220.lv - Slikts serviss, neuzticams uzņēmums
Pēc pēdējās pieredzes varu apgalvot, ka 220.lv, kas sevi lepni dēvē par lielveikalu, vienkārši nodarbojas ar starpniecību bez konkrētas atbildības par iepirkšanās procesu un preci. Atgriešanas process ir sarežģīts, jāvelta laiks un personīgie resursi, lai preci nogādātu atpakaļ vai samainītu. Klientu vēlme tomēr saņemt konkrēto preci - matu fēnu remington, kurš bija pieejama par labu cenu un tika apmaksāta, netiek ņemta vērā, jo, lūk, prece esot pēkšņi izpirkta - ņemiet naudu! Kāpēc mājas lapā maldinoša informācija? Tāpat tiek novilcināti piegādes termiņi bez brīdinājuma un, ja pērc preci kā dāvanu - tā ir pilnīga vilšanās (kā manā gadījumā, dāvinātājs ļoti pārdzīvoja, ka nevar laikā pasniegt dāvanu) . 220.lv piesaistītie "partneri" bez saskaņošanas nekaunīgi piesūta citu preci - lētāku un zemākā kvalitātē, pie kam - bojātā iepakojumā. 220 liek vērsties pie piegādātāja un risināt jautājumu pašam pircējam. Tas it sliktāk kā lupatu tirgū!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Комментарии (4)
Jūs remingtonus katru dienu sūtāt no 2020.lv? Nesen jau bija šāda sūdzība no Jums.
* 220.lv
Krāslavieša māte ir tik resna, kā viņas dēļ kāvē ViVi vilcieni, jo nespēj pārvietot tik lielu smagumu!
Не могу не согласится!