāšanas.
Neticu, ka šis ir legāli, jo es veicu apmaksu par citu pasūtījumu (ar 2 precēm, nevis vienu) !
Kad saņemu ziņu par atmaksu, gandrīz pasūtīju kontrolierus citā veikalā, jo netiku...
220.lv - Slikts serviss
4aprīlī iesniedzām garantijas austiņas, pasūtījuma nr.18736241. No tā laika nesaņēma ne austiņas ne naudu. Katru nedēļu zvanījām un saņēmām atbildi, ka nav informācijas. Š. G. 10, maija 220, lv pieprasīja adresi, kur sūtīt austiņas. Beidzot serviss konstatēja, ka nav defektu. Adrese tika aizsūtīta uz e-pastu, kaut mutiski servisam bija apstiprināta adrese uzreiz. Līdz šīm laikam nesaņēmām un atkal tas - gaidiet informāciju. Uz sūdzību 220, lv neatbild.
220.lv - Обман. Плохой сервис
18 мая сделал у них заказ (№: 21472358) , собачий корм 12,5 кг. Этот товар покупали неоднократно. Собаке нравится, плюс идёт подарок два пакета по одному кг. Но в этот раз пришёл один большой пакет без подарка, хотя при заказе была иллюстрация, где были изображены большой пакет и два маленьких а так же в описание товара было указано: покупая 12, 5 кг упаковку, в подарок получите два дополнительных килограмма корма bosch senior! После неоднократных звонков и писем на электронную почту, где я...
220.lv - Krapšanās un manipulācija.
Uzrakstiju sliktu atsauksmi pašā 220.lv, par to , ka prece kurai vajadzetu būt pieejamai, tiek vislaik pārcelts piegades datums pa nedēljām. Bet visvairak pārsteidza, ka manu 2 zvaigžńu atsauksmi nepublicēja ( 3 atsauksmes kopā)! Geniāla stratēgija :publiskot tikkai pozitīvo D. Bet tas absolūti grauj klientu uzticību. Bez klientiem Jūs tālu netiksiet!
220.lv - Briesmīgs serviss
Maija sākumā pasūtīju preci (xiaomi skrūvgriežu komplektu) , maija vidū biju preicīga par to, ka beidzot saņēmu savu paciņu, bet, diemžēl, atverot kasti, sapratu, ka man tika atsūtīta pavisam cita prece, no cita ražotāja. Sazinājos ar 220.lv, lai atrisinātu šo jautājumu, bet saskāros ar briesmīgu servisu. Pēc pāris dienām, man tika atbildēts, ka man ir jāraksta iesniegums un jātērē savs laiks, lai preci es atgrieztu pārdevējam un pārdevējs man atgriezīs naudu. Radās jautājums uzreiz, vai ir...
220.lv - Krāpšana
Esmu 220.lv klients kopš 2017 gada, bet šis pirkums būs pēdējais caur šo platformu vai interneta veikalu, sauciet kā gribat. Pasūtīju preci, noteiktajā datumā neatnāca, atnāca SMS, ka kavēsies divas nedēļas, pēc tam atnāca ziņa, ka pasūtījums atcelts. Pēc divām nedēļām atkal veicu pasūtījumu, bet šoreiz preci kuraIr noliktavā un kuru varēs izņemt jau nākamajā dienā. Visu nākamo dienu nogaidīju, bet tā arī nesagaidīju, zvanīju uz palīdzības tālruni un viņi tik sola un pagarina datumus. Žēl, ka...
220.lv - Krāpšana
Man arī ir gadījusies ļoti negatīva pieredze ar putekļsūcēju robotu. Pirmais jau bij, ka sistēma 3x noraidīja pirkumu. Kārtoju ceturto reizi. Tas sanāca. Otrā dienā skatos - nauda no konta atskaitīta 2x. Ieskatījos savā profilā - jā, beigās ir apstiprināts arī viens noraidītais pirkums. Rezultātā 2 x nopirku vienu un to pašu preci. Sazvanījos ar viņiem. Nevarot atcelt pirkumu, sūtīšot abus un vienu es lai sūtot atpakaļ, 2 dienu laikā atgriezīšot naudu. Sliktākais ir tas, ka izsaiņoju vienu, pēc...
