www.sudzibas.lv Barbora Slikts serviss

Barbora - Slikts serviss

Piektdien tika veikts pasūtījums par 75 eiro, apmaksāts caur internet banku, pasūtījumu vajadzēja piegādāt sestdien no 20 līdz 21, 20 saņēmu ziņu, ka kurjers būs pēc 20 minūtēm, 20: 04 kurjers sāk zvanīt ar vārdiem “es jau braucu, bet nesaprotu kur vērsties” (bet pagājušajā gadā "Barbora" pasūtījām vairākas reizes un nekādu problēmu nebija) , sāku viņam skaidrot, kā un kur pagriezties lai tiktu uz pareizo vietu, uz ko kurjers man Saka, ka man jābūt klāt pēc 5 minūtēm, pretējā gadījumā viņš dodas prom (kurjers ne atbrauca uz vajadzīgo adresi) es nebiju klāt, bet braucu ar velosipēdu un paskaidroju šito kurjeram, ka man nebija ērti braukt un runāt, pulkstenis bija 20: 07, 20: 15 zvanīju Barbora ar lūgumu sazināties ar kurjeru, lai atstātu pakas norādītajā adresē, kur stāvēja mana vecākā mamma, uz ko Barbora man teica, ka kurjers var pagaidīt 1 minūti, bet tajā pašā laikā viņi pat nesazinājās ar kurjeru un neuzzināja, ka viņš nav vajadzīgajā adresē, kad es ieradās manā adresē, kurjera nebija, kad ar riteni izbraucu uz galvenā ceļa, ieraudzīju mašīnu kurā stāv nepareizā adresē, kad šoferis mani ieraudzīja, aizbrauca, sāku zvanīt viņam ar lūgumu stop, ka braucu simts metrus no viņa, uz ko šoferis atbildēja "nē, neko neatdošu. " pēc tam atkal zvanīju Barborai, kur manā problēma netika atrisināta, saņēmu jau apmaksātās preces, nākamajā dienā 19: 00, apkalpošana vienkārši briesmīga.

29.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Barbora.lv Support Ответ от представителя 30.05.2024

Labdien!

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar šo situāciju.
Jūsu pasūtījuma piegādes laiks bija no 20.00-21.00. Kurjers norādītajā laika intervālā, ierodas pie klienta, vispirms informējot par ierašanos ar īsziņu, ka 20 min. laikā būs veikta piegāde. Klientam šajā laika intervālā, kas ir 1h, jāatrodas mājās pašam vai personai, kurai ir tiesības saņemt pasūtījumu.
Piebraucot pie adreses, ja tā ir privātmāja, kurjers zvana uz reģistrēto tālruņa numuru un informē, ka ir ieradies. Klientam jāsagaida kurjers, lai viņš varētu šo pasūtījumu nodot. Ja klients nav sazvanāms, kurjers gaida 5 min. norādītajā adresē.
Ja šajā laika posmā kurjers nesagaida klientu, dodas tālāk maršrutā.
Klients, kurš nav saņēmis pasūtījumu, tiek laipni aicināts, sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru, zvanot uz tālruņa numuru +371 29712886 vai rakstot e-pastā [email protected]. Mūsu konsultanti kopā ar klientu vienosies par jaunu piegādes dienu un laiku.
Mēs augsti vērtējam katru klientu, tāpēc strādāsim, lai uzlabotu mūsu pakalpojumu kvalitāti vēl labākā līmenī.
Ceram uz veiksmīgu sadarbību arī nākotnē.

Ar cieņu,
Jūsu Barbora.

N

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы