220.lv - Slikts serviss
Agrāk 220.lv bija vieta, kur bieži skatījos preces un viss bija super.
Dotajā brīdī esmu veicis 2 pasūtījumus.
1. Pasūtījums stāv gatavs nosūtīšanai jau 2 nedēļas un tikai tiek pagarinās piegādes laiks.
2. Pasūtījums stāv apstiprināts 10 dienas un nekādas izmaiņas nav. Viss ir apmaksāts ar kurjera piegādi uz mājām.
Uzzvanot un prasot vai būs bērnam dāvana uz dzimšanas dienu - pasaka, ka prasīs nosūtītājam un dāvana nebūs, jo tie nav 220.lv, kas šo preci sagatavo un viņi atbildību neuzņemas. Uzjautās nosūtītājam un jāgaida vēl 3 dienas tikai atbilde vai vispār viņam būš prece. Ko tas nozīmē - vai būs viņam prece? Ja jau ir kaut kāda jauna politika, ka pievienojas citi tirgotāji, tad varbūt dziļāk jāizpēta ar ko tiek veikta šī sadarbība?
Nekad vairs nesūtīšu no 220.lv. Bēdīgi, ka kantoris palicis kā kaut kāds lētais aliexpress, tikai Latvijas versija. Briesmīgs serviss un viss kopskats ir vienkārši bēdīgi.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Комментарии (1)
Tas ir 220.lv standarts. Diemžēl.