Адрес: |
Balasta dambis 15 Rīga Latvia - LV-1048 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67 444 444 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Бизнес / Финансы • Банки |
Социальные сети: |
Swedbank - Жалобы и отзывы
Swedbank - Nevar izņemt skaidru naudu! Darba laiks nenormals
Diemžēl rodas jautājums, kāpēc vispār ir vajadzīga šī iestāde, ja fiziskas personas bez debetkartes / kredītkartes bankas darba laikā nevar izņemt skaidru naudu ar personu apliecinošu dokumentu ārpus Rīgas filiālēs ir šāds paziņojums:Dobele, Brīvības iela 10b,Skaidras naudas darījumi pieejami tikai iemaksas un izmaksas bankomātos.un Aizkrauklē, Bauskā, Cēsīs, Dubulti, Kuldīga Madona u. c. arīTas ir pilnīgs absurds, un atklāta savas politikas uzspiešana un nerēķināšanās ar cilvēku...
Swedbank - Kartes
Labais, gribēju iemaksāt kartē naudu. Palūdzu apkalpotāju lai palīdz, jo divas reizes jau biju pin kodu nekorekti ievadījusi.Pēc kartes maiņas paši man bij galvu sajaukuši.Apkalpotāja pienāk un redz manu problēmu saku kad divas reizes kodu ievadīju nekorekti.Saka liec iekšā karti, saku nelikšu jo karti norīs automāts. Uzstāj lai lieku iekšā, atkārtoju nelikšu. Protams nokaitināja līdz tam kad man paspruka viens vārds, sāka draudzēt ar apsardzi. Nu zin iet mani pensionāri strādājošu ārzemē...
Swedbank - Par apkalpošanu
Bija brīvs brīdis un iegāju swedbank filiālē Slokas ielā Maxima veikalā noskaidrot vairākus jautājumus, gan par kredītiem, gan par apdrošināšanu. Parasti tur ir daudz cilvēku, sagatavojos ilgi gaidīt, bet swedbank ir atradusi ļoti asprātīgu veidu, kā tikt vaļā no apmeklētājiem. Kārtas numuru nevar izņemt, jo to nosprostoja nopietna izskata bankas darbiniece, kura aizdomīgā balsī noprasīja, kāds ir mana apmeklējuma mērķis. Teicu. Ka ņemšu numuru par kredītiem. Viņa nedeva un prasīja - vai jum...
Swedbank - Ужасное отношение к клиентам
Являюсь клиентом этого банка более 15 лет, вместо лояльного отношения и отзывчивости получаю только ссылки на прейскуранты, а если что - то не утраивает упоминают про возможность сменить банк! Крайне не корректно общаются менеджеры.
Swedbank - Bankas darbība
Iesaku sekot līdzi atvilktajām summām. Man par vienu pirkumu (Summa 100. - EUR) atvilkts divas reizes. Banka atrunājas. Gaidiet, izskatīsim 14 dienu laikā. Sazinājos ar veikalu. Es neesot pirmā, kam banka atvilkusi 2 reizes par vienu pirkumu. Sekojiet līdzi saviem pirkumiem ar karti.
Atvilka ātri, bet atdot nesteidzas.
Swedbank - Страхование
Являюсь клиентом банка с момента как он появился у нас в Латвии. Было всякое то устраивал, то не очень, а теперь дошло до того, что задумываюсь вывести все свои денежные потоки из данного банка в какой- либо другой. Уезжая отдыхать застраховала путешествие по полной, ещё до этого звонила девушка и агитировала очень активно. Соблазнило, что всё можно сделать через Интернет банк, ни нужно никуда ехать. Застраховалась и вот во время путешествия наступил страховой случай. Тут же связалась с банком...
Swedbank - iemaksas autamats
Sodien skaitiju naudu iemaksas autamata swedbankas filiale Dobele.Naudu 145euro autamats panema bet ekrana paradijas uzraksts bankomata kluda adeva atpakal karti bet naudu ne.Tad rodas jautajyms prieskam ir vajadzigi tadi bankomati kas norij naudu un uz konta neparskaita?
Swedbank - Slikts apkalpošanas serviss
Http: / www.Sudzibas.lv / swedbank - c39875. HtmlPilnigi piekrītu augstākesosās saites autoram. Ar so banku nav nekas riktīgi, jo agrāk tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2 - 3, kops tur strādā 20+ pāudze (Drausmigā“”tiesibu pāudze””), viss aizgājis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, šai bankai, spid vien paris nožēlojamas eksistences gadini. Vnk, visi normālie klienti aizies uz citām bankām. Tas tak ir likumsakarīgi!! Attieksmē totālakā visautlautība, rupjība, nūlle...
Swedbank - Klientu apkalpošana telefoniski
Esmu Swedbankas klients jau vairāk kā 10 gadus. Biju ļoti apmierināts, cēlos un gūlos par šo banku, ieteicu arī daudziem paziņām pāriet uz šo banku, jo te ir ērti pakalpojumi arī internetbankas pārvaldījumi. Diemžēl saskāros ar problēmu starp banku un citu biznesa pārstāvi par naudas pārvedumiem, bankā rezervēts, bet pārdevējs naudu nevar saņemt. Vairākas dienas sazinājos ar vienu un otru pusi, bet risinājumu neguvu. Viens sūta pie otra. Es pa vidu kā muļķis. Banka atbildes ziņojumā atbildēja...
Swedbank - Swedbankas bankomāts ,,apēd,,kartes
Esiet piesardzīgi izņemot naudu no Swedbank bankomāta ,kas atrodas Rēzeknes novadā Maltas pagastā Saules veikalā.Divu nedēļu laikā bankomāts, tieši man,,norija,, 2 jaunas Swedbank kartes ,nerunājot jau par citiem cilvēkiem.Swedbanka bija brīdināta par to tiklīdz bija ,,norīta,, pirmā karte, un līdz šim nekas nav mainījies.Cerams ka būs veiktas kādas darbības!
Swedbank - Swedbank kredīti jeb noliktās karotes princips
Ja Swedbankā izvēlēsies kredītu pēc noliktās karotes principa (finanšu verdzības maksājumi uz mūžu bez iespējām atteikties no saistībām, atdodot mantu), Tu esi muļķis!
Swedbank - Денег так и нет!
Я работаю в Дании, в прошлую пятницу мне перечислили зарплату, денег до сих пор нету. Вчера написал в банк, мне ответили что бы я потребовал с плательщика платежное поручение, прислать им и заплатить 4.27 что бы они стали расследовать куда пропали деньги. Сегодня утром сказал шефу что бы он на всякий случай проверил бы платёж, всё оказалось правильно и он позвонил в свой банк, там подтвердили что платёж прошёл и пообещали разобраться. Позвонили они в swedbank оказалось что деньги у них просто...
Swedbank - Bankomātu trūkums
Es esmu ilggadējs „Swedbank” bankas klients un nu jau kādu laiku dzīvoju Tomsona ielā, Rīgā. Vēlos paust neapmierinātību sakarā ar niecīgo bankomātu skaitu šajā rajona apkaimē. Man kā Tomsona ielas iedzīvotājam ir sekojošas iespējas kur noņemt naudu – tālu projām pretim LU Ķīmijas fakultātei, vai gandrīz vai Sarkandaugavā esošajā Vademāra „Rimi” veikalā. Vai tik tiešām „Swedbank” bankai neinteresē Tomsona ielā dzīvojošie klienti? Vai tas ir normāli, ka, lai izņemtu savu godīgi pelnīto naudu ir...
Swedbank - klientu apkalpošanas kvalitāte
mani interesē kādā veidā visu cauru diennakti nevar sazvanīt swedenes klientu apkalpošanu? un vēl - tas speciāli tiek darīts vai kā? zvani nav par brīvu! blin! pa dienu visi operātori (uru droši vien nemaz nav) ir aizņemti, vakarā tas pats, pa nakti arī... es vienkārši esmu šokā no šitāda tizluma!
Swedbank - Swedbank krāpnieki!
