Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Parasti nesūdzos, bet šis šodien noveda līdz ārprātam un nokavēta darba. Šodien 14.10.22. Kā parasti devos gaidīt 5. Tramvaju parasti pieturā esmu 4-5 min ātrāk, lai ja nu gadījumā tramvajs ātrāk atnāk to nepalaižu garām. Taču pēdējā laikā 5. Tramvajs regulāri kavē gan virzienā no Iļģuciema, gan Mīlgrāvja. Jau ierasts, ka pēdējās vismaz trīs nedēļas tramvajs kavē 3-4 min, taču šodien tās bija - 21 min. Turklāt, kad domāju jau iet divas pieturas ar kājām līdz autobusam, pienāca ilgi gaidītais tramvajs, taču tas bija tik pilns, ka tajā vairs iekāpt nevarēja. Pēc laika paskatījos un sapratu, ka tuvāko autobusu arī esmu nokavējusi, un jau tramvajs kuram pēc laika vajadzēja būt jau kā otrajam arī, protams, kavēja. Respektīvi - 8: 12 tramvaja nav atbrauc ar 21 min kavējumu, 8: 38 tramvaja nav, tas starp citu atbrauca 8: 51, to redzēju stāvot tālajā autobusa pieturā. Un, protams, autobuss kuram vajadzēja būt 8: 50, kāds pārsteigums, kavēja. Un rezultāta atbrauca 8: 55, tātad darbu nokavēju uz ielas pārsalu, jo kopumā uz ielas pavadīju 50 min

14.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Комментарии (2)

A Arturs Berzins 27.09.2022
Krāpšana

Valērijs Pauliņš ne visiem pārbauda biļetes ,par to pārliecinājos tramvajā,Vai tādi darbinieki nav jāsoda vai jābrīdina?

S Sudzibas.lv Admin 14.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы