РешеноJysk - Slikts serviss
Pasūtījām preces (mēbeles) Jysk e-veikalā trešdien, lūdzot piegādāt jūrmalā pirmajā iespējamajā dienā un laika intervālā - nākamajā pirmdienā no 8 līdz 17.00. Saņemts e-pasts, ka pasūtījums tiks apstrādāts 5 d. D. Laikā. Piektdien e-veikala kontā ieraugot piegādes statusu ''pabeigts'' un uzzvanot Jysk, noskaidrojām, ka piegāde būs laicīgi. Vakarā saņemta arī sms par piegādi pirmdien. Pavadot visu pirmdienu mājās un nesaņemot līdz 17.00 nedz preces, nedz ziņu no kurjera, Jysk, uzzvanījām paši Jysk. Jysk darbiniece atzvanīja ar info, ka kurjers esot pazaudējis vienu no precēm un piegāde notiks tikai nākamajā dienā. Nepieņemamā servisa dēļ (komunikācijas trūkums utt) pasūtījums anulēts. "paldies" Jysk un kurjeram par sabojātu dienu.
Labdien!
No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl, saņēmām ziņu,ka ir radusies kļūda piegādes kompānijas noliktavā un vieno no pakām ir nozaudēta.
Kā jau minējāt, piegāde tika plānota nākošajā dienā,bet vēlējāties, lai pasūtījumu anulējam.
Lūgums nosūtīt Jūsu pasūtījuma nr. uz [email protected], lai varam vērst situāciju par labu un piešķirt kompensāciju par radušos situāciju nākošajam pirkumam Jysk internetveikalā.
Ar cieņu,
Jysk komanda.
Добавить комментарий