Решено220.lv - Cerams, ka šeit sanāks saņemt kādu atbildi no pārstāvja
Nebiju domājis, ka kaut kāda no šiem situācijām būs noticis ar manim, bet tas notika. Es biju pasūtījis 9.03.2023 (Nr. 20125628) komplekso mūzikas sistēmu atskaņošanai ar piegādi uz tuvāko pasta nodaļu. Ir OK. Atnāca ātri un varēju saņemt, bet tad sapratu, ka nevarēšu to saņemt tuvākajā laikā līdz 20:00 (pasta darba laikā) tāpēc pārvirzīju sūtījumu uz tuvāko uzpildes degvielu staciju Statoil, lai butu iespēja izņemt pēc 22:00. No tā paša brīža kaut ka viņa aizgāja garām. Pagājis vairāk par...
220.lv - Slikts serviss, maldināšana
220.lv esmu veikusi pasūtījumu. Man preci nepieciešams bija saņemt 18.04.2023 datumā, dāvanai.
05.04.2023 pasūtīju preci, plānotais laiks, kad preci varētu piegādāt bija 18.04.2023 datums, zinot to, ka prece varētu dažādu iemeslu dēļ aizkavēties, tad papildus tika pasūtīta vēl viena prece, kuru varētu izņemt, ja mazums tā nepaspēs atnākt laicīgi. Otrās preces piegādāšanas laiks bija daudz atrāks, bet veikalā tā jau bija nākošajā dienā - 06.04.2023. - un šo pasūtījumu varēja izņemt līdz...
Решено220.lv - Krāpšana, slikts serviss
Esmu pasūtījusi preci 100 eiro vērtība. Protams neizlasīju komentārus par veikalu😒pati vainīga! Nu ok 6.04.2023 man apsolīja piegādāt, tajā datuma atnāca sms pasūtījums kavējās pārcēla uz 13.04, karoči pārcēla man to preci vēl reiz uz 18.04.2023.
18.04 nekas neatnāca ne sūtījums ne sms ka tiek pārcels vienkārši klusums, piezvanīju uz 220.lv uzjautāt kas ir ar manu preci uz ko man atbildēja, tā kavējās un datums kurā mēs piegādāsim nav zināms. Uz e-pastu viņi neatbild. Šoks! Datums ir nezināms kur pasūtījums arī! Forši.
Mīļie cilvēki nesūtiet no šī veikala neko!
220.lv - Krāpšana
Sveiķi esmu pasūtījusi preci no 220.lv veikalā jau pagāja mēnesis, bet informācijas nekādas nav! Esmu zvanījusi teica ka kavējās un par datumu kura tiek piegādāta prece viņiem nav zināms! Nr. 20448353. Esmu sajūsmā ko darīt uz E-pastu viņi arī neatbild tikai sūta automātiskas vēstulēs ka atbildēs, bet ta nav! Nesūtiet šajā veikala neko!
220.lv - Slikts serviss
Labdien! Izlēmu savai otrai pusei dzimšanas dienā uzdāvināt planšetdatoru. Preci man vajadzēja uz 10.04.2023. Pasūtīju preci 03.04.2023! Preces aprakstā bija rakstīts “noliktavā 4 gb. ”, prece tiks piegādāta 06.04. Tad atnāca sms, ka prece kavēsies un būs 12.04! Mani jau tas galīgi neapmierināja, jo vajadzēja uz 10.04. Ok, labi. Gaidu. 12.04. Atsūta, ka būs 17.04. Ok! Gaidu. Barojot savu otro pusi ar rītdienām, ka būs tā dāvana drīz! Tagad zvanu 17 viņi Saka visticamāk rīt, parīt. Zvanu 18.04!...