Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Labdien,
vēlos iesniegt sūdzību par nepatīkamu pieredzi brauciena laikā ar “vivi”. Es noskenēju savu e-biļeti ar 3+ ģimenes kartes atlaidi, taču nezināju, ka obligāti jāuzrāda arī atlaidi apliecinoši dokumenti, jo līdz šim nevienā reisā šāda prasība nebija izteikta.
Pie manis pienāca konduktore vārdā Solvita, kura sarunu uzsāka ar negatīvu un aizvainojošu attieksmi. Tā vietā, lai mierīgi paskaidrotu situāciju, viņa sāka pārmest un izturējās neiecietīgi. Kad rādīju dokumentus, nejauši pirksts bija pielikts pie pēdējā cipara, un konduktore agresīvā tonī pateica: “noņem pirkstu nost”, neizmantojot pat elementāru pieklājības formu “lūdzu”.
Šāda attieksme no darbinieka puses ir nepieņemama un neatbilst kvalitatīvas klientu apkalpošanas standartiem. Es pilnībā saprotu noteikumus un turpmāk ievērošu visus nosacījumus, taču sagaidu arī cieņpilnu un profesionālu attieksmi no “vivi” personāla puses.
Lūdzu izvērtēt šo situāciju un nodrošināt, lai nākotnē šāda veida komunikācija ar pasažieriem netiktu pieļauta.
Reisa datums: 16.10.2025
laiks: 7: 02
maršruts: Tukums - Lielvārde
Комментарии (2)
Kā var nezināt.. Zem tablo,kur vilcienā rāda stacijas,visu laiku ir informācija,ka nepieciešams uzrādīt atlaidi apliecinošie dokumenti.. Vivi mājaslapā izlasat..Gan jau austiņas atkal bija uzliktas, līdz ar to nedzirdat ko konduktors prasa.
Pa skaļruņiem arī atskaņo informāciju,kad nepieciešams sagatavot dokumentus.