Swedbank - Klientu konsultanta attieksme
"Patiess prieks" bija šodien, 13.01.2019., atnākt uz Origo Swdbank filiāli, Lai atjaunotu savu karti, bet rezultātā saņemt pārmetumus, kāpēc neesmu pieslēgusi pensiju 2. Līmeni swedbank, bet gan citā bankā. Piebilstot, ka pretējā gadījumā man drīz atnākšot paziņojums uz internetbanku par konta slēgšanu un, ka bankai diži nekas no tā nemainīsies, ja es vairs nebūšu viņu kliente, jo viņiem jau tāpat esot miljons klientu.
Комментарии (3)
Un tās vēl ir mūsdienas kas būs tālāk...?
klāt nebiju, bet diez vai tik traki bija. un par kāda konta slēgšanu ir runa?
Ooo..jaunā paaudze, kura beidz banku augstskolu un , kuriem jāstrādā par vnk operatoriņu..:))) ambīcijas..un apjĕga par to ka tiiiik daudz direktoru latvijā NAV vajadzīgi..velti izmesta studiju nauda..