Адрес: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 27405715 +371 22110263 |
Информация: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Время работы: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины детских товаров |
Baby Store - Жалобы и отзывы
Baby Store - Ļoti slikts serviss, neatbild uz zvaniem un ē-pastiem
23.11.24. Tika veikts pasūtījums #355463 saņemta vēstule par pasūtījuma apstrādi, līdz šim brīdim nekāda cita informācija nav sniegta, uz zvaniem neatbild, ē-pastus ignorē! Veicot pasūtījumu nevienā vietā netiek norādīts preces piegādes laiks. Sliktākais ir tas, ka pasūtīju mazam bērnam apaviņus, kuri jau noderētu šobrīd. Briesmīga apkalpošanas
Baby Store - Krāpšana, Naudas neatgriešana
28 oktobrī es iesniedzu naudas atgriešanas pieprasījumu par 4MOM šūpuļkrēslu, kuru atgriezu veikalā, kas atrodas Pulkveža Brieža ielā 43. Personāls mani apliecināja, ka oficiālu atbildi uz manu pieprasījumu saņemšu e-pastā 14 darba dienu laikā. Tomēr ir pagājušas sešas nedēļas, un no veikala joprojām neesmu saņēmis nekādu informāciju. Pirms vairākām dienām nosūtīju atgādinājuma e-pastu par pasūtījuma (352420) statusu, taču līdz šim neesmu saņēmis nekādu atbildi. Papildus tam, dažas nedēļa...
Baby Store - Slikts serviss, ignorēšana, naudas piesavināšana
Pasūtījums tika veikts 2024. Gada 21. Novembrī. Saņēmu ziņu, ka pasūtījums ir pieņemts un tiek apstrādāts. Līdz šīm sūtījumu nesaņemu un nav nekādas informācijas par to. Es zvanīju, rakstīju neviens neatbild. Šī bija pirmā reize, kad pasūtīju un pēdējā. Pasūtījuma summa nav liela, bet tā jūs zaudēsiet visus savus klientus, gan jaunos, gan vecos. Briesmīga apkalpošana. Es neiesaku šo veikalu.
Baby Store - Krāpšana
Baby store bija noformēts pasūtījums kurš bija anulēts, tāpēc ka prece nav pieejama, pagāja jau divi Mēneši, un naudu es nesaņemu. Rakstīju viņiem emailu, viņi tikai atbild ka precizēs to, un neko nedara tālāk. Pirmais jautājums viņiem kāpēc viņi pārdod preces kuras nav pieejamas, un otrs kāpēc neatgriež naudu?
Baby Store - Sūtījumā anulēšana , naudas atgriešana
Pasūtīju preci 16.11.2024. Pēc 2 stundām uzzinaju ka rotaļas nav uz vietas. Pazvanīju paprasīju anulēt, pēc kāda laika atnāca vēstule ar anulēšanu (19.11.2024) šodien zvanīju, pēc kāda 3 mēģinājuma man pacēla telefonu un pateica ka risinās to problēmu. Paprasīju pārzvanīt, man ne parzvanija. Iskatad ka tas ir krāpnieku veikals un naudu atgries negrib. Tā ka brīdinu visus kas grib kaut ko pirt no tā brīnišķīga veikala, labāk to nedarīt. Jo jums ne tikai naudu neatsūtīs atpakaļ jūsu numuru vēl...
Baby Store - Krāpšana
Pasūtīju no Babystore pasūtījuma #353529 šī gada 06.11 Pēc divām nedeļām saņēmu vēstuli, ka prece neesot vairs pieejama, lai gan mājas lapā to vēl tagad var pasūtīt.Solīja divu nedeļu laikā atskaitīt naudu, bet nekā!Uzrakstīju vēstuli, atbildē saņēmu ka jūsu pasūtījums ir pieņemts? Un uzreiz ka varot piedāvāt dāvanu karti. Atteicosjo man no šī saita vairs Neko nevajag. Pasūtījums tika veikts ar domu izveidot bērnam adventes kalendāru. Diemžēl bērns palika bez.. Neiesaku neko pirkt, krāpnieku kantoris. pilna mājas lapa ar precēm, kas nemaz nav pārdošanā!
Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana, klientu ignorēšana
19.10.2024 veicu pasūtījumu nr. 352400 - lemigo gumijzābaki. 22.10.2024 saņēmu ziņu, ka prece izrādās ir izpārdota un, ka to vairs nav iespējams pasūtīt no piegādātāja un tika piedāvāta alternatīva. Tā kā šos zābakus bērni ir iemīļojuši un viņus vajadzēja steidzīgi, jo slapjais laiks ir sācies, citu piedāvāto alternatīvi negribēju, līdz ar to pieprasīju naudas atgriešanu. 24.10.2024 saņēmu ziņu no arinas, ka nauda tiks atgrieztas 14 dienu laikā. 25.10.2024 saņēmu vēl vienu vēstuli no...
Baby Store - Krāpšana
Pasūtīju preci, taču vēlāk (11.11.24) saņēmu paziņojumu, ka tā nav pieejama. Ok, gadās... Akceptēju, ka vēlos saņemt naudu atpakaļ, jau ir pagājis vairāk nekā mēnesis, man atbild laiku pa laikam, ka nauda drīz būšot ieskaitīta, taču joprojām neko neesmu saņēmusi. Atvainojās par to, ka viņiem esot "uzbrukusi" atgriešanas sistēma. Ļoti jauka attieksme pret pircējiem, noteikti neiesaku nevienam šo kantorīti.
Baby Store - Naudas joprojām nav atgriezta
Veicu pasūtījumu 21.11.2024 trīs lelles monster high kopā par 93.97€ uzreiz nākamajā dienā uz e-pastu atnāca vēstule, ka prece nav noliktavā un nekad nebūs. Piedāvāja dāvanu karte, bet es atteicos jo man nevajag. Tad uzreiz atnāca vēstule, ka "informējam, ka jūsu pasūtījums #355054 ir anulēts. Naudas atmaksa tiks veikta 14 dienu laikā" naudas joprojām nav atgriezta, uz zvaniem neviens neatbild uz e-pasta vēstulēm arī.
Baby Store - Slikts serviss
Prece tika pasūtīta 07.11.2024. Gaisa mitrinātājs 139.99€ #353943. Piezvanīja nākamajā dienā un paziņoja, ka prece nav vairs pieejama. Atteicos no citām precēm, ko piedāvāja un vēlējās zināt cik esmu gatava vēl piemaksāt! Pateicu uzreiz, ka vēlos naudu saņemt atpakaļ. Darbiniece piekrita un atsūtīja anulētu pasūtījuma veidlapu uz e-pastu. Nauda vēl joprojām nav atgriezta. Katru nedēļu, kad zvanu ir kādas pretrunas. Un sazvanīt ir ļoti grūti, kaut ir uzrādīti vairāki telefona nr. Ir skumīgi, tādu attieksmi saņemt pirms svētkiem!
Baby Store - Krāpšana, slikts serviss
Vēl līdz šai dienai ne reizi nebiju rakstījusi nevienu sūdzību, taču, izlasot citas sūdzības un negatīvi pārsteidzošās attieksmes dēļ, nolēmu uzrakstīt. Bērna piedzimšanas dēļ saņēmu dāvanā šī veikala dāvanu karti, kura bija iegādāta 27.maijā, tātad derīga līdz 27.novembrim. Dažādu iemeslu dēļ preci nolēmu pasūtīt 27.novembrī, taču mājaslapā nebija iespējams norādīt, ka apmaksu veicu daļēji ar dāvanu karti (opcija bija, bet nebija iespējams aktivizēt), tādēļ, veicot pasūtījumu, norādīju, ka...
BabyStore - Naudas atmaksa
Pasūtījums.352369. Pasūtījums veikts 19.10.2024. Preces neatbilstības dēļ, prece tuvākajā laikā kopā ar atgriešanas veidlapu nosūtīta veikalam atpakaļ. Preces piegādes/ nosūtīšanas izdevumi segti no pircēja puses. Preces cenas un piegādes izdevumi 125.00 eur! E-pastā no veikala saņemts apstiprinājums par preces saņemšanu un naudas atgriešanu 14.d.laikā. Jau 06.12. naudas nav. Nemitīga sarakste e-pastā par PTA likuma pārkāpšanu tiek ignorēta. Darbinieks sola noskaidrot informāciju vai vienkārši...
РешеноBaby Store - Krāpšana, slikts serviss, ignorēšana
Pasūtījuma nr #35527 summa 17.46. 22. Novemrī pasūtiju preces Ziemassvētku dāvanām. Uzreiz samaksaju, atnāca apstiprinājums. Vēl atri atnāca e-pasts ka pasūtījums nosūtīts komplektēšanai un viss, klusums. 27. Novembrī es sāku domat, dīvaini ka nav informacijas, nekas nenotiek. Uzraktiju uz epastu, watsapa, klusums, zvanu, neviens neatbild. Vīrs piedavaj uzzvanit no viņa telefona numura, neviens neatbildēja, un opa uz vīra nr parzvanija. Uz manu ne. Labi, sarunas laikā darbiniece uzzināja...
РешеноBaby Store - Krāpšana, neatgriež naudu par anulētem pasūtījumiem
Parasti sūdzības netakstu, bet šī jau ir pilnīga nekaunība pret klientiem. 2024. Gada 16. Oktobrī interneta veikalā tika veikts pasūtījums # 352204. E-pastā pēc 2 dienām saņēmu ziņu par to, ka šobrīd prece ir izpārdota, kā arī piedāvājumu par iespēju pieņemt alternatīvu preci vai dāvanu karti. No alternatīvā piedāvājuma un dāvanu kartes e-pastā atteicos. Pasūtījums tika anulēts. Solīja atgriezt naudu 14 dienu laikā. Zvanīju vairakkārt, rakstīju atgādinājumu e-pastā, bet saņēmu tikai atbildi...
РешеноBaby Store - Krāpšana, neatgriež naudu par anulētem pasūtījumiem
2024. Gada 25. Septembrī interneta veikalā tika veikts pasūtījums #350540, kurā iegādājāmies 1 gab. Bērnu autokrēslu. 27. Septembrī saņēmām epastā ziņu par to, ka šobrīd prece ir izpārdota, un to diemžēl nav iespējams pasūtīt pie piegādātāja, kā arī piedāvājumu par iespēju pieņemt alternatīvu preci vai dāvanu karti. No alternatīvā piedāvājuma un dāvanu kartes epastā atteicāmies. Pasūtījums tika anulēts 1. Oktobrī. Solīja atgriezt naudu 14 dienu laikā. Zvanījām, divas reizes rakstījām...
Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana, pircēja tiesību pārkāpums
2024. Gada 25. Septembrī interneta veikalā tika veikts pasūtījums #350589, kurā bija 2 pāri gumijas zābaku. 27. Septembrī viens zābaku pāris tika atgriezts veikalā prūšu ielā 4, kurā šis pasūtījums arī tika saņemts, un tika aizpildīts “paziņojums par atteikumu”. Balstoties uz iesniegumā norādīto informāciju un patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. Panta 5. Un 6. Punktu, nauda par preci pasūtītāja kontā tiek atgriezta ne vēlāk kā 14 dienu laikā no “paziņojuma par atteikumu” un prece...
Baby Store - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, pat teiktu krāpšana. Sūtījums nr. 355572. Noformēju pasūtījumu izmantojot Paypal, nauda interesantā kārtā netika noņemta, bet uz epastu jau ziņa, ka ir pasūtīts. Pēc kāda laika saņēmu vēl vienu ziņu “labdien! Jūsu pasūtījumam 355572 ir nomainīts statuss uz apstrādē” pēc šī ēpasta tā arī ziņu no internetveikala neesmu vairs saņēmusi, pieņemu, ja naudu veiktu caur swedbank pa tiešo nauda tiktu noņemta, bet preci es nesaņemtu… tad izlasīju atsauksmes ko noteikti vajadzēja darīt ātrāk… krāpnieku kantoris:)
РешеноBabyStore - Izņirgājoša attieksme no klientu konsultanta, ignorēšana
Situācijas apraksts" 12. Novembrī pasūtīju apavus jūsu interneta veikalā par saņemšanu prūšu ielas veikalā. 20.11 zvana meitene no jūsu veikala un Saka, ka prūšu ielā veikals ir slēgts un tur nav iespējams izņemt šo sūtījumu - kā variantu piedāvāja šo sūtījumu saņemt Rencēnu ielā vai centra filiālēs vai pakomāta starpniecīnu par ko attiecīgi ir jāpiemaksā. Sākotnēji izvēlējos opciju par saņemšanu uz vietas rencēnu ielā, aptuveni 2 stundas vēlāk nosūtīju ziņu uz šo pašu nr. Ar jautājumu vai var...
Baby Store - Krāpšana
4. Oktobrī veicām divus pasūtījumus (nr.351406 un nr.351407) , kas ir jau vairāk kā mēnesi atpakaļ (šobrīd ir 16. Novembris) . Vienam no sūtījumiem sūtījuma summa apm 40 eur, no tā atsūtīja tikai apm 10 eur vērtībā preces. Par pārējo nauda nav atgriezta. Otram sūtījumam prece izrādījās, ka nav tomēr pieejama (lai gan mājaslapā rādījās, ka ir) . Beidzot tā it kā esot pieejama 14. Novembrī, kad jau lūdzu anulēt sūtījumu un atgriezt naudu. Arī par šo sūtījumu gaidām, kad tiks atgriezta nauda...
Baby Store - Krāpšana
05.10.24 veicu pasūtījumu ar nr. #351437, kurā tika iekļautas 4 pozīcijas. Saņēmu e-pastu, ka trīs no pozīcijām nav pieejamas, kaut gan babystore mājaslapā bija norādīta informācija par preču pieejamību un gabalu skaitu noliktavā. Ar mani sazinājās operatore anastasija kukļa un piedāvāja citas alternatīvas, kam es piekritu tikai tāpēc, ka cerēju ātrāk saņemt savu pasūtījumu. Vēl pēc nedēļas rakstīju un jautāju, vai mans pasūtījums ir nosūtīts, uz ko man atbildēja, ka vēl gaida piegādi ar manu...