www.sudzibas.lv Tele2 tuvredziba

Tele2 - tuvredziba

Jaatzist palasot sudzibas par so "zurku kantori" man ari radas velme,padalities sava pieredze. Godigi,nevis man,bet manai mammai. Pirms astoniem gadiem(2005.g) mana mamma draudzenei panema kredita telefonu. Vards,uzvards bija mammas,tikai adrese draudzenes. Pec paris gadiem draudzene nomira. Vina dzivoja viena.Saprotams visi rekini tika sutiti uz draudzenes adresi. Bet,ja cilveks nomirst,vai vinam vel kadi rekini jasanem? Vel pec daziem gadiem TELE2 atrada(beidzot) manas mammas adresi(nu rekins,kadam tak jasamaksa),mamma sazinajas ar viniem un parakstija atteikumu,samaksajot par sniegtajiem pakalpojumiem. Ta viss noklusa. Tagad 2015.g mamma sanem vestuli jau no kreditoriem,summu ar uzaudzetiem procentiem un ligumsodu,kas rakstami jau ar trisciparu skaitli,janomaksa menesa laika.Super,cilvekam kurs nestrada. Jautajums,kadel netika sutita neviena VESTULITE(ja vini atrada mammas adresi) vel taja laika,,ka jatmaksa parads,kamer nebija vel tada summa uzzaugusi? Acimredzot,tas sai kompanijai ir izdevigi. Protams,paradu samaksasim,jo nenoliedzu,ka mamma ir vainiga (pasai vjadzeja paintereseties,kas un ka).Tad atkal rodas jautajums,AR,KO NODARBOJAS cilveki,kuri tik atbildigi pilda savus darba pienakumus? Es aicinu,nesaistities ar so kompaniju nekadas saistibas,lai ari cik pievilcigi butu vinu piedavajumi.

P

Комментарии (3)

Inženieris 26.03.2015

Bija kaut kas līdzīgs, pēc 7 gadiem atrada pēkšņi NEAPMAKSĀTU rēķinu! Un pie tam to visu uzzināju ne no TELE2, bet Creditreform, kurš atsūtīja brīdinājuma vēstuli.

Tele2 šo gadījumu novēla uz SISTĒMAS kļūdu :)
Kļūda 7. gadu garumā!

Forša attieksme pret klientu, lai paši piezvanītu un atvainotos - ATDOD LIETU INKASO!

Iesaku iet ar līkumu šim "žurku kantorim".

L LimpFan 26.03.2015

Neesmu Tele2 fans, bet Jūsu sūdzība ir fantastiska.

1) Kāpēc nestrādājošs cilvēks formē kredītu? Kur tajā brīdī ir viņa smadzenes? Ja apzināti noformējāt - kāpēc žēlojāties?
2) Apzināti tiek norādīts "draudzenes" adrese, bet tagad pārmetat par to Tele2. Viņiem bija jājūt ka kaut kādā brīdi jāsūta citur?

Secinājums: sūdzības autorei vienmēr visi apkārt vainīgi, bet savu stulbumu neredz.

L LimpFan 26.03.2015

Starpcitu, katrai prasībai ir 3 vai 5 gadu noilgums, t.i ja nav iesniegta prasība - var nemaksāt - lai sudz tiesā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы