Baby Store

Babystore SIA
www.babystore.lv
Адрес: A.Deglava 59-2
Rīga
Latvia - LV-1035
(Juridiska adrese)
Телефон: +371 27405715
+371 22110263
Информация: Biroja adrese
Stabu iela 45, Rīgā

Veikalu adreses:

Ganību Dambis 24A
Tel. +371 67536965
Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā
Tel. +371 22110147
Время работы: 9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Магазины детских товаров

Рейтинг Надежности

34%
Жалобы
203
Разрешенные
42
C ответами
190
Посмотреть статистику

Baby Store - Жалобы и отзывы

РешеноBaby Store - Naudas krāpšana

Naudas krāpšana 07.10.24 veicu pasūtijumu ar nr #351597, kurā iekļautas huggies elite soft 1izmēra autiņbiksītes , bildē norādītas īstās, pēc kāda laiciņa saņemu zvanu ka šīs preces nav , bet ir atjaunotās extra care, sakarā ar to ka meklēju tieši elite soft biksītes atteicos no pasūtijuma . Saņēmu ēpastu ka pasūtijums ir anulēts un nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā …. Sekojoši 23.10.24 tai bija jābūt manā kontā… nu jau ir novembris un nauda protams nav atgriezta …. Sazvanīt nevar , uz ēpastiem neatbild un...

Baby Store - Baby store krāpšana

Baby store krāpšana Pievienot sūdzību www.sudzibas.lv Baby Store Krāpšana Baby Store - Krāpšana Ļoti nožēloju, ka laicīgi neizlasīju atsauksmes, jo man arī izveidojās līdzīga situācija ar internetveikalu babystore.lv. Pasūtīju no viņiem bērnu krēsliņu, samaksāju naudu, saņēmu zvanu, ka tiešī šīs krēsls nav pieējams, man piedāvāja citu variantu, kad es piekrītu uzreiz izradījās, kā tāda arī nav. Veselu nedēļu man sūtīja jaunus piedāvājums un beigu beigās izradījās ka vispār nav nevienā līdzīga krēsliņa (tiešsaitē...

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Ļoti nožēloju, ka neizlasīju laicīgi visas publikācijas par babystor.lv. Jo man ar viņiem izveidojās līdzīga citām sūdzibām situācija. Pasūtīju no viņiem bērnu koka krēsliņu, samaksāju naudu, saņēmu zvanu, ka tiešī šīs krēsls nav pieējams, man piedāvāja citu variantu, kad es piekrītu uzreiz izradījās, kā tāda arī nav. Veselu nedēļu man sūtīja jaunus piedāvājums un beigu beigās izradījās ka vispār nav nevienā līdzīga krēsliņa (tiešsaitē vēl joprojām izvietotie vairākie variānti ar tādiem...

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Es redzu, ka neesmu pirmā ar šādu sūdzību. Pasūtiju preci"babystore" e-veikalā un uzreiz apmaksāja pirkumu. Tas bija pusdienas laikā, bet vakarā jau es saņēmu e-pasta, ka prece nav noliktavā un pa telefonu vispār pateica, ka jau sen šajā prece nau! Tās nan absurds? ! Kā nav? ! Ja es varēju pasūtīt šito preci un ne viena vārda par to ka nau noliktavā un paņēma naudu vēl! Es piezvanīju, lai atgriež manu naudu par neeksistējošo preci un teica, ka jāgaida! Kāpēc man jāgaida savus naudas mēnesi vai...

Baby Store - Pircēju čakarēšana

Pircēju čakarēšana Pasūtīju preci. Atrakstīja, ka nav pieejama un piedāvāja alternatīvu. Atteicos un paprasīju naudas atgriešanu. Atbildēja, ka atgriezīs 14 dienu laikā. Nauda tika atgriezta tikai pēc iesnieguma ptac un atsūtīja sekojošu tekstu “šī gada sākumā tika novērsta tehniskā kļūda, kura sajauca Rindas kārtību atgriešanas pieteikumos, tāpēc pagāja laiks, kamēr informācija tika atjaunota, lai varētu kontrolēt un atsākt naudas izmaksu. ” situācija notika septembrī, diezgan ilgu laiku pēc “gada sākuma”, vai nē? Neiesaku šo veikalu.

Baby Store - Slikts serviss, krāpšana

Slikts serviss, krāpšana Tika pasūtīts auto krēsliņš. Pēc dažām dienām atsūtīja epastu, ka šis krēsliņš nav pieejams un piedāvāja citus alternatīvus. No tiem atteicos un nopirku vēlamo krēsliņu citā veikalā. Lūdzu, lai atgriež jau samaksāto naudu. Komunikācija nekāda, tikai atnāca paziņojums, ka pasūtījums anulēts, kur arī norādīts, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Nevis darba dienu, bet dienu. Pat ja tās būtu darba dienas, nu jau ir pagājušas trīs nedēļas un nauda nav atgriezta. Sazvanīt nav iespējam...

РешеноBaby Store - Krāpšana

Krāpšana Šī gada 30. augustā veicu pirkumu internetveikalā „babystore.lv”, taču dažas dienas vēlāk saņēmu zvanu no veikala darbinieces Anastasijas Kukļas, kura mani informēja, ka minētā prece nav noliktavā un piedāvāja samainīt pret citu. Piedāvātā prece neatbilda manām vajadzībām, tādēļ no tās atteicos un lūdzu atgriezt samaksāto naudu - 41,99 EUR apmērā. Internetveikala darbiniece solīja, ka tas tiks izdarīts tuvāko dienu laikā, prasot man nosūtīt manu bankas konta nr., taču tas līdz šim vēl nav...

Baby Store - Neatgriež naudu par preci

Neatgriež naudu par preci Veicu pasūtījumu internetveikalā (pasūtījuma nr. #350560) . Summa 36.27€. Tajā pašā dienā pirkumu anulēja, jo preces nebija pieejamas. E-pastā atnāca ziņa, ka naudu atgriezīs 14 dienu laikā. Veicu pasūtījumu 25. Septembrī, nauda vēl nav atgriezta. Zvanot saņemu tikai solījumus. Komunikācija arī slikta. Šodien zvanot pateica: " vēl tak nav pagājis gads". Noteikti būs jāvēršas citās instancēs. Un arī jāveido antireklāma, diemžēl pēc tāda atgadījuma vairs nevienam neieteikšu iepirkties šajā veikalā, pat ne klātienes veikalos.

Baby Store - Naudas neatgriešana

Naudas neatgriešana Pasūtīju preci internetveikalā babystore.lv, preces nebija, piedāvāja dāvanu karti, es atteicos un mēs sarunājām, lai atgriež naudu, bet līdz šīm neko nav atgriezuši. Esmu rakstījusi viņiem, visu laiku atbild: mēs precizēsim. Pasūtījuma nr. 349590. Pasūtījums tika veikts 11.09.2024. Iepriekš esmu sūtījusi pie viņiem preces, tādu problēmu nebija nekad.

РешеноBaby Store - Neatgriež naudu par atceltu pasūtījumu

Neatgriež naudu par atceltu pasūtījumu 11. Septembrī veicu pasūtījumu pāris zīdaiņu lietām. 12. Septembrī ar mani sazinās un informē ka viena prece neesot pieejama, varot piedāvāt citu vietā. Piekrītu aizstāt. 16. Septembrī nosūtu e-pastu ar jautājumu kad varu gaidīt preci? ! Atbild ka līdz 20 septembrim sūtījumu saņemšu. 20 septembrī saņemu jaunu e-pastu ar informāciju ka preces tomēr nav pieejamas un nauda tiks atgriezta līdz 25. Septembrim. 12. Septembrī uz e-pastu atnāk paziņojums, ka pasūtījums ir anulēts un nauda tik...

РешеноBaby Store - Neatgriež naudu par atceltu pasūtījumu

Neatgriež naudu par atceltu pasūtījumu Augusta vidū veicu pasūtījumu pāris zīdaiņu lietām. Izrādās pasūtītās lietas neesot pieejamas, varot piedāvāt citas, līdzīgas, bet tad jāgaida pāris nedēļas. Piekrītu aizstāt ar līdzīgām. Paiet solītās divas nedēļas, beigās jau visas trīs, bet no sūtījuma ne ziņas, ne miņas. Pat informāciju par pasūtījuma statusu atnāk tikai tad, kad pati sāku meklēt, kas ir iemesls tam, ka pasūtījums kavējas. Beigās pēc tik ilgas gaidīšanas, nolemju pasūtījumu atcelt. Uz e-pastu atnāk paziņojums, ka pasūtījum...

Baby Store - Slikts serviss ,problēmas ar preces iegādi , mānīšana

Slikts serviss ,problēmas ar preces iegādi , mānīšana 24.09.2024. Pasūtīju precas divas “babystore” e-veikalā un uzreiz apmaksāju pirkumu par pasūtījumu #350496. 25.09.2024. Saņēmu epastu, ka manis viena izvēlētā prece nav noliktavā lai arī jau ļoti ilgu laiku skatījos internetveikalā un visu laiku bija pieejama un uzrādījās ,ka ir nopirkuši,šo preci vairāki cilvēki,tāpat kā šobrīt līdz 4.10. šī prece ir it kā nopirkta,pat tad ja viņa nav bijusi pieejam,kad es vēlējos iegādāties tāpat arī citas preces,kuru vēlējos kā alternatīvu arī ir pieejama...

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Pircēj, neuzķeries. Naudas izkrāpšana! Vajadzēja jau iepriekš palasīt atsauksmes par šo uzņēmumu. Man tas pats kas jau, skatos, ļoti daudziem šī uzņēmuma klientiem - naudu no konta noņēma, prece gan esot izpārdota, atgriezīšot naudu, bet nekā. Jau trešo nedēļu ne ziņas, ne miņas no naudas atmaksas. Uzņēmums savā mājaslapā ir izvietojis preces kā pieejamas uzreiz, pircējs pasūta preci, viņam noņem naudu no konta un tikai pēc tam uzzina, ka prece nemaz nav pieejama. Tas ir vispār sviests. Vai arī ļoti gudra shēma.

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss Sliktas serviss nelaipna apkalpošana nekas nenotiek termiņos, visu laiku kaut ko Sola, bet neko neizpilda naudu neatgriež solītājos termiņos sazvanīju beidzot kādu un turpina solīt un beigās vispār nomet klausuli neiesaku nevienam uzķerties uz viņu solījumiem. Sazvanot apkalpojošo personālu, sāk uzskaitīt manas finanses. Saruna beidzās ar to, ka man paziņo, ka pa 30 eiro bērnu es nepabarošu. Un kautkad jau atgriezīs naudu. Pasūtījuma numurs 347684.

Baby Store - Naudas neatgriešana

Naudas neatgriešana Labdien. Mans stāsts jau sākās 07. Jūnijā. Pasūtījuma nr.345390. Sākas ar samainītu un atgrieztu preci. Daļu saņēmu, dalu vajdzēja atgriezt naudu. Par naudu cīnījos 3 mēnešus. Paldies, atguvu. Oro daļu par pasūtījumu, cepurītes atgriezuveikaļā, lai saņemtu naudu. Epopeja turpinās, sarakstē, izbrīns no viņu puses. Nauda jau 4mņesi nav atgriezta.

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju piena maisījumu un tika kavēts pasūtījums. Palūdzu anulēt pasūtījumu un atgriezt naudu, bet arī tas tiek kavēts. Rakstot e pastus tiek solīts atgriezt, bet nekas nenotiek. Sazvanīt nav iespējams.

Babystore.lv - Krāpšana, naudas neatgriešana

Krāpšana, naudas neatgriešana Diemžēl arī man ir jāpievienojas sūdzībām par šo uzņēmumu. Veicu pasūtījumu 09.07.2024. (pasūtījuma nr. #344560) , pasūtot preces, kas pēc mājas lapā norādītās informācijas bija pieejamas veikalā. Kad pēc nedēļas preci nebiju saņēmusi, sazinājos ar veikalu, lai noskaidrotu pasūtījuma statusu. Atbildē tika minēts, ka preces nav pieejamas (lai gan mājas lapā konkrētās preces vēl aizvien tika uzrādītas kā pieejamas tūlīt) . Nu jau divus mēnešus lūdzu uzņēmumu, lai atgriež naudu. Diemžēl naudas atgriešana nav sekojusi.

BabyStore - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss, maldināšana! Pasūtiju 11.09. Rotaļlietas bērnam uz dzimšanas dienu, kas ir mēneša beigās. Mājas lapā uzrādās, ka viena prece nav uz vietas, bet to var pasūtīt, otrai precei zem nosaukuma ir norādīts, ka noliktavā 100gb. Pēc divām dienām atnāk ziņa, mašīna, kas nebija uz vietas, bet varēja pasūtīt nav pieejama vispār, piedāvāja analogus. Atteicos, palūdzu anulēt to vienu preci, jo pasūtiju citā veikalā. Nākamajā dienā atnāk paziņojums, ka arī tā prece, kas norādīta 100gb...

Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana

Krāpšana, naudas neatgriešana 16. jūlijā veicu pasūtījumu (345085) Baby Store internetveikalā uz 19.96 EUR. Apmaksāju ar bankas karti online. 17. jūlijā saņemu e-pastu, ka prece ir izpārdota, un man piedāvāja alternatīvo preci. Es atbildēju, ka nevēlos citas preces un lūdzu atgriezt samaksāto naudu, ka arī uzrakstīju savu bankas konta numuru, jo apmaksa tika veikta ar karti. 18. jūlijā saņemu e-pastu, ka nauda tiek atgriezta 14 dienu laikā. 1. augustā saņemu e-pastu, ka mans pasūtījums ir anulēts un ka naudas atmaksa tik...

Baby Store - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 12.08.24 pasūtīju no babystore.lv ap 8 pozīcijām. No 12.08 līdz 21.08 sāku saņemt no viņiem epastus par katru pozīciju, ka tāda krāsā vairs nav, vai tāda skaitā vairs nav un tt. Neskatoties uz to, ka babystore.lv mājaslapā viss bija ar statusu "pieejams", no 8 pozīcijām es saņēmu precīzi to, ko sūtīju tikai 1 pozīciju. Tāpēc pirms apmaksas labāk precizēt, vai tiešām ir pieejams tas, kas jums vajadzīgs. Galu galā es saņēmu pasūtījumu, bet ne pilna apmērā un 23.08 viņi teica, ka atmaksas man...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы