Tele2

SIA Tele2
Адрес: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 80000600
+37167060069
Факс: +37167060176
Время работы: 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
закрыто
закрыто
Категория: Телекоммуникации  •  Операторы мобильной связи
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

7%
Жалобы
774
Разрешенные
14
C ответами
181
Посмотреть статистику

Tele2 - Жалобы и отзывы

Tele 2 - Bardaks

Bardaks kaut kas nav ar to mūsu Valstī ietapušo T2 vai tele2- man nezināmu iemeslu pēc Tele pārtrauca sniegt manam Nr iņam pakalpojumus , par cik pats viņus pats gribēju sūtīt uz attālāku vietu nepievērsu uzmanību rēķiniem- jo vis caur banku,- kad attapos mans Nr. esot jau izsolē un es viņu atpakaļ vairs nevarot dabūt- un summu kas palika manā kontā es varot saņemt jeb kurā teles2 klientu servisā, vai jeb kur- pie dīleriem utt. un mani draugi, radi, paziņas un tautieši no ārzemēm var tagad zvanīt uz...

Tele2 - Krapnieki

Krapnieki Absoluts kretinu kantoris. Gribeju pariet uz bites tiklu jo biju tele2 klients un apnika man maksat par zelta zivtinas murgu, dienu pirms pariesanas uz biti pazvanija man no tele2 un apsolija loti izdevigu tarifu planu no kura nevareju ateikties proti 3 ls menesi par 500min, 500sms un internetu par brivu vajagot tik uztaisit pieslegumu pie tam uz jautajumu kas bus ja parsniegsu so limitu operatore man mierigi atbildeja lai nesatraucos jo bus 1 santims minute uz jebkuru tiklu. Nu luk pec menesa...

Tele2 - Uzpeld 8 gadu vecs parāds!!!

Uzpeld 8 gadu vecs parāds!!! Tikko saņēmu paziņojumu no Credit Reform par to, ka it kā esmu parādā Tele2 200 Ls. Bet pats interesantākais, ka parās esot neapmaksātas rēķins 2004. gadā!!! Tas bija sen, bet ļoti labi atceros, ka līgumu lauzu un visi rēķini bija apmaksāti. Kopš tā laika vairs neesmu Tele2 klients. Un pēkšņi pienāk tāds mistisks parāds!?! Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze, gribu saprast, ko tagad darīt?? Tele2 prasīju izrakstu tam rēķinam, to viņi man nedod, viņiem redz tik veca informācija neesot!...

Tele2 - līguma lauzšana un sakaru kvalitāte

līguma lauzšana un sakaru kvalitāte BE AVARE. Tele 2 par pirmstermiņa līguma laušanau (kas maziem burtiņiem bija ierakstīts 24 mēneši) man aprēķināja 16 Ls sodu! 2*8 neizmantotie mēneši, lai arī izmantojām tikai sakaru pakalpojumus. Darbinieks, draudzīgi aicinot pirms gada pievienoties Tele 2, gan solīja, ka ja kaut kas nepatiks, brīvi varēs iet prom , ja tikai nav paņemtas dotētās preces. Tad protams jāmaksā telefona neamortizētā daļa, kas būtu loģiski. Dabā sakari ārpus Rīgas vāji (Mērsrags, Tērvetē vispār pārlec uz Lietuva...

Tele2 - Lielāki rēķini

Lielāki rēķini Gribu pateikt visiem, lai cītīgi seko līdzi rēķiniem. Man jau otro mēnesi pieskaita 12ls par 2GB interneta, kad man ir pieslēgta XL pakete pa 5ls uz 2GB, tā kā tie 12 sanāk extra... kad pasūdzējos viņiem par to, viņi pateica, ka atvainojas, bet maksāt par to būs vienalga šo mēness un nākamajā mēnesī to atskaitīs. Uzskatu, ka 12ls ir liela summa, kuru varu iztērēt lietderīgāk nekā segt tele2 kļūdas. šo mēness sāku lietot tarifu NR.5, kur solīts 500min un 500sms visos tīklos. Šajā rēķinā man...

Tele 2 - a

a Loti slikta apkalposana un atteiksme pret klientiem. Sodien 10.20 no rita iemaksaju naudu klienta nodala Spice, lai varetu pieslegt ienakosus zvanus(bija parsniegts menesa limits). Teica ka pec12 pieslegs. Plkst. 15. zvanu uz apkalposanas nr.(600). Meitene atbildeja ka piesledz pec 4 stundam pec iemaksas, bet uz so laiku nauda vel nav atnakusi. Gaidu vel un zvanu 18.30, puisis atkal atbild ka nauda neatnaca. Paludzu lai sazinas ar Spices apkalp. centru un noskaidro kad tomer pieslegs izejosu...

Tele2 - netur doto vārdu

netur doto vārdu Bērnam biju iedevusi savu Tele2 sim karti - sataisīja 22 Ls parādu. Gāju uz apkalpošanas centru - teica - tā kā parāds aizsūtīts uz Creditreformu, lai maksāju viņiem - tikai jau nevis 22Ls, bet 37Ls. Pa to laiku lai turpinu maksāt savu parasto abonēšanas maksu Tele2 kantorim, kaut arī sakaru iespēja atslēgta - lai saglabātu numuru un klienta statusu. Paklausīgi darīju, kā likts - maksāju gan Creditreformai noteikto maksa mēnesī, gan Tele2 abonēšanas maksu. Pēkšņi atnāk vestule no Tele2 -...

Tele2 - Pazūd kredīts.

Pazūd kredīts. Jau kuro reizi pārliecinos par TELE2 vienaldzīgo attieksmi pret klientiem, un pastāvīgo kredītu pazušanu. Agrāk, neesmu sekojusi līdz kredītam, ja beidzās tad vienkārši papildinu un miers mājās. Nesen pazīstamie izstāstīja par situāciju , ka no telefona pazūd kredīts. Aizdomājos un sapratu , ka man tas kredīts arī diezgan ātri beidzas, kaut gan ir pieslēgts gan nulles tarifs, gan bezmaksas SMS, un uz citu operātoru nummuriem zvanu no otra telefona (pieslēguma). Vakar papildināju par 1.75 LS...

Tele2 - Неприемлемое отношение к своему клиенту

Неприемлемое отношение к своему клиенту Это просто невозможно! Не знаю с чего и начать.. В середине июня мне приходит смс с текстом "Ваш лимит использован на 80%, заплатите какую-то часть, чтобы не отключили звонки" (что-то типо этого). На что я с возмущением иду в Теле2 и мне говорят, что это звонки с роумингом. Живу я в англии, и живу тут уже 2 года и никогда не привышала счёта 14лс (это мой тариф). В месяц июнь я не разговаривала больше, чем когда-либо. Они мне сказали, что за полмесяца я звонила или принимала звонки около 70 раз...

TELE-2 - ierobezo atrumu,ka never vala pat lapas!!

ierobezo atrumu,ka never vala pat lapas!! neiesaku tele 2 interneta pieslegumu nevienam,jo,laj atteiktos jagaida 25 minutes,kamer savieno ar vajadzigo operatoru,man tas maksa 3 santimus minute,bites klients!!talak tele 2 parsniedzot atlautos 25 gigabaitus(ko iztereju aptuveni 8 dienas)ierobezo atrumu lidz 64 kilobaiti sekunde-tas ir tik lens,ka nav iespejams pastaigat pa lapam!!!atlikuso menesa dalu esmu spiests lietot okarti,kur maksa nedela ir 4 lati un atlauts lietot 50 gigabaitus!!pietiek! KAUNS TELE 2 ADMINISTRACIJAJ!!! lai gan...

Tele2 - apkalpošana

apkalpošana Esmu ļoti neapmierināta ar Tele2 servisu, tādēļ gribu padalīties ar iespējamajiem topošajiem klientiem. Tātad! Kļuvu par Tele2 klientu akcijas sakarā-draugs uzaicināja un līdz ar to abonēšanas maksa uz gadu bija 4.99. Samērā liels bija mans pārsteigums, kad pēc kāda laika, bez jekāda iepriekšēja brīdinājuma, saņēmu rēķinu par 9.99 (kā abonēšanas maksa)! Uz ko man nelaipns operators atbildēja- akcija beidzās! Mīlīgi! Nākamā epizode- aizgāju uz Tele2 apkalpošanas centru Spicē. Biju nolēmusi...

Tele2 - zvani no arzemju nr

zvani no arzemju nr Vai šonakt vēl kādam TELE2 klientam 4 no rīta zvanīja ārzemju nr. ar kodu +8821? Jo no paziņām darbā dzirdēju vismaz 5 šādus gadījumus ar tieši to pašu laiku un nr.

Tele2 - apkalposana ir vienkarsi sausmas

apkalposana ir vienkarsi sausmas Labdien esmu soka par tele2 attieksmi.man bija tada situacija panemu skarienjutigo telefonu uz piesleguma uz 2 gadi.mans jaukajs telefons tika 4 reizes pec kartas nodots remonta,nebija mana vaina nododot 4 reizi uz remontu,uzrakstiju iesniegumu kuru man ieteica operators sazvanoties pa telefonu 600 lai es uzrakstu ka man pienakas jauns telefons jo vins tatad neatbilst savaj kvalitatej ko arii es izdariju,manu iesniegumu pienema un lika gaidit atbildi.atbildes uz manu iesniegumu nava bet...

Tele 2 - Sarunāta tikšanās

Sarunāta tikšanās TELE2 pārstāvis sazvanīja mūsu uzņēmumu un solīja ierasties, izteikt izdevīgu piedāvājumu par pāreju no BITES uz TELE2, konkrētā dienā un laikā. Diemžēl solījumu neizpildīja. Rezultātā zaudējām 1 stundu no darba (jo bija sarunāta tikšanās un pārejo nācās atcelt)

Tele 2 - Maldinoša reklāma!

Maldinoša reklāma! Tele 2 reklamē, ka noslēdzot ar viņiem līgumu var saņemt mobilo telefonu bez pirmās iemaksas... Tā īstenībā nav, jo viņi prasa iemaksāt droš'bas naudu!!! Gribēju iegādāties NOKIA N8, bet man prasīja iemaksāt Ls 40! Es viņiem teicu, ka reklāmā taču ir teikts, ka nav pirmās iemaksas, bet izrādās, ka tas attiecās uz telefoniem līdz Ls260, par pārējiem telefoniem, piemēram NOKIA N8 viņi prasa iemaksāt starpību, kā drošības naudu Ls40! Es uzskatu, ka tele2 veic maldinošu reklāma...

Tele2 - Neprofesionala un negodiga klientu apkalposana

Neprofesionala un negodiga klientu apkalposana Tik neprofesionālu, nekompetentu un uzdrošināšos teikt negodīgu operatoru kā TELE2 nav nācies sastapt!!!!!!! Neatzīst savas kļūdas, neatmaksā viņiem kļūdaini ieskaitītos maksājumus, atsakās komunicēt utt.

Tele2 - Mobilie telefoni

Mobilie telefoni Nekad pie Tele2 neko neiegādāšos. Pat tādu nieku kā mobilā telefona maciņu viņi nevarot samainīt, jo nav čeka. Es jau neprasu naudu atpakaļ, bet samainīt uz citu pie kam par tādu pašu cenu. Un tā saucās "klientu apkalpošana". Šķiet meitenīte tur sēž smukumam, jo pati nepārzin, ka par vienu un to pašu cenu ir pieejami dažāda izmēra maciņi!

Tele2 - Datu pāraide

Datu pāraide Saņemot kārtējo Tele 2 rēķinu esmu šokā,jo šomēnes ir jāmaksā par 5 Ls vairāk nekā parasti.Skatos rēķinā kas par lietu,izrādās,ka esmu bez savas ziņas gājusi mobilajā internetā,pat nakts stundās,lai gan zinu,ka es to neesmu darījusi un neviens cits arī ne!Arī telefona atjauninājumus neesmu izmantojusi un mobilais pats neatjauninās,ja to neesmu tam likusi.Zvanīju uz klientu apkalpošanas dienestu,bet tur sieviete tā arī pateica-"Es nekā jums nevaru palīdzēt!"Žēl,ka mani kā Tele 2 klientu nevien...

Tele2 - solīts makā nekrīt! (drīzāk krīt ārā)

solīts makā nekrīt! (drīzāk krīt ārā) Esmu tele2 klients jau krietnu laiku,taa teikt ir zelta lojalitaates liimenis! sakaraa ar so pagaajuso meenesi vinji man zvana un piedaavaa par briivu zvaniit un suutiit sms uz diviem tele2 numuriem un so iespeeju arii pienjeemu. Par cik viiram tele2,sajuusmaa spurdzu. Nu luuk,sanjemu reekjinu someenes,acis paarsteigumaa iepletaas,uz pusi lielaaks kaa ieprieks!!! Un piebildiisu to ka nezvanu pa labi,pa kreisi viesiem peec kaartas. Tiesaam paarsvaraa arii komuniceeju ar viiru...paarskatiju...

Tele2 - drausmīga apkalpošana

drausmīga apkalpošana Tele2 deklarē, ka nevajag pāriet pie citiem operatoriem, bet gan jānāk/jāzvana viņiem un jārisina radušies jautājumi. Pirms pāris mēnešiem noticēju un paliku Tele2(gribēju pāriet uz Biti) un dabūju individuālu tarifu plānu kā Bite tīklā 8,5. Tagad, kad gribēju nomainīt uz tarifu plānu 3,5, operatori nespēja man piedāvāt nekādus normālus risinājumus. Viens nekompetents operators(nespēja atbildēt uz manu jautājumu) savienoja mani ar otru tieši tādu pašu "speciālistu". Sarunu viņi pārtrauca solot...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы