Swedbank - Bankas karte
2018. Gada novembrī swedbank'ā izņēmu jaunu bankas karti. Ir pagājuši 5 mēneši un veikalos šo karti vairs nepieņem. Ievietojot terminālī, uzrāda, ka nevar nolasīt, respektīvi čipa darbība esot traucēta. Sākotnēji nevarēju norēķināties maxima's pašapkalpošanās kasēs, kopš šodienas arī rimi pašapkalpošanās kases man ir tabu! Karti kā norēķina objektu izmantoju ikdienas, visbiežāk norēķinos bezskaidrā naudas izteiksmē, tad principā pati esmu vainīga, ka čips vairs nedarbojas kā vajadzētu. Čipu pirms atkārtotas ievietošanas terminālī patīrīju gan es, gan kasiere. Tā kā problēma nav pirmo reizi, zinu, ka tā vajadzētu darīt, ka pēc tam kartei būtu jāstrādā, tikai nez', kāpēc mana karte tāpat nedarbojas.
Zvanīju uz klientu apkalpošanas servisu, kur, protams, izskaidroja, ka karte nav vainīga, jo, redz, no bankomāta es pēc tam esmu veiksmīgi naudu izņēmusi, tātad vainīgi ir veikalu termināļi! Iespējams, interneta savienojums attiecīgā brīdī bijis traucēts, vai pašā terminālī ir problēmas.. Tātad gan rimi, gan maximas termināļos ir problēmas, ja jau es nevaru tur norēķināties! Protams, ja problēma atkārtojas, šī karte jāslēdz un jāmaina pret citu (pēc nepilniem 5 lietošanas mēnešiem, kaut gan kartei derīguma termiņš ir 2021. Gads) . Rezultātā jāmaksā 1,42€ ikmēneša kartes nodeva un 2€ par jaunas izgatavošanu un piegādi. Bet tas nekas, ka karte pat gadu nav lietota!. Tā nu tagad būs - karte derīga 3 gadus, bet ik pēc 5-6 mēnešiem būs jāmaina, jo čips nolietojas... Izdevīgi!:)
.. Un tā vēl grib ierobežot skaidras naudas apriti!:)
nu ko, es vēl pamocīšos ar savu kartiņu, sākšu pierast pie skaidras naudas!
Комментарии (6)
Paņem vates kociņu un spirtu vai spirtu saturošu šķidrumu un notīri čipu. Vajadzētu nostrādāt
Spirts ir jādzer nevis šādi jâzaimo.
pagājušajā vasarā man šitā sākās problēmas termināļos. parasti jau ar čipa paberzēšanu izdevās 'iedarbināt'. smieklīgi, bet, kad pārgāja karstais laiks, problēma pazuda. un karte man mētājas vienkārši kabatā. starp citu, cik zinu, karte tiek pārbaudīta, ja konstatē, ka brāķis, nekas nav jāmaksā par jauno.
Neko viņi nepārbauda. Atteica uzreiz. Teica, pasūti jaunu un maksā pilnu cenu.
Man atkal bezkontakta norēķini nedarbojās (viss bija ieslēgts un aktivizēts) un tad karti atteica pieņemt pat bankomāts. Pilnīgi jauna karte, speciāli nomainīju, jo vecajai nebija bezkontakta norēķinu. Bankas atbilde - pasūtiet jaunu karti.
Man arī ir savā ziņā līdzīgi. Kartes čips visur strādā tikai Mego veikalos vienmēr ( jau kartes lietošanas pirmajās dienās) rāda čipa kļūda. Ja paberzē, tad strādā. Bet dīvaini, ka vienmēr vienā veikalā (tagad karti jau lietoju pāris mēnešus, citos veikalos/bankomātos problēmu nav).