Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Labdien,
vēlos iesniegt sūdzību par nepatīkamu pieredzi brauciena laikā ar “vivi”. Es noskenēju savu e-biļeti ar 3+ ģimenes kartes atlaidi, taču nezināju, ka obligāti jāuzrāda arī atlaidi apliecinoši dokumenti, jo līdz šim nevienā reisā šāda prasība nebija izteikta.
Pie manis pienāca konduktore vārdā Solvita, kura sarunu uzsāka ar negatīvu un aizvainojošu attieksmi. Tā vietā, lai mierīgi paskaidrotu situāciju, viņa sāka pārmest un izturējās neiecietīgi. Kad rādīju dokumentus, nejauši pirksts bija pielikts pie pēdējā cipara, un konduktore agresīvā tonī pateica: “noņem pirkstu nost”, neizmantojot pat elementāru pieklājības formu “lūdzu”.
Šāda attieksme no darbinieka puses ir nepieņemama un neatbilst kvalitatīvas klientu apkalpošanas standartiem. Es pilnībā saprotu noteikumus un turpmāk ievērošu visus nosacījumus, taču sagaidu arī cieņpilnu un profesionālu attieksmi no “vivi” personāla puses.
Lūdzu izvērtēt šo situāciju un nodrošināt, lai nākotnē šāda veida komunikācija ar pasažieriem netiktu pieļauta.
Reisa datums: 16.10.2025
laiks: 7: 02
maršruts: Tukums - Lielvārde

16.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

B

Комментарии (5)

C Cilvēks16 16.10.2025

Kā var nezināt.. Zem tablo,kur vilcienā rāda stacijas,visu laiku ir informācija,ka nepieciešams uzrādīt atlaidi apliecinošie dokumenti.. Vivi mājaslapā izlasat..Gan jau austiņas atkal bija uzliktas, līdz ar to nedzirdat ko konduktors prasa.

C Cilvēks16 16.10.2025

Pa skaļruņiem arī atskaņo informāciju,kad nepieciešams sagatavot dokumentus.

B BAmanda 21.10.2025

Kas tas par stereotipu, ka austiņas vienmēr un visur pie vainas?! Kopš elektroniskās biļetes reģistrēšanas sākuma, vairs faktiski neviens konduktors nenāk klāt un nejautā ne biļeti, ne uzrādīt dokumentus. Kāda ir rīcība šajā situācijā?! Sēdēt bezjēdzīgi ar dokumentiem rokās līdz gala pieturai, un neviens tāpat nepienāk un nepārbauda? Šajā gadījumā kundze pat nepārbaudīja vai man vispār ir biļete, tikai galvenais bija savas negācijas izgāzt uz “sliktajiem jauniešiem” . Šeit runa vispār nav par dokumentu uzrādīšanu, bet gan par konduktores negāciju un slikto attieksmi. Normālā sabiedrībā, cilvēki viens ar otru sasveicinās, un, lai arī cik slikts garstāvoklis, to neizgāž uz pilnīgi svešiem cilvēkiem, bet iespējams Jums šāda lieta ir sveša:)

Good Intentions 16.10.2025

Nezināšana neatbrīvo no atbildības.

Good Intentions 16.10.2025

Diemžēļ apkalpošanas un algas līmenis ir tāds kāds viņš ir pie mums Latvijā, bet konduktoriem arī intresē raiti darīt savu darbu nevis ar katru individuāli ņemties visas dienas garumā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы