Swedbank - Neadekvāta attieksme pret klientiem un darba veikšanu
Jau 4.reizi nāku uz Swedbank Origo filiāli izņemt jauno bankas karti. Iepriekš, bez manis rindā bija vēl 84 cilvēki, tad 63, atnāku šodien, atkal 60! Karti tā pat izsniegt nevar, konsultatīvais tālrunis arī vieer aizņemts. Sviests! Stundas laikā paņem 3 cilvēkus. Nu prātā var sajukt. Pretīga attieksme un darba ātrums vienkārši aizrauj.
Комментарии (2)
Jauno bankas karti, jau kadas desmit reizes rakstu, var pasutit, lai atsuta pa pastu uz majam, un tad i-netaa jaaktivize. Tada opcija pastav jau kadus 5 gadus. Bet vispar tagad ar tiem PIN kalkulatoru izsniegsanu ir traki, katram japaskaidro (cilvekiem vecumaa, kas negrib SMARTID lietot) un tapec tadas nenormalas rindas veidojaas... Lielakoties cilveki ari atnak, panem numurinu un izmet to, aiziet prom.
Jā tā ir rindā 60 numuri, reāli 15-20 cilvēku gaida.