www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana, laika izsviešana, pilnībā bezatbildīgs klientu atbalsts

220.lv - Krāpšana, laika izsviešana, pilnībā bezatbildīgs klientu atbalsts

3. jūnijā veicu pasūtījumu nr. 37668517, kurā pasūtīju Remington matu fēnu. E-pastā rakstīja, ka piegādās 10 dienu laikā ar DPD.

jūnijā ilgu laiku nebiju neko dzirdējis un sazinājos ar 220.lv telefoniski. Viņi teica, ka sazvanīsies ar tirgotāju un noskaidros situāciju. Apskatījos mājaslapā – fēns vēl bija pieejams.

Nākamajā dienā saņēmu paziņojumu no 220.lv, ka pasūtījumu iepriekš nebija pildījuši un tikai tagad sāks sūtīt – ar Omnivu. OK. Paskatos e-pasta pielikumā savu pasūtīto preci – tā atzīmēta kā “izpārdota”. Dīvaini.

Pienāk 27. jūnijs. Aizbraucu uz Omniva pakomātu – iepakojums sadauzīts, iekšā atrodas līdzīga imitācija tam, ko pasūtīju, bet pavisam kaut kas cits. Kvalitāte katastrofāla – kā pasūtīt jaunāko Mercedes un saņemt utainu Fiat. Apakšā pievienoju sūtītās un saņemtās preces attēlus.

Tajā pašā dienā sazinājos ar 220.lv – viņi palūdza nobildēt saņemto preci ar visiem svītrkodiem, pasūtījuma numuriem utt. Pēc tam mani aicināja preci atgriezt Krasta ielā 52.

Nākamajā dienā, ierodoties viņu noliktavā Krasta ielā 52, klientu apkalpotājs man paskaidroja, ka tirgotājam prece ir izpārdota, viņiem pašiem tur nekas nepieder, un viņi var tikai atgriezt naudu. Es paskaidroju, ka man vajag fēnu, kuru pasūtīju, īpaši pēc visām šīm galvassāpēm. Man piedāvā atgriezt naudu un sūtīt to fēnu caur citu tirgotāju – protams, ar visām piemaksām, jo tagad tas fēns ir 2x dārgāks. Es palūdzu tirgotāja telefona numuru, paņēmu dokumentu, ka preci atdevu, un aizgāju. Teica, ka tirgotājam atstāšot ziņu, lai atsūta īsto preci, bet bez jebkādām garantijām.

Mēģināju piezvanīt tirgotājam uz numuru, kuru man iedeva 220.lv – telefona numurs deaktivizēts.

Pilnīgs sviests!

28.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 07.07.2025

Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Vēlamies vērst uzmanību, ka 220.lv ir tirdzniecības platforma, kurā tirdzniecību veic kā pats 220.lv, tā arī 4000 citu Pārdevēju no dažādām valstīm. Konkrēto preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja - Huizhou Ziyan E-commerce Co., Ltd. un katrs Pārdevējs mūsu platformā nosaka savu preču aprakstus, cenas, kā arī veic likumos noteiktos Pārdevēja pienākumus attiecībā pret klientu, respektīvi ir atbildīgs par Preces kvalitāti, orģinalitāti, garantiju un citiem aspektiem. Jūsu pieprasījums tika nodots preces pārdevējam un mēs (220.lv) esam iesaistījušies šīs situācijas izskatīšanā starp Pārdevēju un klientu. Prece Remington matu žāvētājs Silk AC9096 pārdevējam ir izpārdota. Nosūtām Jums e-pastā pasūtījuma pavadzīmi, Jūs varat sazināties ar Pārdevēju izmantojot pavadzīmē izmantotos rekvizītus.

Комментарии (4)

krāslavietiss 29.06.2025

Jau rakstīja censoņi, ka 220.lv ir, kā aļiks, tikai ar Latvijas cenām. Tieši sliktās komunikācijas dēļ ar piegādātājiem.

E Eugene E. Avalon 29.06.2025

Nāksies samierināties un pasūtīt fēnu no citas lapas, jo 220.lv paši neko no tā neražo un nepasūta, visas preces glabājas mazo tirgotāju noliktavās.

krāsIavietiss 14.07.2025

Pārdevēja darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.

S Sawa462 25.07.2025

Складывается такое впечатление ,что на 220 много мошенников, одни не хотят отдавать деньги ,другие не хотят отдавать товар...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы