www.sudzibas.lv JYSK Šausmīgs klientu serviss

Jysk - Šausmīgs klientu serviss

Gaidīju pasūtījumu gandrīz 4 nedēļas, bet mans pasūtījums vispār nebija apstrādāts. Dažās reizes rakstīju lai uzzināt pasūtījuma statusu un Jysk man stāstīja pasākas ka pasūtījums ir ceļā. Viņi pat nepabaudīja reālu statusu. Bija ļoti jautri kad es atkal uzrakstīju lai precizēt pasūtījuma statusu un viņi vienkārši atbildēja pēc dažām dienam, piektdienās vakarā ''aj, atbildēsim vēlāk'', laikām jau gribējas uz brīvdienām. Darbinieki pat nevar lasīt ko raksta klienti un jautā tadus pašus jautājumus lai neko nedarīt. Gandrīz menēš laikā neviens darbinieks nepārbaudīja reālu pasūtījumu statusu, bet es to prasīju vairākās reizes. Man ir ļoti žēl ka patērēju tik daudz laika, un protams, manas preces jau vairs nevar būt nogādātās. Hmm, interesanti, cik ilgi es gaidīšu naudas atmaksu:) )

23.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от JYSK Latvija klientu serviss Ответ от представителя 23.04.2020

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mums patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida pieredzi veicot pirkumu JYSK internetveikalā.
Lūdzu nosūtīt informāciju ar Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam precizēt radušos situāciju Jūsu pasūtījuma izpildē.

No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu, JYSK komanda!

C

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы