Jysk - Slikts serviss, nepiegādā preci
Nepiegādā preci, uz telefona zvaniem neatbild, prece esot nejauši aizmirsta citā veikalā.
9. Septembrī Liepājas veikalā veicu apmaksu par matraci. Noformējot piegādi, tika ziņots, ka preci piegādās 12. Septembrī, jo matracis jāsūta no Rīgas cita veikala. 12. Septembrī preci neatsūta. 13. Sept. Zvanu un meklēju. Atsaucības no klientu servisa nekādas. Aizbraucu uz veikalu. Šī pieklājīgi atvainojas, ka Rīgas darbinieks piemirsis noziņot kurjeram. Labi, visi cilvēki. Saprotami. Atvainojās, labi. Precei jābūt 17. Septembrī. Jau otro reizi atprasos no darba, lai būtu mājās un saņemtu preci. Atkal nekā. Kaut gan - 16. Sept. Atnāca ziņa, ka rīt jābūt. Diemžēl šoreiz uz veikalu nevaru aizbraukt, bet zinu vienu - nekad vairs dzīvē no šī veikala neko nesūtīšu! Neieteiktu arī jums!
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām, kas ir radušās pasūtījuma izpildes laikā.
Lūgums nosūtīt ziņu uz e-pastu [email protected], lai varam noskaidrot visu situāciju ar Jūsu pasūtījuma izpildi.
Ar cieņu,
JYSK komanda.
Комментарии (1)
Beigās preci dabūji?