220.lv - Slikts serviss, neuzticams uzņēmums
Pēc pēdējās pieredzes varu apgalvot, ka 220.lv, kas sevi lepni dēvē par lielveikalu, vienkārši nodarbojas ar starpniecību bez konkrētas atbildības par iepirkšanās procesu un preci. Atgriešanas process ir sarežģīts, jāvelta laiks un personīgie resursi, lai preci nogādātu atpakaļ vai samainītu. Klientu vēlme tomēr saņemt konkrēto preci- matu fēnu Remington, kurš bija pieejama par labu cenu un tika apmaksāta, netiek ņemta vērā, jo, lūk, prece esot pēkšņi izpirkta- ņemiet naudu! Kāpēc mājas lapā maldinoša informācija? Tāpat tiek novilcināti piegādes termiņi bez brīdinājuma un, ja pērc preci kā dāvanu- tā ir pilnīga vilšanās ( kā manā gadījumā, dāvinātājs ļoti pārdzīvoja, ka nevar laikā pasniegt dāvanu). 220.lv piesaistītie "partneri" bez saskaņošanas nekaunīgi piesūta citu preci- lētāku un zemākā kvalitātē, pie kam- bojātā iepakojumā. 220 liek vērsties pie piegādātāja un risināt jautājumu pašam pircējam. Tas it sliktāk kā lupatu tirgū!
Комментарии (5)
Ko domāju:
220.lv patiešām strādā kā platforma ar daudziem “partneriem”, līdz ar to nav tieši atbildīga par daudzu preču kvalitāti vai izsūtīšanu.
Tas rada pircējam maldīgu priekšstatu, ka viņš pērk no viena uzticama veikala, lai gan praksē tas vairāk atgādina tirgu ar apšaubāmu uzraudzību.
Atgriešana, vilcināšanās ar piegādēm, cenu maiņas, nesaskaņoti sūtījumi – tās visas ir pazīmes, ka klientu pieredze šeit nav prioritāte.
-
Ko ieteiktu darīt:
Uzstāj uz kompensāciju vai atlaidi, ja saņemta cita vai bojāta prece – tas ir tavs patērētāja tiesību jautājums.
Sūti rakstisku iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), ja uzskati, ka 220.lv vai tā partneris rīkojies negodprātīgi.
Publicē atsauksmes ne tikai 220.lv, bet arī Trustpilot, Google, Facebook – šādi citiem būs vieglāk pieņemt informētus lēmumus.
Ja dāvana bija domāta konkrētam datumam – pieprasi zaudējumu atlīdzību, īpaši ja prece tika apmaksāta un piegādes termiņš tika solīts.
-
Padomi nākotnei:
Pirms pirkuma pārbaudi, vai prece tiek sūtīta no 220.lv vai partnera – partneru sūtījumi ir mazāk prognozējami.
Apsver iespēju izmantot vietējos vai specializētos e-veikalus, kur klientu apkalpošana nav izkristalizēta uz “novērs problēmu pats”.
Saglabā komunikācijas pierādījumus – sarakstes, rēķinus, piegādes apstiprinājumus – tie palīdz, ja jāaizstāv savas tiesības.
Jūs remingtonus katru dienu sūtāt no 2020.lv? Nesen jau bija šāda sūdzība no Jums.
* 220.lv
Krāslavieša māte ir tik resna, kā viņas dēļ kāvē ViVi vilcieni, jo nespēj pārvietot tik lielu smagumu!
Не могу не согласится!