Jysk - Bojāta, sliktas kvalitātes gultas veļa
Nopirku jaunu gultas veļu, tajā pašā dienā kad atvēru viens no pārvalkiem - brāķis. Rāvējslēdzējs nestrādā un saplēsts, kaut kādi bezsakara pāršūti diegi un kopumā nožēlota iztērētā nauda. Ja rāvējslēdzis nestrādā, sega krīt ārā un pārvelks praktiski nav pielietojams. Neredzu solīto labo kvalitāti. Rāvējslēdzēju nav iespējams nekādīgi sataisīt. Arī pamanāmi Caurumi pārvalkā.
Labdien.
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Lūdzam Jūs doties uz jebkuru, Jums ērtāko JYSK veikalu, lai veiktu preces maiņu/atgriešanu.
Ja rodas kādi jautājumi sazinieties ar mums +371 6616 3550, vai e-pastā [email protected]
Комментарии (3)
Brāķi gadās visiem. Aizejiet ar čeku un jums samainīts. Kur problēma?
Samainiet un ja nemaina, tad rakstiet sūdzību.
Atklāti meli no Jysk. Man ir audio ieraksts, kur Jysk darbinieks atklāti atsakās pieņemt atpakaļ vai mainīt brāķētu preci.
Pāris dienas atpakaļ nopirku gultas veļu. Neredzēti zema kvalitāte vēl ir strīdīgs jautājums, taču 15 centimetri īsāks pārvalks, kā noteiks uz iepakojuma un pat čekā, ir viennozīmīgs brāķis.
Uzrakstīju viņiem iesniegumu. Nākamais solis PTAC un vēl pāris iestādes. Protams, vienmēr paliek tiesa. Iesaku patērētājiem no tās nebaidīties. Civilās lietas nav pārāk sarežģīts process un maksimālu zaudējumu nodarīšana likuma pārkāpējam tikai dos pozitīvu efektu.