Tele2 - nekompetence
Sveiki, ilgi nevarēju saņemties uzrakstīt, taču vēlos lai citi uzzin kāda situācija var izveidoties. No tele2 paņēmu telefonu 130 eiro vērtībā+ apdrošināju. Pēc pusgada kritu un telefonam saplaisāja ekrāns. Aiznesu uz tele tele2 centru ,lai nosūta uz remontu. Viņi nosūtīja uz MTTC. Par remontu man pieprasīja samaksāt papildus 30 eiro, kaut arī man bija apdrošināšana. Nokļuvu slimnīcā un manā vietā IT KĀ SALABOTO telefonu izņēma mamma. Atvedot uz slimnīcu, atvēru iepakojumu un PARSTEIGUMS. Ekrāns ir nomainīts cits, taču plaisa pāri ekrānam, līdz ar to nevaru nekādas funkcijas veikt. Jautāju mammai, vai TELE2 DARBINIECE PĀEBAUDĪJA PRECI ,PIRMS ATDEVA? Viņa atbildēja, ka nē. Esot nosviedusi uz galda kastīti un pat jāparakstās par preces saņemšanu nav bijis. Iznākot no slimnīcas taisnā ceļā devos pie darbinieces, rādīju telefonu. Viņa negribīgi atbild, ka tur neko nevarot darīt, jo nav bijis pārbaudīts pirms izņemšanas. BET VAI TAD TAS NEBIJA JĀDARA VIŅAI , PIRMS IESMĒRĒ KLIENTAM?..Pati jautāja, kura no viņām bijusi, teicu, ka nezinu, jo māte izņēma.Teicu, lai apskatās dokumentos, kura no viņām tajā datumā strādājusi. Ātri paskatījas, nosarka un teica, ka ja es vēlos salabotu telefonu, tad man būs JĀMAKSĀ atkal 30 eiro. neiedevu, jo man nav tādas naudas.Tā nu es maksāju par nelietojamu telefonu . Esmu iztējusi 27 eiro par apdrošināšanu+ 30 par remontu + 130 par neesošu telefonu. Sakiet lūdzu ko iesākt šādā gadījumā???
Комментарии (2)
miers un beidziet suudzeeties par savaam kluudam
Ja ir apdrošināšāna - tas ir jāšāka PIRMS tu vispār saki, ka vēlies telefonam remontu :D