Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Krāpšana
Sveiķi esmu pasūtījusi preci no 220.lv veikalā jau pagāja mēnesis, bet informācijas nekādas nav! Esmu zvanījusi teica ka kavējās un par datumu kura tiek piegādāta prece viņiem nav zināms! Nr. 20448353. Esmu sajūsmā ko darīt uz E-pastu viņi arī neatbild tikai sūta automātiskas vēstulēs ka atbildēs, bet ta nav! Nesūtiet šajā veikala neko!
220.lv - Slikts serviss
Labdien! Izlēmu savai otrai pusei dzimšanas dienā uzdāvināt planšetdatoru. Preci man vajadzēja uz 10.04.2023. Pasūtīju preci 03.04.2023! Preces aprakstā bija rakstīts “noliktavā 4 gb. ”, prece tiks piegādāta 06.04. Tad atnāca sms, ka prece kavēsies un būs 12.04! Mani jau tas galīgi neapmierināja, jo vajadzēja uz 10.04. Ok, labi. Gaidu. 12.04. Atsūta, ka būs 17.04. Ok! Gaidu. Barojot savu otro pusi ar rītdienām, ka būs tā dāvana drīz! Tagad zvanu 17 viņi Saka visticamāk rīt, parīt. Zvanu 18.04!...
220.lv - Bojajumi, slikts sevis, pelējumui, kurjera neprofesionalitāte
Marta beigās tika pasūtīts dīvāns no 220.lv
piegādes laiks bija 3.04
galu galā prece tika piegādāta 11.04. Kādu apstākļu dēļ prece nebija piegādāta laicīgi neviens nevarēja atbildēt
prece tika piegādāta ar pelējumu, bojājumiem, netīrumiem un citā krāsā
18.04 tika savākta atpakaļ, par naudas atgriešanu neviens no operatoriem nemāk teikt.
Paldies220.lv
220.lv - Slikts serviss
24.03.2022 pasūtīju массажер shake виброплатформа №: 20448353 apsolīta piegādāt 6.04.2023 neko neesmu saņēmusi tika katru reizi pārcelts uz 13.04 un tad uz 18.04 un 18.04 nekas netika ziņots vai tiks pārcels, zvanot uz 220.lv jautāju par sūtījumu, ko man atbildēja tas kavējās datums netika noskaidrots, kura datuma man tagad to gaidīt nezināms?
220.lv - Breaking the law
I ordered & paid by card for an electrical item. Changed my mind within 15 minutes & decided on a larger item. The operator said she would check if I could cancel & let me know. She did not get back to me. The next day in the afternoon she said it was too late to cancel as item was with delivery company. I said I would refuse to accept it & when it arrived 3 days later I did not take it from the courier & it was to be returned. I asked for my money back and was told only when they receive...
220.lv - Slikts serviss, krāpšana
Pasūtīju baltu dušas paliktni, saņemot preci uz vietas nepārbaudīju, paliktnis izrādījās melns. Zvanīju uz 220.lv, kur atbildēja, ka nekādu problēmu, brauciet un samainīsim. Aizbraucu un tad paziņoja, ka uz vietas baltas nav, jāgaida no piegādātāja Lietuvā un nezinot vai vispār nākamā kas tiks atvesta būšot Baltā krāsā, jo iespējamas, ka esot kļūda mājaslapā. Par preci biju samaksājis skaidrā naudā, bet nauda tiks atgriezta uz bankas kontu 1 darba dienas laikā (īsti nesaprotu, ko darīt...
Решено220.lv - Klientu maldināšana un melošana
Vēlējos iegādāties trauku komplektu 220.lv, ar visām atlaidēm summa sanāca nedaudz virs 66 eur.
Pasūtījumu veicu 23.01.2023. , piegādei vajadzēja būt ap 20.02.2023. Pēc tam sāka sūtīt īsziņas, ka pasūtījums kavē, tiks piegādāts 06.03.2023, pēc tam 14.03.2023, tad 20.03.2023, uzreiz tajā pašā dienā atnāca ziņa, ka pasūtījums noraidīts. Rakstot uz 220.lv palīdzību, atbildēja:
"informējam, ka jūsu pasūtījums tika anulēts, jo preču piegādātājs nespēja veikt savlaicīgu preces piegādi.
Ja jums šī...
220.lv - Slikts serviss
Kad visi pārdevēji orientēti uz labu servisu un pārdošanu, 220.lv dara visu, lai tu nenopirktu.
Pircējam nav jāzina, ka viņiem vairāki piegādātāji. Tas noteikti ir vairums e-veikaliem. Tā ir viņu iekšējā lieta. Pasūtījumu veicu 220.lv mājas lapā, viss! Tagad viņi man Saka: tie esam mēs, bet neesam mēs. Absurds! Man par pirkumu atteicās ņemt samaksu daļu ar karti un skn. To nevarot veikt dēļ piegādātāja. Nu nevar, tad nevar. Pārdošanas nulle, lai sūta atpakaļ preci. Rezultātā naudu par...
220.lv - Nepilnīga prece, bojāta, veikals nevar nodrošināt atpakaļ aizvešanu
Pasūtījums nr.20077878, piegādāts 14.03. , rakstāmgalda iepakojumā trūkst skrūvju komplekta,15.03. Sūtu e-pastu un zvanu "palīdzības centram, uz pastiem atbildes nepienāk, telefoniski iesaka gaidīt, līdz vienojos par sūtīšanu atpakaļ. Pakojot preci, konstatēju skrāpējumus, fotogrāfijas par paku daudzumu un skrāpējumiem nosūtīju.20.03. Tiek pieteikts kurjers, kuru gaidu otro nedēļu. Uz maniem zvaniem darbinieki atrunājas un iesaka gaidīt, jo kurjer dienests esot pieteikts. Mans patreizējais jautājums ir-cik ilgi? Par "sagādātajām neērtībām "un naudas atmaksu pagaidām klusēju.
220.lv - Atlaižu kodi nedarbojās
Veicot pasūtījumu (vēlējos iegādāties smaržas) nedarbojās neviens no atlaižu kodiem - ne īpašais akcijas kods smaržām, kuram teorētiski vajadzētu darbities līdz aprīlim, ne man īpaši izveidoties atlaižu kods, kuram derīguma termiņš arī beidzās aprīlī. Finālā smaržas pirkšu citur, jo pat ja man izveidotais atlaižu kods nedarbojās, tad izsludinātās smaržu akcijas kodam jau nu gan bija jādarbojas!
220.lv - Neizdarība vai cenšanās apkrāpt
03.03.0223. Piegādāja pusi no pasūtījuma (Pas. Nr. 19972633 - veikts 02.03.2023) . Sūtīju pieprasījumus, foto. Atbilde jau nedēļu kā viena un tā pati - gaidām atbildi no piegādātāja... . Telefoniski atrunas visdažādākās, bet principā nevar pateikt cik ilgi jāgaida un kā jautājums tiks risināts.
220.lv - Prece neatbilst solītajam
Nopirku boileri. Prece neatbilst solītajam. Aprakstā solīta B energoklase. Īstenībā ir C klase. Klientu serviss teica sūtīt epastu ar bildēm un problēmas aprakstu, bet atbildi nesniedz. Solīja, ka informēs par preces piegādi, kad prece tiks nodota kurjeram. Rezultātā par piegādi uzzinājām 10 min pirms piegādes, kad ar mums sazinājās jau kurjers. Labi, ka tobrīd bijām mājās.
220.lv - Плохой сервис
Заказ был сделан 21 января. Пришёл через 2 месяца. Из трёх товаров, пришел всего один. Вернули деньги. Довольно неприятный осадок, ведь ни раз делала заказы, если бы предупреждали своевременно, проблем бы не было.
Заказ в 220.lv больше нет желания, не тратьте своё время.
220.lv - Slikts Serviss
Saņēmu preci, prece bojāta - nestrādā tālvadības pults. Uzraktiju epastu, pasaka ka man atbildēs 1 darba dienas laikā. Atnāk velviens epasts, pasaka, ka atbildēs 2 darba dienu laikā. Neviens nav atbildējis. Zvanu, pasaka ka atsūtīs epastu - kā atgriezt preci. Neko neatsūtija. Pēc 5 stundām zvanu atkal, paceļ - Saka ka jābrauc pie viņiem uz vietas ar kaut kādu veidlapu kuru nezinu kur dabūt. Uzjautāju "obligāti? Kapēc es nevaru atgriezt preci tā pat kā saņēmu? Caur omnivu" atbild - varat, bet ar...
220.lv - Slikts serviss
Iegādājos kā juridiska persona 220.lv karcher augstspiediena mazgātāju. Ievadot formā rekvizītus, kļūdijos, līdz ar to man piestādīja nepareizi sagatavotu rēķinu, kuru arī atmaksāju. Līdz ar to nevarēju to rēķinu iesniegt grāmatvedībā. Zvanīju, rakstīju, kā arī uz vietas veikalā lūdzu 220.lv izlabot to rēķinu, uz ko viņi man atzūtīja 8 epastus, ka tas neesot iespējams. Tad nu pats uzrakstīju uz lietuviešu kompāniju, kas bija patiesais preces piegādātājs, kas man laipni izlaboja epastu! Tā...
220.lv - Brāķis, nekvalitatīva prece
Iegādājos Uzlādējams lukturis, Entac 3W XPE + 2W COB, pasūtījums 19326778 Tas nostrādāja tikai 10 minūtes, pēc tam sabojājās slēdzis. Preces atgriešanas sistēma 220.lv ir tāda, lai nerastos vēlēšanās nekvalitatīvo preci atgriezt, jo tā ir resursietilpīga. Neiesaku izmantot 220.lv pakalpojumus, jo tiek tirgota nekvalitatīva prece.
220.lv - Patērētāju maldināšana
220.lv piegādāja brāķētu preci. Prece tika atgriezta pārdevējam un uzturēta prasība piegādāt nebrāķi.
Pēc 1.5 mēneša, 15 e-pastiem un vairākiem telefonzvaniem, tika saņemta atpakaļ nauda par preci; prece tā arī netika piegādāta, lai arī joprojām aktīvajā piedāvājumā. Piesaistīts PTAC.
220.lv - Krāpšana
Bezatbildīgā attieksme pret klientiem. Cik daudz pasūtījumu vienkārši aizmaldījās kaut kur, un veikals pat nevar atsēkot kur tad tas ir palicis.
Nododot preci pēc garantijas, uz servisu nekas netiek vests, tas noteikti! Iegādājamies gaming austiņas, pēc gada tur vienkārši vadiņš ir atgājis, un viena austiņa pārstāja strādāt. Nodevām šo preci veikala pēc garantijas, it ka aizveda uz servisu, un skat šo viņi nevarēja salabot! Nopietni!?
Un re kāda sagadīšanās, preci uzreiz noņem šo preci no...
Решено220.lv - Piegades laiki
24.01.2023 pasūtiju preci. Piegades termiņš bija 01.02.2023. 01.02.2023 saņemu sms, ka pasutījums kave un būs 06.02.2023. 06.09.2023 saņemu sms, ka prece būs 09.02.2023. 10.02.2023 saņemu e-pastu, ka pasutījums ir atlcelts un naudu atpakaļ saņemšu 2-7 darba dienas laika. Vai tas ir ok? Es samaksaju naudu lai saņemt preci, nevis lai viņi gandriz menesi izmantoja manu naudu un galu gala atgrieža to. Agrāk 220.lv bija ļoti forš veikals, tagad vairāk tur neko nepirkšu.
Решено220.lv - Krāpšana
Jau gandrīz mēnesi neatgriež naudu par atgriezto preci.
Izdomā dažādas atrunas, lai tik to nedarītu.
Kronis visam ir atsūtītā veidlapa, nezināmas izcelsmes, ka naudas atgriešana ir veikta, tik manā kontā nav ienācis ne cents no šī krāpnieku kantora.
Vienu reizi jau esmu vērsusies Ptac, bet laikam pat viņi nevar palīdzēt.
Pasūtījuma nr. 18678656
Nav ne preces, ne naudas.