220.lv - Muļķo klientus
Pasūtīju dāvanu uz ziemassvētkiem, piegādes datums bija norādīts 20. Decembris. 20. Decembrī saņēmu ziņu par to, ka piegāde pārcelta uz 27. Decembri. 27. Decembrī saņēmu ziņu, ka piegāde pārcelta uz 2. Janvāri, un tad 2. Janvārī saņēmu ziņu par to, ka piegāde pārcelta uz 6. Janvāri. Ir 8. Janvāris un nav nekāda ziņa no 220.lv. Sazinājos ar 220 un šie paziņo, ka mans pasūtījums ir anulēts. Neizklausās pēc Latvijas internetveikala, ja preci piegādā ilgāk nekā aliexpress un temu. Beigās nepiegādā vispār.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Комментарии (1)
Tieši tāda pati situācija!
Pasūtījums tika veikts 8. decembrī, rēķinoties, ka pasūtījums tiks piegādāts līdz 31. decembrim. Pēc pasūtījuma veikšanas mums tika paziņots, ka plānotais piegādes datums ir 19. decembris.
Pēc tam vairākas reizes pārcēla datumus un beigās pasūtījumu anulēja.