Barbora - Nepiegādā preces
Jau otro mēnesi pēc kārtas nepiegādā preces diena un laika uz kuru bija veikts pasūtījums
1. Reizē nepiegādāja preces zvanu jautāta kas noticis, mani tika nevarēja sazvanīt, skatos telefonā neviens nav zvanījis, man bez atvainošanās vienkārši pajautā es gribu naudu atpakaļ vai kura laika man rītdien piegādāt, a ko
man darīt ja man rītdien neder? Pat ja pieņemsim mani nevarēja sazvanīt kāpēc neviens nav pieklauvējis vai piezvanījis pie durvīm, kā parasti to dara. Man pat neviens
nav atvainojies par šo situāciju.
2. Reize pasūtu atkal tas pats, bet šoreiz es pat skatījos kartē un kad bija rakstīts ka kurjers drīz būs es gaidīju viņu lejā pie kāpņutelpas durvīm, neviens neviens nebija klāt nekādu kurjeru es neredzēju, it kā man arī zvanīja neviens pat man zvanījis, piezvanīju uz info pajautāt ko tagad darīt, Saka ka atkal tikai rītdien var piegādāt. Nu nopietni? Es esmu vainīga ka kurjers nezin uz kuru adresi pareizo braukt? Kāpēc man tagad būtu jāgaida savs pasūtījums citā dienā ja rēķinājos uz šodienu
tā bijā pēdējā reize kad pasūtīju pie šis kompānijas kaut ko
esmu ļoti vīlusies
Labdien, Olga!
Tiešām ļoti žēl, ka pieredze ar pēdējo pasūtījumu saņemšanu nav bijusi veiksmīga. Atvainojiet, ka sagādājām Jums vilšanos.
Strādājam, lai piegādātu klientiem pasūtījumus savlaicīgi un, lai nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu.
Ja piegādājot pasūtījumu, kurjers saprot, ka nevar piekļūt mājai/dzīvoklim (piemēram, ir durvju kods) vai, ja klients nav mājās,
tad klientu konsultants uzreiz mēģina sazināties ar klientu telefoniski un e-pastā. Klients ir atbildīgs gan par precīzas piegādes adreses, gan kontaktinformācijas norādīšanu savā profilā, lai varam operatīvi atrisināt ar piegādi saistītus jautājumus.
Ja ar klientu nav iespējams sazināties 10 min laikā, tad kurjers dodas piegādāt citus pasūtījumus, un klientu konsultants turpinām mēģinājumus sazināties ar klientu, lai vienotos, ko darīt ar pasūtījumu.
Ja Jums rodas jautājumi vai ierosinājumi, kā uzlabot mūsu pakalpojumu, labprāt saņemsim Jūsu zvanu uz tel.nr. 29712886 vai e-pastu [email protected]
Man bija pareizi ievadīti dati kur dzīvoju ,nekāda kurjera es nebiju redzējusi ,pirms tam tādas problēmas nebija bet pēdējas 2 reizes kurjers pat nebija pie manas mājas piebraucis es nevienu neredzēju
Labdien, Olga!
Lūdzu sazinieties ar mums, lai varam vienoties par risinājumu!
Ja Jums rodas jautājumi vai ierosinājumi, kā uzlabot mūsu pakalpojumu, labprāt saņemsim Jūsu zvanu uz tel.nr. 29712886 vai e-pastu [email protected]
Jūsu Barbora
Комментарии (2)
Katru reizi trāpi uz vienu un to pašu. Jā būtu smadzenes: mainītu piegādātāju, piem. iz RIMI vai paceltu pakaļu un aizstieptu to uz veikalu.
Nevis katru reizi ,bet tā bija 2 reizes pirms tam tā nebija ,un pirms kaut ko teikt padomā,ko raksti ,ja ,piemēram ,es nevaru aiziet uz veikalu jo man ir mazs bērns un stiept gan lielus maisus gan ratus es nevaru vai arī esmu salauzusi kāju ,un Tavu viedokli neviens izpaust nav prasījis ,varēji to paturēt pie sevis !