JYSK

SIA JYSK Linnen’n Furniture
www.jysk.lv
Адрес: Siguldas šoseja 1E
Berģi
Garkalnes nov.
Latvia - LV-1024
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67609150
+371 6711 6811
Факс: +37167116803
Информация:

Sia Jysk Linnen’n Furniture ir mazumtirdzniecības uzņēmums.  JYSK Baltijas valstīs ir pazīstams kopš 2001.gada, kad tirdzniecības centrā „Alfa” tika atvērts pirmais JYSK veikals Latvijā. JYSK Baltic & Belarus strādā uz franšīzes līguma pamata. Latvijā JYSK veikali atvērti valsts lielākajās pilsētās – Rīgā, Jelgavā, Liepājā, Daugavpilī un Ventspilī -  kopumā tie ir 11 veikali.


JYSK e-veikalā www.jysk.lv tiecamies sniegt iespējami ērtāku un plašāku iepirkšanās pieredzi, vienuviet piedāvājot vienu no plašākajiem mājokļa labiekārtošanas produktu klāstiem. Internetā iegādātās preces iespējams saņemt uz mājām ar kurjeru vai OMNIVA pakomātos. Tāpat tās iespējams pasūtīt internetā un bez maksas izņemt jebkurā JYSK veikalā Latvijā vai JYSK galvenajā noliktavā Berģos jau 30 minūtes pēc pasūtījuma veikšanas.

Время работы: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
закрыто
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

20%
Жалобы
62
Разрешенные
2
C ответами
45
Посмотреть статистику

JYSK - Жалобы и отзывы

Jysk - Šausmīgs klientu serviss

Šausmīgs klientu serviss Gaidīju pasūtījumu gandrīz 4 nedēļas, bet mans pasūtījums vispār nebija apstrādāts. Dažās reizes rakstīju lai uzzināt pasūtījuma statusu un Jysk man stāstīja pasākas ka pasūtījums ir ceļā. Viņi pat nepabaudīja reālu statusu. Bija ļoti jautri kad es atkal uzrakstīju lai precizēt pasūtījuma statusu un viņi vienkārši atbildēja pēc dažām dienam, piektdienās vakarā ''aj, atbildēsim vēlāk'', laikām jau gribējas uz brīvdienām. Darbinieki pat nevar lasīt ko raksta klienti un jautā tadus pašu...

Jysk - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki. Nekad nedomāju, ka rakstīšu sūdzību, bet jutos loti aizvainota ,11 marta pasūtīju jyska pasūtīju madraci samaksāju taja paša diena, saņemu sms, ka prece saņemšu 13 marta līdz manim ta prece nenonāca, jo pacelamtika bojāta. Otrs mēģinājums. 17 marta man dpd atsūtīja izzinu, ka preci atvedis 2 dienu laika. Un atkal neka. Gribētos zināt iemeslu, kāpēc nepiegada preci.

Jysk - negodīga attieksme pret darbiniekiem

negodīga attieksme pret darbiniekiem Uzņēmums Jysk sāk darbinieku krāpšanu jau no pirmās dienas. Tiek solītas piemaksas un bonusi, bet sistēm to saņemšanai ir apzināti sarežģīta un apgrūtināta. Plāni mainās un tiek piemēroti, rodas sajūta, pēc simpātiju principa. Veikals kurš vairāk patīk var saņemt plāna samazinājumu, pārējie var strādāt bez jebkādas iespējas tikt novērtēti. Papildus, individuālo mērķu sasniegšana neko nenozīmē, ja kolēģi nespēs pielāgoties, viss ir atkarīgs no citiem. Darba līgumi tiek slēgti uz nepilnu slodzi...

Jysk - Slikts serviss, nepiegādā preci

Slikts serviss, nepiegādā preci Nepiegādā preci, uz telefona zvaniem neatbild, prece esot nejauši aizmirsta citā veikalā. 9. Septembrī Liepājas veikalā veicu apmaksu par matraci. Noformējot piegādi, tika ziņots, ka preci piegādās 12. Septembrī, jo matracis jāsūta no Rīgas cita veikala. 12. Septembrī preci neatsūta. 13. Sept. Zvanu un meklēju. Atsaucības no klientu servisa nekādas. Aizbraucu uz veikalu. Šī pieklājīgi atvainojas, ka Rīgas darbinieks piemirsis noziņot kurjeram. Labi, visi cilvēki. Saprotami. Atvainojās, labi...

Jysk - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, esmu vienkārši šokā par šī uzņēmuma komunikāciju un atbildību.Pasūtījām i-netā preci un godīgi gaidījām 5 darba dienas līdz atzvanīs vai saņemsim sms, protams, nesagaidījām, zvanījām paši, jā prece ir noliktavā. Atteicām pasūtījumu, jo bijām ļoti ieinteresēti un braucām pakaļ paši. Prece ir, iepakojumā, laimīgi pērkam un braucam mājās, bet tad sākās.Atveram iepakojumu, instrukcijas nav, atveram otru arī nav, zvanu un lūdzu izskaidrot situāciju uz ko "laipnā" operatorīte atbild, ka...

Jysk - Drausmīgs serviss

Drausmīgs serviss Veicu pasūtījumu Jysk interneta vietnē uz ko atnāca pasūtījuma apstiprinājums. Zvanīju klientu apkalpošana speciālistam, lai pārliecinātos par pasūtījuma izpildi uz ko tika saņemta atbilde, ka pasūtījums tiks nodrošināts. Atkārtoti zvanīju, lai pārliecinātos uz ko arī bija pozitīva atbilde. 4 dienas pirms pasūtījuma izpildes zvanīja no klientu apkalpošanas un paziņoja, ka pasūtījumu nav iespējams veikt, jo preces vairs neesot.

РешеноJysk - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām preces (mēbeles) Jysk e-veikalā trešdien, lūdzot piegādāt jūrmalā pirmajā iespējamajā dienā un laika intervālā - nākamajā pirmdienā no 8 līdz 17.00. Saņemts e-pasts, ka pasūtījums tiks apstrādāts 5 d. D. Laikā. Piektdien e-veikala kontā ieraugot piegādes statusu ''pabeigts'' un uzzvanot Jysk, noskaidrojām, ka piegāde būs laicīgi. Vakarā saņemta arī sms par piegādi pirmdien. Pavadot visu pirmdienu mājās un nesaņemot līdz 17.00 nedz preces, nedz ziņu no kurjera, Jysk, uzzvanījām paši...

Jysk - Krāpšana, fake atlaides.

Krāpšana, fake atlaides. Как всегда "лживые" скидки. Цена на данный столик (https://www.jysk.lv/kosmetikas-galdins-pandora-703-15-1012-lv.html?nosto=nosto-... ) была таковой и летом и осенью. Сейчас как можете видеть ниже - это supercena. Но проблема даже не в этом. На главной странице (можете видеть на скриншоте) указано, что на все НЕакционные товары - в пятницу/субботу/воскресенье (21.12/22.12/23.12) - 20% скидка. Решили наконец то прикупить этот столик, который присматривали с лета, но дойдя до...

Jysk - Notika Daugavpilī, mēģināju ar viņiem kontaktēt bet nav jegas, griezies avizē lai cilvēki ir brīdināti

Notika Daugavpilī, mēģināju ar viņiem kontaktēt bet nav jegas, griezies avizē lai cilvēki ir brīdināti Es nesaņemu preci par ko samaksāju, man piedāvāja šinī veikala nopirkt vēlreiz preci, gaidīšu atbildi un protams griezīšos talāk pēc palīdzības presse. Uz info @jūs aizsūtīju lūgumu savu un veikala čeku gaidīšu atbildi, pavadzīmi ari veikala neiedeva, es Juska pirku daudz mēbeles bet dāvināt 150 euro netaisos protams darbinieki izmantoja situāciju mēbeles pirku svētdien kad nebija liela kontrole, viņi pat nezin kas strādāja noliktava.

Jysk - Krāpšana

Krāpšana Uzmanieties! JYSK mājaslapā izliktie attēli krietni atšķiras no patiesā! Kā šis piemērs: sākotnējā bilde attēlo lielu paklāju, bet patiesībā paklājs ir 4x mazāks kā bildē! Neuzmanīgāks un steidzīgāks pircējs uzrausies onlainā iepērkoties! (bildi, kur redzams, ka paklājs ir krietni mazāks - redzam tikai , kad prece jau ieinteresējusi un esam atvēruši, lai to ieliktu grozā... ) Sanāk, ka oficiāli nekur nevar īsti pieķerties. Aicinu būt vienkārši uzmanīgiem!

Jysk - Sabojāta prece.

Sabojāta prece. Sveicināti. Šoreiz izdomāju nepaklusēt. Daudz neko nerakstīšu viss ir bildes redzams kādu man preci piegādāja. Uzskatu 300 eiro par skapi nav maz, lai tik nekvalitatīvi atvestu. Iepakojumiem pat putuplasts nebija pietiekami daudz salikts. Droši vien man jau tas neko nemainīs, jo neuzfilmēju visu izpakošanu, bet vismaz citus pabrīdināšu. Cilvēki uzmanāties.

Jysk - Krāpšana

Krāpšana Pirms nepilnām 2 nedēļām internetveikalā iegādājos spoguli (bija laba atlaide) ar saņemšanu Alfā. Diemžēl radās problēma ar auto un uz Rīgu brauciens atcēlās. Rakstīju uz @ par šo problēmu,lūdzot atgriezt naudu vai meklēt citu risinājumu (kaut maksas piegāde). Klusums! Zvanīju. Neviens neceļ. Atkal rakstīju @, atkal zvani (uz maksas nr),pilnīgs ignors. Ok,30 eur nav daudz,bet tā ir manis pelnīta,lai tā vnk izmestu!

Jysk - Briesmigs serviss pret klientu

Briesmigs serviss pret klientu Pasutiju jysk internet veikala preci, 30.08.18, samaksaju ~1.09.18 Nogaidit 2ned., zvanu uz veikalu alfa, jo ineta veikals vispar nav sazvanams, un vel maxas! Tad atnak epasts ka prece ir jau no 5.09.18. Aizbraucu uz veikalu prece nav. Sola ka zvanis kas talak, neviens nezvana, zvanu es atkal un sola piegadat 18.09., nekaa nebij. Rezultata sms ka 19.09 atvedis. Man solija alfas darbiniece ka knfo nodos ineta vaditajai jo uz kontaktu neviens neiet... laikam baidas. Ko uznemums domá ka klient...

Jysk - slikts serviss

slikts serviss Vēlējos iegādāties galdu, veikala internetlapā bija norādīts, ka Daugavpils veikalā ir 2 gabali. 1 - Aizbraucu uz veikalu 100km vienā virzienā, kur saņēmu atbildi, ka to nav uz vietas, bet par internetlapas kļūdaino informāciju - ka lēnu atjaunojas, pat pēc manas sūdzības viņi neizlaboja informāciju (vēl 2 dienu laikā pārbaudīju, vēlāk neskatījos); 2 - pasūtīju ar piegādi, piegādāja vēlāk nekā bija norādīts un norunāts; 3 - atnāca galds kurš neatbilda bildei internetlapā (galda virsams stikl...

