Barbora - Paldies karte bonusi pazūd
Kopš augusta neesmu saņēmēja nevienu paldies karte bonusu. Saistībā ar šo jautājumu esmu vairākkārt sazinājies ar atbalsta dienestu, taču man vienmēr tiek sniegta standarta atbilde, ka mēs aktīvi strādājam, lai atrisinātu šo problēmu. Tomēr šķiet, ka situācija nemainās. Šķiet, ka jūs nestrādājat pārāk aktīvi. Vai tiešām tiek pievērsta pienācīga uzmanība šai problēmai?
Ja jums ir it nodaļa, tad, manuprāt, šie jautājumi nevajadzētu palikt atrisinātiem tik ilgi kā divus mēnešus. Vai ir iespējams saņemt konkrētu informāciju par to, kad šī problēma tiks atrisināta? Vai mums jāgaida vēl seši Mēneši vai ilgāk?
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi! Tehnisku iemeslu dēļ īslaicīgi Paldies kartes uzkrātie punkti barbora.lv neatspoguļojas Paldies kartes kontā. Šobrīd aktīvi strādājam, lai pēc iespējas ātrāk punkti par pirkumiem barbora.lv uzrādītos un klienti varētu tos izmantot. Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Cieņā
Barbora
Jūs aktīvi nestrādājat, jo 2 mēnešu laikā nekas nav mainījies. Esmu programmētājs un aptuveni varu iedomāties, cik ilgs laiks nepieciešams, lai atrisinātu šādas problēmas.
Jums vajadzētu uzrakstīt laika posmu, kad problēma tiks novērsta.
Labdien!
Paldies par Jūsu atbildi!
Šobrīd Paldies kartes uzkrātie punkti tika atgriezti klientiem.
Jautājumu gadījumā sazinieties ar mums.
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Cieņā
Barbora
Комментарии (1)
Nu jau 4 mēneši un nauda tā arī netiek ieskaitīta, man arī tik atrunājas ka pakāpeniski tiek ieskaitīta, bet rezultāta nekāda.