Esmu nepilngadīgs un kādus divus gadus ir open karte. Pirms nedēļas ieeju swedbank internetbankā un pamanu ka man ir -4.25€ Labi to es noskaidroju ka ir par gadu jāmaksā gada maksa ka izmantoju karti. Bet tas tā. Tātad šodien 01.12.2014 un pirms kādām divām apieliku kontā 5€ lai apmaksātu gada maksu. Tad šodien skatos man atkal rādās -0.09€ nesaprotu kas tā par lietu! Uzrakstu internetā vēstuli swedbankai a viņi atsūta atpakaļ to pašu ko rakstīju. Tad braucu uz swedbank filiāli Bauskā un...
Swedbank - DRAUSMIGAA ATTIEKSME PRET KLIENTU
Negribas izpluust,bet ari man un maniem pazinaam ir gadijies sastapties ar sis bankas NEKOMPETENCI un RUPJIIBU. tas viss, sakaraa ar to,ka manam rada gabalam neizdeva karti /naudu no bankomaata, vairs jau neatminos tik smalki,bet no serijas, karteejaa vinnju ""tehniskaa kluume"".vispirms, jau tas viss saakas ar parastajaam operatoreem,kas vnk, staav/seezh, kad iznem numurinju, un gaidi savu rindu bankaa..negribas atkaartoti izdziivot NEPATIIKAMAAS atminas par to attieksmi,ko toreiz saneemu...
Swed banka - Attieksme
Nākošreiz mīļie bankas darbinieki pirms zvanat, lai atteiktu kredītu esiet vismaz laipni, jo jūs nezinat kamdēļ kredītu vajag. Nevis klausulē ar vīsdegunību un paviršību noteikt : kredīts jums nav piešķirts, un mazāka summa ar nav iespējama. Ok es saprotu, bet kāpēc jābūt tik nesaudzīgam pret otru cilvēku, jo bļāviens ne jau ballītém pieteicās kredītam, bet gan operācijai. Tākā bankas darbinieki apdomājat kārtīgi, kādā intonācijā Jūs sarunājaties ar klientiem un kā!!!!! Un savu slikto...
Swedbank - Attieksme
Nākošreiz mīļie bankas darbinieki pirms zvanat, lai atteiktu kredītu esiet vismaz laipni, jo jūs nezinat kamdēļ kredītu vajag. Nevis klausulē ar vīsdegunību un paviršību noteikt : kredīts jums nav piešķirts, un mazāka summa ar nav iespējama. Ok es saprotu, bet kāpēc jābūt tik nesaudzīgam pret otru cilvēku, jo bļāviens ne jau ballītém pieteicās kredītam, bet gan operācijai. Tākā bankas darbinieki apdomājat kārtīgi, kādā intonācijā Jūs sarunājaties ar klientiem un kā!!!!! Un savu slikto...
Swedbank - APKALPOSANAS LIMENIS
NEKAD PALDIES DIEVAM NEESMU BJUSI SAI BANKAA KLIENTE, BET REDZOT UN SANEMOT CAUR VIIRU SIIS DRAUSMIGAS BANKAS ATTIEKMI, KRIMINAALI ZEMISKO UN BEZKAUNIGO APKALPOSANU, NELOJALITAATI VISAAS MALAAS, LIMENJOS, LOGISKI, KA VIRS VAIRS NAV UN NEKAD NEBUS TUR KLIENTS. KA ARI VISIEM SAVIEM PAZINJAAM, DRAUGIEM UN KLIENTIEM, STASTISU SO NEGATIVO PIEREDZI, LIDZ KAMER SII BANKA LV BEIGS SAVU PASTAVESANU.
Swedbank - Apkalpošana
Šodien biju Swedbankas filiālē, kas atrodas uz Elizabetes un Strēlnieku ielas krustojuma un pirmo reizi saskāros ar tik sliktu apkalpojošā personāla darbu. Ieejot bankā paņēmu savu kārtas nummuriņu un nodevos gaidīšanai. Pēc stundas ilgas gaidīšanas devos prom, jo ne jau visi var dienām gaidīt, lai beidzot tiktu apkalpoti.Tā vien izskatījās, ka tikai divas bankas darbinieces strādāja par visu banku.Es peimēram pēc šādas atieksmes nopietni apsveru iespēju pāriet uz citu banku, jo piedāvajumi visur diezgan līdzīgi. Un liels resns kauns Swedbnkai patiešām esmu ļoti vīlies