220.lv - Klientu maldināšana
Jāatzīst, ka pirmo reizi dzīvē saskaros ar šādu gadījumu.
Lai gan biju dzirdējusi, ka no 220.lv pasūtītās preces ne vienmēr nonāk pie pircēja, tomēr nolēmu riskēt. Diemžēl, šķiet, esmu saskarušies ar degradētu uzņēmumu un nekompetentiem klientu apkalpošanas speciālistiem.
Decembra sākumā pasūtījām dīvānu, un piegādes datums tika pārcelts jau trīs reizes. Tas vēl būtu saprotams – svētku laiks, dažādas aizķeršanās. Taču saziņa ar klientu centru ir pilnīgi bezjēdzīga. Mūsu gadījumā tie ir trīs Mēneši veltīga laika. Sajūta, ka saruna notiek ar piektās klases skolēnu – viņiem nav nekādas informācijas par to, kur atrodas mūsu dīvāns vai, piemēram, nākamā kumode. 😁
viņi redz tieši to pašu, ko mēs savos e-pastos, un pat necenšas noskaidrot situāciju.
Solās atzvanīt, neatzvana!
Beigu beigās — sūds ar to dīvānu, ja nav, tad nav. Bet vai tas ir normāli un pieklājīgi katru reizi klientam solīt, ka dīvāns tiešām būs norādītajā datumā?
Klients jautā — vai tiešām?
Atbilde vienmēr — jā, tā ir informācija ko mēs redzam un tā arī parasti ir, ka tiek piegādāts.
Un tad, pēc trīs mēnešu intensīvas saziņas, 220.lv tevi vienkārši uzmet — atsūta e-pastu: “sorry, mums tomēr ir jāatceļ jūsu pasūtījums. Dīvāna nav. ”
tas jau nekas, ka iepriekšējo sarunu laikā solīja, ka ir sazinājušies ar ražotāju, dīvāns ir gatavs un drīzumā tiks izsūtīts uz Latviju. No ražotājiem e-pasts tika saņemts 7. Februāri. Mums dīvānu piegādāšot 14. Februāri.
Bet nu… diemžēl beigās tas kaut kur vienkārši pazuda.
Atnākt e-pasts 20. Februārī - dīvāns nav pieejams!
Добавить комментарий