www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss

РешеноJysk - Slikts serviss

Pasūtījām preces (mēbeles) Jysk e-veikalā trešdien, lūdzot piegādāt jūrmalā pirmajā iespējamajā dienā un laika intervālā - nākamajā pirmdienā no 8 līdz 17.00. Saņemts e-pasts, ka pasūtījums tiks apstrādāts 5 d. D. Laikā. Piektdien e-veikala kontā ieraugot piegādes statusu ''pabeigts'' un uzzvanot Jysk, noskaidrojām, ka piegāde būs laicīgi. Vakarā saņemta arī sms par piegādi pirmdien. Pavadot visu pirmdienu mājās un nesaņemot līdz 17.00 nedz preces, nedz ziņu no kurjera, Jysk, uzzvanījām paši Jysk. Jysk darbiniece atzvanīja ar info, ka kurjers esot pazaudējis vienu no precēm un piegāde notiks tikai nākamajā dienā. Nepieņemamā servisa dēļ (komunikācijas trūkums utt) pasūtījums anulēts. "paldies" Jysk un kurjeram par sabojātu dienu.

15.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от JYSK Latvija klientu serviss Ответ от представителя 16.01.2019

Labdien!

No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl, saņēmām ziņu,ka ir radusies kļūda piegādes kompānijas noliktavā un vieno no pakām ir nozaudēta.
Kā jau minējāt, piegāde tika plānota nākošajā dienā,bet vēlējāties, lai pasūtījumu anulējam.
Lūgums nosūtīt Jūsu pasūtījuma nr. uz [email protected], lai varam vērst situāciju par labu un piešķirt kompensāciju par radušos situāciju nākošajam pirkumam Jysk internetveikalā.

Ar cieņu,
Jysk komanda.

Жалоба успешно разрешена ikl 17.01.2019

Piešķirta atlaide nākamajam pirkumam 10 EUR Jysk e-veikalā.

I

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы