Jysk - Slikts serviss
Labdien, esmu vienkārši šokā par šī uzņēmuma komunikāciju un atbildību.Pasūtījām i-netā preci un godīgi gaidījām 5 darba dienas līdz atzvanīs vai saņemsim sms, protams, nesagaidījām, zvanījām paši, jā prece ir noliktavā. Atteicām pasūtījumu, jo bijām ļoti ieinteresēti un braucām pakaļ paši. Prece ir, iepakojumā, laimīgi pērkam un braucam mājās, bet tad sākās.Atveram iepakojumu, instrukcijas nav, atveram otru arī nav, zvanu un lūdzu izskaidrot situāciju uz ko "laipnā" operatorīte atbild, ka nevarot palīdziet, tā nav viņas problēma, jo viņa taču neesot preci iepakojusi, lai rakstot e-pastu un 2 dienu laikā atsutīšot atbildi, vai instrukciju,bet man varbūt viss ir saplānots un gribu salikt visu šodien, ne pēc 2 dienām, kur vēl nav garantijas, ka būs.Morāle viena, galvenais , lai tikai prece nopirkta, pārējais neinteresē.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mēs no sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lūgums nosūtīt ziņu uz e-pastu [email protected] ar detalizētu aprakstu par radušos situāciju.
Gaidīsim ziņu no Jums.
Ar cieņu,
Jysk komanda.
Комментарии (2)
Vispaar jau preci var arii atgriezt, taa kaa shaubos vai tai operatorei silts vai auksts.
Nevienam neiesaku šo internetveikalu. Preci sola, ka komplektē vairāku dienu garumā, bet pēc nedēļas paziņo, ka nav. Operatoru attieksme vienaldzīga, nav ieinteresēti sniegt paskaidrojumus vai risināt problēmas.