IKEA

IKEA Latvija
Адрес: Biķeru iela 2
Dreiliņi,
Latvia - LV-2130
(faktiskā adrese)
Телефон: +371 63301000
Время работы: 10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
Категория: Магазины / Торговля  •  Торговые центры
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
64
Разрешенные
2
C ответами
53
Посмотреть статистику

IKEA - Жалобы и отзывы

IKEA - Virtuves plānošana, slikts serviss

Virtuves plānošana, slikts serviss Sūdzība: https://ej.Uz/ikea_virtuve pieredze ar Ikea virtuves servisu „jaunas virtuves iekārtas plānošana vai esošās iekārtas uzlabošana sākumā var šķist laikietilpīgs un sarežģīts process. Taču tam tā nebūtu jābūt. ” – ir sacīts ikea mājas lapā, bet realitātē uzņēmums pie šī pašizsludinātā saukļa nepieturas un neizskatās, ka arī gribētu pieturēties. Bet par visu no sākuma... Beidzot pa ilgiem laikiem bijām tikuši galā ar virtuves remontu un, ņemot vērā mazo virtuves platību un nestandarta...

IKEA - serviss

serviss Nopirkta virtuve no IKEA ar montāžas pakalpojumu. Ar piegādi viss kārtībā, piegādāta 3dienu laikā. Montāža vēl nav notikusi mēnesi, montāžas uzsākšanas datumi tiek pārlikti jau trešo reizi, pabrīdinot paredzētajā montāžas dienā. Par kaut kādu plānošanu var aizmirst..

IKEA darbinieku nekompetence - Aplama informācija

Aplama informācija Maijā sākumā devāmies uz Ikea, lai pasūtītu virtuvi. Ātri tikām pie konsultanta, lai atrunātu visas detaļas, konsultants brīdināja, ka visas preces nav uz vietas un viņa nevar pateikt precīzu piegādes datumu, jo ir problēmas ar piegādēm, no visa pasūtījuma man trūka 3 pozīcijas, konsultantam uzdevām jautājumu par trūkstošo preču piegādi, uz ko saņēmām atbildi, ka trūkstošās preces tiks piegādātas uz mājām ar bezmaksas piegādi, tā pat, kā tas notiek ar pieejamo preču piegādi sākotnēji. Pēc kāda...

IKEA - Slikts serviss, komunikācija katastrofāla, termiņu kavēšana, ignorēšana

Slikts serviss, komunikācija katastrofāla, termiņu kavēšana, ignorēšana 21.12.2021. Ar Paul Mason Properties Sia tika parakstīts līgums par mana dēla istabas dizaina izveidi un mēbeļu iegādi un montāžu. Par dizainera komunikāciju, profesionālismu nav runas. Diemžēl, ikea piedāvā servisu ko pats nevar izpildīt. Pēc dizaina projekta tika sagatavots rēķins un rēķinā uzreiz tiek iekļautas visas preces, kaut daļa preces var nebūt uz vietas (par ko pasūtītājs netiek pabrīdināts) . Preces piegādāja 3-4 reizes, iedomājieties pasūtīt skapi, bet durvis un vai rokturi...

IKEA - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki pie jums iegādājos virtuves iekārtu ar plīts virsmu, kura pēc 4 mēnešiem saplīsa. Sazinājāmies ar jums, viss Skaisti līdz ieradās ar dzīvi neapmierināts meistars. Ar pārmetumiem manai dzīves biedrenei demontēja bojāto virsmu aizbrauca, vieta atstājot virtuve caurumu. Tā mēs vesela ģimene tagad sezam bez iespējas pagatavot est jau divas nedēļas. Sazvanoties ar meistaru atbilde bija sekojoša: jauna sūtīta detaļa esot bijusi bojāta un jāgaida esot nākama. Ja es gribot kko vieta man esot...

IKEA - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām Ikea interjera dizainu istabai. Sākās jau ar to, ka tika kavēti izpildes termiņi, bijām saprotoši un gaidījām, lai gan par pakalpojumu bija jāveic 100 % avansa apmaksa. Piedāvātais dizains patika, pasūtījām mēbeles, apmaksājām rēķinu un tad izrādījās, ka daļa no precēm nav pieejamas un nav zināms, kad tās būs iespējams iegādāties, kā arī aizkaru garums, kas tika iegādāts pēc interjera dizainera ieteikuma ir uz pusi garāks kā loga garums, lai gan e pastā tika nosūtīti prasītā informācija...

IKEA - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos virtuves skapīša rāmi, plauktus un durvis. Tas, kurš ir iepircies Ikea zina, ka virtuves mēbelēm izraksta rēķinu. Rēķinu izrakstīja gan, bet durvju eņģes tur nebija. Tad man rodas jautājums: priekš kam ir domātas durvis, ja nav eņģu? Un priekš kam ir domāts konsultants, kurš nemāk izrakstīt rēķinu? Tad ieteikums visiem, kuri vēl domā iepirkties šajā veikalā: ejot ārā attaisīt vaļā visas kastes un noskaidrot, vai tur ir visas vajadzīgās skrūvītes, leņķīši, eņģītes utt. , jo aizbraucot mājās, jūs var sagaidīt nepatīkams pārsteigums.

IKEA - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti sliktas mēbeles! Nopirkām skapi. Pircējs veikalā saņem iepakojumus aizvērtā veidā un tur regulāri mēdz būt iekšā brāķu detaļas vai arī trūkstošas detaļas. Aizbraucām uz veikalu un mums pateica ka paši esam vainīgi par rūpnīcas brāķi... Nepērciet tur neko! Neko

IKEA - Negodīga komercprakse, krāpšana, naudas izkrāpšana piegādēs

Negodīga komercprakse, krāpšana, naudas izkrāpšana piegādēs Negodīgu komercprakse un atklāta krāpniecība! IKEA atsakās apvienot 2 pasūtījumus 1 piegādē, lai gan piegādāja vienā vietā, vienā laikā ar vienu transportu. Pamatoja, ka esot izmaksas dubultā, kas izrādās pilnībā nepatiesa informācija. Piegādes izmaksas nav pielīdzināmas komplektēšanas un pasūtījuma apstrādes izmaksām. Kā redzams no informācijas mājas lapā, tad izņemt veikalā šos abus pasūtījumus kopā vai atsevišķi es varētu bez papildus maksas. IKEA nevēlas būvēt ilgtermiņa sadarbību ar...

IKEA - Piegādes serviss

Piegādes serviss Ikea mājaslapā nav iespējas izvēlēties konkrētu piegādes laiku, tikai laika logu no 17: 00 - 20: 00. Arī ar Ikea kurjeriem nav iespējams vienoties par piegādes laikiem, arī ne citā dienā un pat ne steidzami. Gribētu norādīt, ka laiks no 17: 00 - 20: 00 nenozīmē obligātu piegādi 17: 00. Man nav iespēju būt mājas nevienu darba dienu 17: 00, līdz ar ko, principā piegāde nav iespējama. Ikea piegādes serviss ir visdārgākais, ko es jebkad esmu redzējusi (29 eiro par vienu plauktu sistēmu Rīgas centrā) un elastība no viņu puses ir tieši nulle.

IKEA - Slikts, serviss

Slikts, serviss Vēršoties pie pārdevēja, kad būs pieejama prece, atbilde bij, mūsu veikalā šobrīd trūkst vairāk kā 25 procenti preču, un preces var kavēties vairāk kā 2 vi Mēneši. Jautājums Ikea. Kā lai es kā klients kko, pērku pie jums, ja man trūkstošās preces jāgaida vairāk kā 2vi Mēneši, man mājās stāv nesalikts skapis, kuru preču trūkuma dēļ, es tuvākajā laikā, nespēšu salikt.

IKEA - Apkalpošana

Apkalpošana Saprotu, ka ir pēc svētku laiks, bet tomēr šādu attieksmi neesmu saņēmusi nevienā veikalā. Vēlējāmies iegādāties viesistabas plauktu komplektu. Vaicājām vairākiem darbiniekiem, par gala izmaksām un sev interesējušiem jautājumiem. Tieši šai komplektācijai nebija norādīta kopējā summa kā citiem plauktiem. Uz ko man atbildēja, ka Cenas ir norādītas, variet sarēķināt. Uz pārējiem jautājumiem nevarēja atbildēt. Tad tieši ko ikea darbinieki strādājot zālē, var palīdzēt? Cilvēki sēdēja pie datora un...

РешеноIKEA - Negodīgs darbinieks Ikea

Negodīgs darbinieks Ikea Labvakar. Gribētos jums pastāstīt, kāda interesanta pieredze man bija Ikea. Ar vīru kopā izvēlējāmies uztaisīt mūsu mājvietā remontu, un iegādāties mēbeles ikea. Tur ar mūsu pasūtījumu nodarbojās darbinieks, likās ļoti saprotošs un visu pārzināja. Un tad, kad mēs nonācām pie galējās tāmes viņš mūs centās atrunāt no iegādes jo bija liela summa un piedāvāja to samazināt. Piedāvāja nepirkt uzreiz, pēc tāmes, bet pirkt atsevišķi atbraucot uz ikea veikalu caur viņu, jo tad būtu laba atlaide...

IKEA - Ikea iekšējo darbinieku romāni, dēļ kuriem jūk ģimenes.

Ikea iekšējo darbinieku romāni, dēļ kuriem jūk ģimenes. Kā man patīk, ka IKEA darbiniekiem ir tā saucamie darba pasākumi, dēļ kuriem ģimenes jūk. Jo ir tādi vīrieši,kuri izmanto savu darba amatu, lai izjauktu ģimeni. Un tādi gadījumi ir vairāki, tai skaitā manējais gadījums. Sievai romāns ar kolēģi.

IKEA - Плохой сервис

Плохой сервис Здравствуйте, Хочу поделиться своим опытом сотрудничества с этой компанией. Приобрёл в компании кровать, матрас и наматрасник (заказ: l-ge1svoe2) . При распаковке наматрасника (ссылка: t. Ly/s7lj) обнаружил, что товар имеет ярко выраженный химический запах. Было решено постирать его в надежде, что запах пропадёт. Увы, хоть и после стирки неприятный запах уменьшился, но всё же остался. Было решено в семье, что нет никакого желания иметь такой запах в постели. Написал в ikea с описанием...

IKEA - Briesmīgs serviss B2B

Briesmīgs serviss B2B Šodien vairs nespēju izturēt B2B servisu. Pasūtījumu veicu jau pirms 2 nedēļām, 27.10 - nākamajā dienā man pārzvanīja darbiniece un saskaņojām preces, kuras viņiem nav noliktavā un nomainījām uz tām, kuras ir. Tas viss ir ok - samaksājām 29.10 un man solīja, ka varēšu preces izņemt jau nākamās nedēļas sākuma. Taču tad sākās vājprāts. Esmu zvanīJusi uz apkalpošanas servisu jau 4 reizes, solīja, ka varēšu izņemt pasūtījumu 03.11 un vēl arvien nekādas ziņas! Gandrīz 400 eiro kā izgaisuši...

IKEA - Slikta klienta apkalpošana

Slikta klienta apkalpošana Labdien iegāju ikea lai nopirktu kautko ēdamu. Piegāju pie bistro pasutiju,2 hodogus un gaļās bumbiņas, kad biju saņēmis savu pasūtījumu, vaicāju vai nevar dabūt savu čeku. Uz ko man atbildēja ka čeks uzreiz ir jāņem, tas jau nekas ka čeks bija izmests miskaste. Uz ko man atbildēja ka viņai nesot jādod čeks bet, pašiem jāņem ja laicīgi nepaņem paši vainīgi. Kasiera vārds bija Sabīne. Lai iemācas jauni cilvēki strādāt. Šitāda attieksme pret cilvēkiem nav pieņemama. Aizgāju prom ar sliktu garīgo, un negribas vairs atgriezties. Kur ir darbinieku attieksme pret klientiem. Ļoti agresīvs.

IKEA - Preces nepieejamība un apkalpošana

Preces nepieejamība un apkalpošana 2021. Gada martā tika izmantots Ikea dizaineru pakalpojums bērnistabas iekārtošanai. Pēc sazināšanās ar dizaineri un skices apstiprināšanu komunikācija pazuda. Plānotais laiks kad piegādās preces kuras tika izvēlētas bija jūnijs-jūlijs 2021 gads. Daļu preču saņēmām jūlijā, bet tad sākās problēmas. Bērnu gulta nebija pieejama un arī citas preces. Braucām skaidrot kāpēc šāda situācija un vēlējamies runāt ar vadību, bet neviens neko neatbildēja tikai atvainojiet atvainojiet! Pienāca septembri...

IKEA - Nepārdomāta sistēma

Nepārdomāta sistēma Labdien! Pasūtījām virtuves skapīšus, plauktiņus utt. Samaksājām par preci, kas tajā brīdī bija uz vietas + piegādi. Pārējām precēm, kas nebija pieejamas pasūtījuma brīdī, tikām iekļauti gaidīšanas sarakstā. Piegādes brīdī konstatējām, ka trūkst 1 prece, par ko jau bija samaksāts. Dienu vēlāk atnāk e-pasts, ka to var izņemt, bet redziet.. par preci neesot samaksāts. Braucu noskaidrot kas par vainu + izņemt preci.. izrādās, ka par preci ir samaksāts, bet kļūdas dēļ uzrakstīts e-pastā, ka nav...

IKEA - Cena par preci norādīta viena, pie kases tā ir cita

Cena par preci norādīta viena, pie kases tā ir cita Plauktā norādīta viena Cena, pie kases Cena ir par 2 € dārgāka. Kad aiziet un nofotografē cenu un aiznes parāda to kasierei, kasieres piedāvājums ir aiziet kopā un noņemt to cenu. Nebija norādes ka tā ir akcijas Cena vai laika limits Cenas darbībai. Prece man netika pārdota par plauktā norādīto cenu!

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы