220.lv - Pircēju maldināšana
14.02.25. Pasūtīju ziemas jakas par kopējo summu 594.83 €, pasūtījuma nr. 35865776. Ar plānoto piegādi 20.02.25.
Dažas dienas pirms noteiktā piegādes datuma saņēmu e-pastu, ka piegāde tiek pārcelta uz 26.02. Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanas tālruni, lai precizētu kavēšanas iemeslus un vairāk uzzinātu par problēmu, jo ir samaksāta arī paliela naudas summa. Konsultante atbildēja, ka daļa no pasūtījuma kavējas un tādēļ nevarot atsūtīt. Precizējot un skaidrojot situāciju, viņa atzina, ka 2 jakas jau ir Lietuvas noliktavā un 2 jakas vēl gaidot no kaut kāda sadarbības partnera. Zinu, ka pasūtot preces līdz 22: 00 vakarā un ja tās ir lt noliktavā, tās sakomplektē nakts maiņā un no rīta tās jau ir Rīgas noliktavā krasta ielā 52.
Piedāvāju risinājumu - sadalīt pasūtījumu daļās, kā to dara citi uzņēmumi, lai nezaudētu klientu lojalitāti un saglabātu augstu uzticamības reitingu 220.lv. Lūdzu, lai sadala pasūtījumu un atsūta tās jakas, kas jau ir noliktavā un pārējās jakas, lai piegādā, kad tās atnāk. Konsultante sāka atrunāties, ka to nevarot izdarīt, jo jakas esot pirktas ar atlaidi! Nopietni? !? Tādēļ jau jakas pirka, ka tās tika piedāvātas ar atlaidi! No 220.lv darbinieka puses tas izskanēja kā pārmetums klientam, kurš atļāvies iegādāties preci ar atlaidi!
Apbrīnojami, ka pie mūsdienu crm un dažādu uzskaites programmu esamību uzņēmumā, nav iespējams rast risinājumu šādos gadījumos.
Šodien, 25.02. Saņēmu kārtēju info, ka piegāde ir pārlikta uz 06.03.25.
Uzņēmums nav ieinteresēts un spējīgs rast risinājumu situācijās, kur citi uzņēmumi to risina nekavējoties. Esmu ļoti vīlusies šajā uzņēmumā!
Комментарии (3)
Nākamā ziņa jau būs, ka pasūtījums ir atcelts. :)
Visticamāk, ka tā arī būs, piķi apgrozīs un viss!
Tik tiešām, pati gaidu jau burtiski 2 mēnešus lai atgriež naudu, uz doto momentu ir uzrakstīts iesniegums PTAC.