www.sudzibas.lv Pasažieru vilciens slikts serviss, komunikācija

Pasažieru vilciens - slikts serviss, komunikācija

29.novembrī VIVI vilciens apledojuma dēļ apstājās Priedaines stacijā, kur neziņā pasažieri pavadīja vairākas stundas (izbrauca no Rīgas pl.12.55) Visā šajā laikā nebija neviena paziņojuma par to, vai pasažieriem tiks piedāvāts autobuss ceļa turpināšanai. Pasažieri haotiski kāpa ārā un iekšā vilcienā. Daudzi sazvanīja draugus/radus, kuri brauca pretīm un savāca savējos. Vilciena konduktoriem nebija iespējama saziņa ar info centru, jo līnija bija pārslogota. Paldies manai draudzenei, kura palīdzēja nokļūt mājās, pēc 3 stundu pavadīšanas vilcienā.
Uzlabojiet lūdzu komunikāciju ar vilciena sastāva vadību, lai pasažieriem nav jāsēž vairākas stundas vilcienā

6 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

2

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы