www.sudzibas.lv Barbora Slikts serviss

Barbora - Slikts serviss

Kārtējo reizi nepiegādā preces.
Veicu pasūtījumu ap 200 EUR, ikmēnesi vidēji iztērēju līdz 500 Eur pasūtot preces ģimenei.
Jau pēdējo 2 mēnešus laikā servisa kvalitāte ir kritusies, 1x netika piegādātas preces, 1 cita reizē arī preces netika atvestas, bet tās pēc tam par laimi pats kurjers atrada mašīna, jo reāli pēc tam, kad viņš nometot maisus aizskrēja prom, sapratu ka no 150 Eur pasūtījuma atvesti tikai 3 maisi un kaut kas nav kā vajag Vēl vienā citā reizē preces bija aizstātas, bet ne izmaiņu sadaļā ne pavadzīmē par to nebija info.
Šodien preces netika piegādātas atkal, speciāli pasūtīju iepriekšējā dienā uz atlaidēm konkrētas preces - Rāmkalnu pelmeņus un saldētas smalkmaizītes, jo šodien mājas no darba būšu ļoti vēlu tāpēc vēlējos, ko ātri pagadatvojamu.
Kamēr izkrāmeju savu pasūtījumu, kurš ņemot vērā tā summu 200 Eur, bija visai liels tik beigās secināju, ka preču nav.
Zvanīju, neraugoties uz to ka ir 11 dienā diemžēl vairs tajā pašā dienā neko piegādāt vairs nevar.
Vēlos vēl minēt, ka kopš Septembra sākumā par saviem barbora pasūtījumiem neesmu saņēmusi savas paldies naudiņas.
Šobrīd apsveru pāriet uz Rimi, jo jaunais akcijas procentu uzkrājuma piedāvājums Rimi kartē balstoties no mēneša kopējās pasūtījumu summas varbūt ir tā vērts, lai pamēģinātu.
Otrs variants, nelaist kurjeru prom, kamēr neesmu pārbaudījusi visu saņemto pasūtījumu, pat ja tie ir 10 maisi.

01.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Barbora.lv Support Ответ от представителя 03.10.2023

Labdien!

Atvainojiet par sagādātajām neērtībām. Ļoti žēl dzirdēt, ka sagādājām Jums vilšanos! Mums ir ļoti svarīgi, lai klienti saņem visas pasūtītās preces. Tā kā komplektētjam preci no veikala plaukta, nevis no noliktavas, var rasties situācija, ka prece uz komplektēšanas brīdi vairs nav pieejama plauktā. Tādā gadījumā nosūtam klientam infomrāciju e-pastā un atgriežam naudu. Dažreiz var gadīties cilvēciskas kļūdas, kā aprakstījāt - kurjeram auto palika daļa no pasūtījuma, kuru pēc tam viņš piegādāja.
Ja Jūsu pasūtījumā kaut kas neatbilst pasūtītajam, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz tel.nr. 29712886 vai rakstot uz e-pastu [email protected], atadīsim risinājumu.
Tehnisku iemeslu dēļ Paldies kartes punkti par pirkumiem Barboa var neuzrādīties. Aktīvi strādājam, lai tas tiktu atrisināts pēc iespējas ātrāk un klienti redzētu savu uzkrājumu.

Cieņā
Barbora

K

Комментарии (6)

K Keitija20 01.10.2023

Vēlos minēt, ka konkrētajā dienā vēl bija brīvi piegādes laiku, tāpēc trūkstošo preci būtu bijis iespējams atvest.

K Keitija20 01.10.2023

Kā arī prece uzrādījas kā pieejama.

S sumup 02.10.2023

nonstopaa meklee kurjerus taa barbora..alga maza.izdzen kaa suni shoferi..un logiski ka ne tie laakie kurjeri tur straadaa..priecaajies ka kurjers nebija desas gabalu nokodis no pasutijuma..maxima zemaako algu liideris😃

Es jums simpatizēju: kad jūs pasūtāt karavīrus uzņēmumam, tad 10 somas ir ļoti maz ... Vai jūs tiešām domājat, ka jūs ietaupāt?

T Tatjana P 02.10.2023

Jāiet pašiem iepirkties. Rimi savā e-veikalā piedāvā pārsvarā to, kas īstajā veikalā tik labi neiet. Piem., īstajā veikalā ir olas 15 gab, iepakojumā - interneta veikalā tādas nav.
Barborai-maximai savukārt ir kaut kādas savas idejas par daudzumiem, kas man jāliek grozā.
Ar piegādi abiem kantoriem ir +/- vienādi. Abi izmanto apakšniekus, kam maksā niecīgas kapeikas, tur daudz nevar gribēt. Kā jau "brīvajā tirgū", kas godīgi sadalīts starp 2 dalībniekiem, īsti nekāda izvēle pircējam nav.

S Sibilla Berzina 31.10.2023

Man tas pats,netiek ieskaitīta Maxima naudiņa kartē jau no Augusta vidus. Atrakstās ar šablona frāzēm ,ka īslaicīgas kļūdas.. nopietni? 2,5 mēneši ir īslaicīgi? Principā Rimi klientu servisa attieksme ir krietni labāka un arī puvušus auglus vai saknes no Rimi nekad neesmu saņēmusi. No Barboras gan itin bieži. Skumji.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы