220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
977
Разрешенные
70
C ответами
1100
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Kad visi pārdevēji orientēti uz labu servisu un pārdošanu, 220.lv dara visu, lai tu nenopirktu. Pircējam nav jāzina, ka viņiem vairāki piegādātāji. Tas noteikti ir vairums e-veikaliem. Tā ir viņu iekšējā lieta. Pasūtījumu veicu 220.lv mājas lapā, viss! Tagad viņi man Saka: tie esam mēs, bet neesam mēs. Absurds! Man par pirkumu atteicās ņemt samaksu daļu ar karti un skn. To nevarot veikt dēļ piegādātāja. Nu nevar, tad nevar. Pārdošanas nulle, lai sūta atpakaļ preci. Rezultātā naudu par...

220.lv - Nepilnīga prece, bojāta, veikals nevar nodrošināt atpakaļ aizvešanu

Nepilnīga prece, bojāta, veikals nevar nodrošināt atpakaļ aizvešanu Pasūtījums nr.20077878, piegādāts 14.03. , rakstāmgalda iepakojumā trūkst skrūvju komplekta,15.03. Sūtu e-pastu un zvanu "palīdzības centram, uz pastiem atbildes nepienāk, telefoniski iesaka gaidīt, līdz vienojos par sūtīšanu atpakaļ. Pakojot preci, konstatēju skrāpējumus, fotogrāfijas par paku daudzumu un skrāpējumiem nosūtīju.20.03. Tiek pieteikts kurjers, kuru gaidu otro nedēļu. Uz maniem zvaniem darbinieki atrunājas un iesaka gaidīt, jo kurjer dienests esot pieteikts. Mans patreizējais jautājums ir-cik ilgi? Par "sagādātajām neērtībām "un naudas atmaksu pagaidām klusēju.

220.lv - Atlaižu kodi nedarbojās

Atlaižu kodi nedarbojās Veicot pasūtījumu (vēlējos iegādāties smaržas) nedarbojās neviens no atlaižu kodiem - ne īpašais akcijas kods smaržām, kuram teorētiski vajadzētu darbities līdz aprīlim, ne man īpaši izveidoties atlaižu kods, kuram derīguma termiņš arī beidzās aprīlī. Finālā smaržas pirkšu citur, jo pat ja man izveidotais atlaižu kods nedarbojās, tad izsludinātās smaržu akcijas kodam jau nu gan bija jādarbojas!

220.lv - Neizdarība vai cenšanās apkrāpt

Neizdarība vai cenšanās apkrāpt 03.03.0223. Piegādāja pusi no pasūtījuma (Pas. Nr. 19972633 - veikts 02.03.2023) . Sūtīju pieprasījumus, foto. Atbilde jau nedēļu kā viena un tā pati - gaidām atbildi no piegādātāja... . Telefoniski atrunas visdažādākās, bet principā nevar pateikt cik ilgi jāgaida un kā jautājums tiks risināts.

220.lv - Prece neatbilst solītajam

Prece neatbilst solītajam Nopirku boileri. Prece neatbilst solītajam. Aprakstā solīta B energoklase. Īstenībā ir C klase. Klientu serviss teica sūtīt epastu ar bildēm un problēmas aprakstu, bet atbildi nesniedz. Solīja, ka informēs par preces piegādi, kad prece tiks nodota kurjeram. Rezultātā par piegādi uzzinājām 10 min pirms piegādes, kad ar mums sazinājās jau kurjers. Labi, ka tobrīd bijām mājās.

220.lv - Плохой сервис

Плохой сервис Заказ был сделан 21 января. Пришёл через 2 месяца. Из трёх товаров, пришел всего один. Вернули деньги. Довольно неприятный осадок, ведь ни раз делала заказы, если бы предупреждали своевременно, проблем бы не было. Заказ в 220.lv больше нет желания, не тратьте своё время.

220.lv - Slikts Serviss

Slikts Serviss Saņēmu preci, prece bojāta - nestrādā tālvadības pults. Uzraktiju epastu, pasaka ka man atbildēs 1 darba dienas laikā. Atnāk velviens epasts, pasaka, ka atbildēs 2 darba dienu laikā. Neviens nav atbildējis. Zvanu, pasaka ka atsūtīs epastu - kā atgriezt preci. Neko neatsūtija. Pēc 5 stundām zvanu atkal, paceļ - Saka ka jābrauc pie viņiem uz vietas ar kaut kādu veidlapu kuru nezinu kur dabūt. Uzjautāju "obligāti? Kapēc es nevaru atgriezt preci tā pat kā saņēmu? Caur omnivu" atbild - varat, bet ar...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos kā juridiska persona 220.lv karcher augstspiediena mazgātāju. Ievadot formā rekvizītus, kļūdijos, līdz ar to man piestādīja nepareizi sagatavotu rēķinu, kuru arī atmaksāju. Līdz ar to nevarēju to rēķinu iesniegt grāmatvedībā. Zvanīju, rakstīju, kā arī uz vietas veikalā lūdzu 220.lv izlabot to rēķinu, uz ko viņi man atzūtīja 8 epastus, ka tas neesot iespējams. Tad nu pats uzrakstīju uz lietuviešu kompāniju, kas bija patiesais preces piegādātājs, kas man laipni izlaboja epastu! Tā...

220.lv - Brāķis, nekvalitatīva prece

Brāķis, nekvalitatīva prece Iegādājos Uzlādējams lukturis, Entac 3W XPE + 2W COB, pasūtījums 19326778 Tas nostrādāja tikai 10 minūtes, pēc tam sabojājās slēdzis. Preces atgriešanas sistēma 220.lv ir tāda, lai nerastos vēlēšanās nekvalitatīvo preci atgriezt, jo tā ir resursietilpīga. Neiesaku izmantot 220.lv pakalpojumus, jo tiek tirgota nekvalitatīva prece.

220.lv - Patērētāju maldināšana

Patērētāju maldināšana 220.lv piegādāja brāķētu preci. Prece tika atgriezta pārdevējam un uzturēta prasība piegādāt nebrāķi. Pēc 1.5 mēneša, 15 e-pastiem un vairākiem telefonzvaniem, tika saņemta atpakaļ nauda par preci; prece tā arī netika piegādāta, lai arī joprojām aktīvajā piedāvājumā. Piesaistīts PTAC.

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Bezatbildīgā attieksme pret klientiem. Cik daudz pasūtījumu vienkārši aizmaldījās kaut kur, un veikals pat nevar atsēkot kur tad tas ir palicis. Nododot preci pēc garantijas, uz servisu nekas netiek vests, tas noteikti! Iegādājamies gaming austiņas, pēc gada tur vienkārši vadiņš ir atgājis, un viena austiņa pārstāja strādāt. Nodevām šo preci veikala pēc garantijas, it ka aizveda uz servisu, un skat šo viņi nevarēja salabot! Nopietni!? Un re kāda sagadīšanās, preci uzreiz noņem šo preci no...

Решено220.lv - Piegades laiki

Piegades laiki 24.01.2023 pasūtiju preci. Piegades termiņš bija 01.02.2023. 01.02.2023 saņemu sms, ka pasutījums kave un būs 06.02.2023. 06.09.2023 saņemu sms, ka prece būs 09.02.2023. 10.02.2023 saņemu e-pastu, ka pasutījums ir atlcelts un naudu atpakaļ saņemšu 2-7 darba dienas laika. Vai tas ir ok? Es samaksaju naudu lai saņemt preci, nevis lai viņi gandriz menesi izmantoja manu naudu un galu gala atgrieža to. Agrāk 220.lv bija ļoti forš veikals, tagad vairāk tur neko nepirkšu.

Решено220.lv - Krāpšana

Krāpšana Jau gandrīz mēnesi neatgriež naudu par atgriezto preci. Izdomā dažādas atrunas, lai tik to nedarītu. Kronis visam ir atsūtītā veidlapa, nezināmas izcelsmes, ka naudas atgriešana ir veikta, tik manā kontā nav ienācis ne cents no šī krāpnieku kantora. Vienu reizi jau esmu vērsusies Ptac, bet laikam pat viņi nevar palīdzēt. Pasūtījuma nr. 18678656 Nav ne preces, ne naudas.

220.lv (Pigu Latvia SIA) - Krāpšana

Krāpšana 2022. Gada 12. Decembrī veicu pasūtījumu, kuram tika apstiprināta piegāde 04.01.2023. Janvāra mēnesī vairākkārt (4 reizes) tika pārcelts piegādes datums, beigās uz 17.02.2023. Kad zvanīju, lai atceļ pasūtījumu un atgriež naudu, tad atbildēja - jā varam atcelt, pasūtījums nekur tālu nav aizgājis! Krāpnieku kantoris!

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Kolēģi uzdāvināja 220.lv dāvanu karti 100 eur vērtībā. Saliku grozā preces par ap 160 eur pievienoju dāvanu karti un papildus piemaksāju. Pēc kāda laika izrādījās ka prece kuras dēļ izveidoju pasūtījumu nemaz nav bet citas preces sāka nākt - papildus Sīkumi ko piemetu klāt. Izrādās vairākas preces nav bijušas 220.lv bet cita pārdevēja tāpēc dāvanu karte izmantota par 10 eur kas uzskatīts kā visi 100:) un visa skaidrā nauda. Par šo situāciju sapratu tikai tad kad aizgāju pakaļ precēm, katra...

Решено220.lv - Pretīga attieksme

Pretīga attieksme Es nevaru nopirkt preci, jo izrādās kad viņiem ir dažādi pārdevēji, jāpasūta no viena pārdevēja! Es pērku no veikala nevis no pārdevēja, man vajag nopirkt divas preces, bet es nevaru. Lūdzu novērst veikala visatļautību, un operatora pretīgo attieksmi.

220.lv - Nenāk pretī klientam

Nenāk pretī klientam Nevienam neiesaku iegādāties preces www.220.lv klientu serviss zem katras kritikas! Apmaksu veicu kā juridiska persona bet pavadzīmi izrakstīja kā fiziskai personai. Rakstu uz norādīto e-pastu un palūdzu lai pārtaisa pavadzīmi uz uzņēmumu (ja var tad izlabo, ja nevar tad lai anulē fiziskās personas pavadzīmi un izraksta jaunu uz juridisko) , taču man pasaka ka tas nav iespējams. Vispār neredzu problēmu to izdarīt.

Решено220.lv/ Lego - Maldināšana

Maldināšana Заказал лего 13.12.2022 и началось, товар распродан, потом звонит литва и обещает доставить до Н. Г. Праздников. Оператор 220.lv вообще сказала это ваши проблемы и бросила трубку. В итоге на емаил пришло письмо о возврате денежных средств! Потерял время и без денег.28.12.2022. ! Без всяких компенсаций! Спасибо за испорченные праздники мне и ребёнку!

220.lv - Prece neatbilst aprakstam

Prece neatbilst aprakstam Uzņēmums pilnībā nepārbauda vai cita pārdevēja prece viņu internetveikalā atbilst minētajam aprakstam. Nesen nopirku datoru no Mdata caur 220.lv un atnāca dators ar pilnīgi citiem parametriem, piedāvā tikai atgriezt naudu un nevis atsūtīt īsto preci (jo tāda noteikti nepastāv) . Mdata mājaslapā datoru ar šādiem parametriem neatrast. Visvairāk tracina 220.lv neieinteresētība izņemt šo preci no sava internetveikala, turpina maldināt cilvēkus, neieteiktu pirkt neko no mdata,220.lv ir līdzvainīgi, jo izmanto šādu apšaubāmu preču piegādātāju un/vai nespēj atjaunot informāciju savā mājaslapā.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 220.lv ir iespēja pasūtīt preci līdz noteiktam laikam un saņemt nākamajā dienā. Bet tā nav. Preci saņem tikai parīt vai aizparīt. Kādēļ jāsola tas ko nevar izpildīt? Ceru, ka šis tiks atrisināts. Bet pateikt varu vien to, ka klientu esat zaudējuši. Nav smuki tā rīkoties. Un kad uzrakstīju šo viņiem pašiem, 220, neko neatbildēja, izvairījās un izvairās.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы