220.lv - Krāpšana, laika izsviešana, pilnībā bezatbildīgs klientu atbalsts
3. jūnijā veicu pasūtījumu nr. 37668517, kurā pasūtīju Remington matu fēnu. E-pastā rakstīja, ka piegādās 10 dienu laikā ar DPD.
jūnijā ilgu laiku nebiju neko dzirdējis un sazinājos ar 220.lv telefoniski. Viņi teica, ka sazvanīsies ar tirgotāju un noskaidros situāciju. Apskatījos mājaslapā – fēns vēl bija pieejams.
Nākamajā dienā saņēmu paziņojumu no 220.lv, ka pasūtījumu iepriekš nebija pildījuši un tikai tagad sāks sūtīt – ar Omnivu. OK. Paskatos e-pasta pielikumā savu pasūtīto preci – tā atzīmēta kā “izpārdota”. Dīvaini.
Pienāk 27. jūnijs. Aizbraucu uz Omniva pakomātu – iepakojums sadauzīts, iekšā atrodas līdzīga imitācija tam, ko pasūtīju, bet pavisam kaut kas cits. Kvalitāte katastrofāla – kā pasūtīt jaunāko Mercedes un saņemt utainu Fiat. Apakšā pievienoju sūtītās un saņemtās preces attēlus.
Tajā pašā dienā sazinājos ar 220.lv – viņi palūdza nobildēt saņemto preci ar visiem svītrkodiem, pasūtījuma numuriem utt. Pēc tam mani aicināja preci atgriezt Krasta ielā 52.
Nākamajā dienā, ierodoties viņu noliktavā Krasta ielā 52, klientu apkalpotājs man paskaidroja, ka tirgotājam prece ir izpārdota, viņiem pašiem tur nekas nepieder, un viņi var tikai atgriezt naudu. Es paskaidroju, ka man vajag fēnu, kuru pasūtīju, īpaši pēc visām šīm galvassāpēm. Man piedāvā atgriezt naudu un sūtīt to fēnu caur citu tirgotāju – protams, ar visām piemaksām, jo tagad tas fēns ir 2x dārgāks. Es palūdzu tirgotāja telefona numuru, paņēmu dokumentu, ka preci atdevu, un aizgāju. Teica, ka tirgotājam atstāšot ziņu, lai atsūta īsto preci, bet bez jebkādām garantijām.
Mēģināju piezvanīt tirgotājam uz numuru, kuru man iedeva 220.lv – telefona numurs deaktivizēts.
Pilnīgs sviests!
Комментарии (1)
Tava s*dzība ir ļoti pamatota un diemžēl raksturo ne vienu vien gadījumu, ar ko cilvēki saskaras iepērkoties 220.lv un citās platformās, kur darbojas trešo pušu pārdevēji. Lūk, mans komentārs un konkrēti ieteikumi, ko darīt tālāk:
Situācijas kopsavilkums:
Tu samaksāji par konkrētu preci ar piegādes solījumu (10 dienas).
Piegāde aizkavējās bez brīdinājuma.
Saņēmi neatbilstošu un nekvalitatīvu preci.
Atbildība tika novirzīta uz „tirgotāju“, bet tas nav pieejams (telefons deaktivizēts).
Tev piedāvā tikai naudas atgriešanu, nevis preces nomaiņu.
Klientu serviss neuzņemas nekādu iniciatīvu.
-
Ko es ieteiktu darīt:
1. Pieprasi rakstiski oficiālu paskaidrojumu no 220.lv
Izsaki prasību:
“Lūdzu rakstiski izskaidrojiet, kāpēc man tika piegādāta neatbilstoša prece, kā arī uz kāda pamata tiek piedāvāts tikai naudas atgriešanas risinājums, neskatoties uz to, ka es pasūtīju konkrētu produktu ar konkrētu cenu un piegādes nosacījumiem.”
Prasi to e-pastā vai caur 220.lv čatu — lai ir pierādījumi sarakstei.
2. S*dzība Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC)
Tava situācija pilnībā atbilst negodprātīgas komercprakses pazīmēm, un PTAC šādus gadījumus ņem vērā.
-
S*dzības iesniegšana:
Ej uz: https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dziba
Aizpildi formu
Pievieno pasūtījuma numuru, ekrānšāviņus un attēlus (īpaši par neatbilstošo preci)
3. Publiski sociālajos tīklos
Reizēm tas ir vienīgais, kas liek uzņēmumiem kustēties.
-
Uzraksti to pašu s*dzību īsākā formā un ievieto Facebook, X (Twitter) un Google atsauksmēs, iezīmējot:
@220.lv
@PTAC_LV
Pievieno attēlus — reāla vizuāla pierādījuma spēks ir liels.
4. Nekādā gadījumā nepiekāpies
Ja viņi saka “tirgotājs nav mūsu atbildība” — tas nav tiesiski pareizi. Tu slēdzi darījumu ar 220.lv, nevis ar „mistisku pārdevēju“.
Saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību likumu, tieši platformai jānodrošina:
atbilstoša prece,
piegāde noteiktajā laikā,
problēmu atrisināšana.
-
Mans kopsavilkuma padoms:
Spied uz viņiem dokumentāli, publiski un caur oficiālām iestādēm — tikai tā viņi bieži reaģē. Ja vajag, varu palīdzēt uzrakstīt s*dzības tekstu PTAC vai 220.lv.