Jysk - Preču nepiegāde, slikts serviss, krāpšana

Preču nepiegāde, slikts serviss, krāpšana Tiek izdarīts pasūtījums, noliktavā visas preces ir, veikta preču apmaksa. nenotiek paziņošana, kad notiks preču piegāde. Kad notiek piegāde ar kurjerpastu Venipak un tiek piegādātas 5 vienības, kur iztrūkst pavadzīmē izrakstīta prece-divstāvu gulta. Venipak kā kurjerdienests nogādā tikai preču vienības. Rakstu Jysk 3 e-pasta vēstules, zvanu, bet jau pusotru nedēļu nenotiek nekāda komunikācija. Ja preču nav, lūdzu, atgrieziet naudu. Piebildīšu, ka preču pieņemšana ir filmēta un preču nepiegāde ir fiksēta.

Jysk - Slikts serviss

Slikts serviss Абсолютно согласна с коментариями про отсутствие обратной реакции и большими проблемами с коммуникацией! На откровенно хамское поведение "продавца" Жанны в магазине Даугавпилса,была написана жалоба,на которую никакой реакции обратной не последовало. Попытка связаться электронно,на ту почту,которую они предлагают,ни к чему не привела так же. Покупать что либо расхотелось моментально..Поздравляем с "успешной" работой! Но до скандинавского стиля работы вам ещё как до Луны.

Jysk - Slikts serviss, apšaubāma darbības shēma

Slikts serviss, apšaubāma darbības shēma Tiek izdarīts pasūtījums, veikta samaksa un izvēlēta iespēja izņemt preces veikalā. Visas preces uzrādās, kā noliktavā esošas vairākos eksemplāros gan uz pasūtījuma brīdi gan visas pusotras nedēļas garumā, kuru tiek gaidīta īsziņa. Sms vēl joprojām nav, nekāds rēķins vai cits apliecinājums darījumam uz e-pastu arī neseko, kas nozīmē, ka vienīgais mans pierādījums darījuma eksistencei ir bankas izraksts ar pasūtījuma numuru. Iespējas noskaidrot pasūtījuma statusu nav, jo neviens neatbild uz...

Jysk - bojāta prece

bojāta prece Internetveikalā pasūtīju gultas pārklāju BENT (artikuls 136-176-1005), cena 6,99 eiro. Order # 100064273. Saņemtā prece bija nekvalitatīva - pārklāja vidus daļā audums uzrauts, aizvilkts ar melnu diegu. Uzrakstīju atsauksmi Jysk mājas lapā pie iegādātā produkta. Atsauksme pie produkta neparādījās. Saņēmu šādu vēstulI: 14 dienu laika Jums ir iespēja preci nomainīt jebkura Jysk veikalā https://www.jysk.lv/veikali Brauciens apmainīt preci ir līdzvērtīgs preces cenai. Tātad, par nekvalitatīvu preci nākas vēl piemaksāt. Neiesaku iegādāties Jysk preces internetveikalā.

Jysk - SLIKTS SERVISS.

SLIKTS SERVISS. Pasūtītā prece(aizkaru stanga) atnāca bez vajadzīgajām detaļām, kā vēlāk izrādijās, viņi nemaz tādu komplektāciju nepiedāvā, lai uzreiz varētu pielikt pie sienas. Preces attēls ir maldinošs- trūkst dekoratīvo detaļu- komplektā ir tikai 2 dekoratīvās detaļas, bet attēls iveikalā liek noprast, ka dekoratīvās detaļas būs 4. Sola atzvanīt, bet nekā.

Jysk - Krāpšana, slikts serviss, interneta veikals nestrādā

Krāpšana, slikts serviss, interneta veikals nestrādā Jysk interneta veikalam manā izpratnē vispār nav nekāda servisa. Samaksāju par preci 31.12.2017 un gaidu jau gandrīz mēnesi kad atvedīs. Pasūtījums #100061932. Par kaut kādu informāciju kas un kā notiek es nemaz nesapņoju. Atdodiet vismaz naudu atpakaļ man vairs no Jysk vispār neko nevajag. Nevienam neiesaku iepirkties Jysk internetveikalā, jo tur laikam neviens nesaprot kā jāstrādā internetveikalam. Var taču paši pasūtīt preci no kādiem konkurentiem un paskatīties kādam jābūt servisam.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы