Адрес: |
Biķeru iela 2 Dreiliņi, Latvia - LV-2130 (faktiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 63301000 |
Время работы: |
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 |
Категория: | Магазины / Торговля • Торговые центры |
Социальные сети: |
IKEA - Жалобы и отзывы
IKEA - Saindēšanas
Divas draudzenes šodien bija, ēda viss visādus ēdienus un saindējas (stulbie hotdogi) ka jūs vispār varat šādi nepievērst uzmanību🙄🙄😡cilvēki vēnu un viss sāp un jāzvana ātrai palīdzībai jo jūs nevarat normāli paveikt savu darbu, 🤬🤬🤬🤬🤬
IKEA - Mēbeļu izvēle ir plaša
Ikea veikals ir vienkārši fantastiski! Mēbeļu izvēle ir tik plaša, ka visiem gaumiem var atrast kaut ko īpašu. Īpaši man patīk, ka kvalitāte un Cena iet roku rokā – varu iegādāties stilīgas mēbeles, neiztērējot visu algu. Iepirkšanās ir viegli saprotama, jo veikali ir labi organizēti. Vēl liels plus tur var uzest. Vispār esmu ļoti apmierināts ar savām ikea iegādēm!
IKEA - Bojājums
Pasūtīju skapi par 424 eiro. Dienu vēlāk 2 jauni vīrieši to man nogādāja (6 vai 7 kastēs) . Uznesa uz 3. Stāvu, pēc rēkšanas spriežot – ne īpaši uzmanīgi. Atvērot kastes, vienā no tām atradu skapja (saplākšņa) aizmugures sienu, kas bija nolauzta 3 vietās. Bojājumu fotogrāfijas nosūtīju tehniskajai daļai un pēc nedēļas saņēmu atbildi, ka detaļu salauzu es un man jāpērk jauna. Mans ieteikums jums: izpakojot preces no Ikea, nofilmējiet procesu. Vēl labāk, iegādājieties preces no Jysk, šis veikals rūpējas par savu reputāciju un ciena savus klientus.
IKEA - Trakas pārdevējas
Lūgums šo izlabot! Es ar savām draudzenēm atnāku paēst uz ikea, paskatīties dekorācijas, ar dekorāciju skatīšanos viss bija ok. Mēs aizgājām paēst, gribam apsēsties, redzam, galds brīvs! Aizejam apsēžamies, un tā kā mēs bijām 3, mēs gribējām piebīdīt vēl vienu krēslu pie galda, tā kā pie galda bija tikai 2 krēsli, mums apsargs pasaka, ķipa "ko jūs darāt? Mājās savās mēbeles pārbīdat!" Takā ko?!? Un vispār, pie tiem garajiem galdiem vispār krēslu nav, es nesaprotu, kā var izbaudīt ēdienu stāvot...
IKEA - garantija, kura nekad nedarbojas
IKEA lepni piedāvā savus ražojumus ar 5-10-25 gadu garantiju. Vai kādam paveicās dabūt šos garantijas solījumus izpildītus? Gadījums Nr.1 - virtuves izlietne. Īsi pēc uzstādīšanas, mēneša laikā parādījās rūsas plankumi. Lika vest izlietni uz ekspertīzi. Kad es atteicos (nezinu, kā IKEA bija to domājusi? bet man neliekas ok raut ārā to izlietni, kaut vest, tur atstāt, tad dzīvot ar caurumu galda virma kādu laiku...), IKEA atteicās arī atsūtīt ekspertu, tad es nosūtīju bildes, uz kuriem man...
IKEA - Slikts serviss, nepatiesas info sniegšana
Lūdzu info IKEA preču izsniegšanas nodaļā - cik ilgā laikā būs iespējams izņemt 4 virtuves plauktiņus, ja es tos nopirkšu. Atbilde bija - 5-10 minūtes. Laiks man bija svarīgs, jo pa ceļam uz laukiem piekrita piestāt pie IKEA kaimiņš ar auto. Iesniedzu komplektācijas lapu 11:51, šobrīd ir 12:23, bet mani 4 plauktiņi vēl nav sakomplektēti, tātad vairāk kā pusstunda - painteresējos - kāpēc vēl nav un IKEA konsultants man indīgi atbildēja - mēs speciāli jūsu pasūtījumu izlaižam. Jūtos piemānīta, kavēju, ir stress un vēl IKEA konsultants stendā 7 par to paņirgājas.
IKEA - Mēbeles bojājums
Nopirku mēbeli ikea, kad atpakoju redzēju mazus švīkājumus, nodomāju varbūt samierināšos, bet kā saliku mēbeli šie švīkājumi ir tik daudz un pamanāmi, esmu ļoti vīlusies mēbeles kvalitātē. Biju tik priecīga par jauno pirkumu bet nu jūtos sagrauta.
IKEA - Drausmīga apsarga attieksme
Esmu uzticīgs ikea klients kopš atvēršanas brīža, bet vairs nekad tur nebraukšu dēļ absolūti neadekvāta apsarga. Pie ieejas mani apstādināja apsargs un neļāva ieiet veikalā ar mazu Jorkšīras terjeru sunīti, kurš atradās savā somā. Apsargs pateica ka ar suņiem nedrīkst veikalā un piedāvāja suni piesiet pie veikala vai atstāt mašīnā +25°.. Ļoti humāni un adekvāti. Es saprastu, ja runa ietu par vilku, bet ja suns ir somā un sver 2,5kg, tad ir absolūts idiotisms neļaut iet veikalā. Tā nu ikea zaudēja klientu un depo ieguva jaunu...
IKEA - Strādnieka kā no marsa nokrituši neko nezin!
Pirms ziemassvētkiem aizbraucām ar bērniem ieprikties IKEA, gribējām nopirkt Eglīti tā bija neizjaukta, pasaucām darbinieku un pateicām ka gribam noprikt eglīti un vai varētu viņu izjaukt kaut kā, viņš kaut ko nomurmulē un aiziet, vienkārši super darbinieki, nopirkām egli, un tad bija pie IKEA ieejas jājauc egle ārā!, ļoti izpalīdzīgi strādnieki!
IKEA - Slikts serviss
Tā nav sūdzība, bet atsauksme. Vēlējos nopirkt dažus virtuves piederumus. Iebraucu ikea. Biju tur pirmo reizi. Pirmais izbrīns bija par auto stāvlaukuma nevajadzīgi sarežģīto konfigurāciju un iebraukšanu - izbraukšanu, tur projektētāji ir sapinušies savā meistarībā. Labi, iegāju veikalā meklēt sev vajadzīgo preci. Nepatīkams pārsteigums bija tas, ka, lai es to preci atrastu, tieku dzīts zigzagā pa kaut kādu man nevajadzīgu garu maršrutu kā auns. Ar sāpošu kāju nosteberēju krietnu gabalu, bet...
Ikea virtuve - Slikts serviss un pakalpojuma sniegšana
Nevienam neiesaku izvēlēties pasūtīt ikea virtuvi. Par cik paša spēkiem nebūtu varējuši saplānot un uzstādīt, izmantojām mērīšanas, plānošanas un montāžas pakalpojumus, ko piedāvāja ikea. Diemžēl pat ar visiem mērījumiem, veikala darbinieks pieļāva būtiskas kļūdas, kuras mums pašiem bija jāatrisina par saviem līdzekļiem. Nekādas pretimnākšanas no veikala puses! Ļoti lēna komunikācija, lai problēmu risinātu arī bija man liels pārsteigums. Tikai atvainojās un atdzina, ka viņu darbinieks saplānoja...
IKEA - Krāpšana - nepiegādāts pasūtījums
Sliktākais e-veikals Latvijā. Noradīts piegādes laiks jau ir pagājis, pasūtījuma piegāde tā arī nenotika. Piegādes pakalpojums jau sākotnēji ir apmaksāts pilnā apmērā (9.90 eur) . Noradītajā piegādes laikā paši zvanījām uz Ikea, bet bija atteikts izpildīt piegādes pakalpojumu bez papildus apmaksas 9.90 eur apmērā. Vēlāk atnāca melīgs paziņojums, ka pasūtījums ir piegādāts.
IKEA - IKEA Restorāns
Šoreiz būs runa par brokastīm... Jūs paceļat brokastu komplekta cenu divkārši, tāteikt uz vispārējās sadārdzināšanās "bla-bla-blā" fona... Mēs ar manu cienījamā vecumā esošo mammu divatā pienākam pie Letes, uz kuras vientuļi gozējās tikai (!) divu komplektu šķīvji, mēs vēlamies vismaz trīs komplektus, ja mamma var pabrokastot knapi ar puskomplektu, tad man pat 2,5 būs par maz! Ko dara darbinieks, tai vietā lai sekotu momentā lai komplekt šķīvju papildināšanai vismaz līdz 10, stāv totālā ignorā...
IKEA - Nekādā gadījumā neiesaku strādāt IKEA
Neiesaku strādāt Ikea - vērtības, par kurām runā, paliek tikai vērtības uz sienas. Vadība nerespektē darbiniekus un atlaiž vispazemojošākā veidā kāds ir iespējams, izspiežot savstarpējo vienošanos. Nav iespējas ne atvadīties no savas komandas, nekas - tiec izvests kā zaglis. Jebkurš retail uzņēmums būs daudz labāks - Rimi, Maxima, Lidl
IKEA - IKEA restorāns
Šodien, apmeklējot Ikea restorānu, izdomāju nopirkt pusdienas piedāvājumu. Iepriekš apskatīju mājas lapu, ka šodien 19.10.2022 piedāvājumā būs vista saldskābajā mērcē ar rīsiem, biešu zupa un dzēriens. Kā es iedomājos vistu saldskābajā mērci – vistas gabals (fileja) vai sagriezta vista gabaliņos saldskābajā mērci, bet ne tas ko es šodien saņemu. Pareizāk to nosaukt paprika un burkai saldskābajā mērci. Kur tieši šeit ir vista? Dikti meklēju, bet nesameklēju. Šis viens gaļas gabaliņš, bet tā nav...
IKEA - Atlaiž darbiniekus
Ikea atlaiž labus darbiniekus. Itkā pamatojoties uz štata samazināšanu. Tik tā "štata samazināšana" ir tāda jocīga. Ikea atlaiž darbinieku, kurš strādā pēc labākās sirdsapziņas, bet to kurš nespēj atnākt uz darbu setdienas rītā, jo iepriekšējā vakarā ir nosvinējis nedēļas Nogales sākumu (regulāri) , to viņi patur. Citi uzņēmumi patur tos labākos - šis atlaiž labus, uzticamus darbiniekus - vecāka gada gājuma, bet labus. Un patur jaunus, bet slinkus - wow! Citi uzņēmumi vēlas, lai būtu ka...
IKEA - Virtuves plānošana, slikts serviss
Sūdzība: https://ej.Uz/ikea_virtuve pieredze ar Ikea virtuves servisu „jaunas virtuves iekārtas plānošana vai esošās iekārtas uzlabošana sākumā var šķist laikietilpīgs un sarežģīts process. Taču tam tā nebūtu jābūt. ” – ir sacīts ikea mājas lapā, bet realitātē uzņēmums pie šī pašizsludinātā saukļa nepieturas un neizskatās, ka arī gribētu pieturēties. Bet par visu no sākuma... Beidzot pa ilgiem laikiem bijām tikuši galā ar virtuves remontu un, ņemot vērā mazo virtuves platību un nestandarta...
IKEA - serviss
Nopirkta virtuve no IKEA ar montāžas pakalpojumu. Ar piegādi viss kārtībā, piegādāta 3dienu laikā. Montāža vēl nav notikusi mēnesi, montāžas uzsākšanas datumi tiek pārlikti jau trešo reizi, pabrīdinot paredzētajā montāžas dienā. Par kaut kādu plānošanu var aizmirst..
IKEA darbinieku nekompetence - Aplama informācija
Maijā sākumā devāmies uz Ikea, lai pasūtītu virtuvi. Ātri tikām pie konsultanta, lai atrunātu visas detaļas, konsultants brīdināja, ka visas preces nav uz vietas un viņa nevar pateikt precīzu piegādes datumu, jo ir problēmas ar piegādēm, no visa pasūtījuma man trūka 3 pozīcijas, konsultantam uzdevām jautājumu par trūkstošo preču piegādi, uz ko saņēmām atbildi, ka trūkstošās preces tiks piegādātas uz mājām ar bezmaksas piegādi, tā pat, kā tas notiek ar pieejamo preču piegādi sākotnēji. Pēc kāda...
IKEA - Slikts serviss, komunikācija katastrofāla, termiņu kavēšana, ignorēšana
21.12.2021. Ar Paul Mason Properties Sia tika parakstīts līgums par mana dēla istabas dizaina izveidi un mēbeļu iegādi un montāžu. Par dizainera komunikāciju, profesionālismu nav runas. Diemžēl, ikea piedāvā servisu ko pats nevar izpildīt. Pēc dizaina projekta tika sagatavots rēķins un rēķinā uzreiz tiek iekļautas visas preces, kaut daļa preces var nebūt uz vietas (par ko pasūtītājs netiek pabrīdināts) . Preces piegādāja 3-4 reizes, iedomājieties pasūtīt skapi, bet durvis un vai rokturi...