220.lv - Slikts serviss
Labdien. Ļoti nepatīkams veikals un apkalpošana. Ieraudzīju preci pie kuras dotajā brīdī bija atlaide, pērkot šo preci ievadīju atlaižu kodu ailē sale 3484 atlaides. Tad arī vēlējos maksājumu dalīt trijos maksājumos kā piedāvāts.
Apmaksa pa daļām 3 x € 50.39 pasūtījumu nevarēju noformēt līdz galam, jo kaut kas nestrādāja sistēmā... - bija arī vēls pl.23,50. Domāju sarakstīšos ar veikalu 220 otrā dienas rītā. Tā arī izdarīju bet neviens neuzskatīja par vajadzīgu ko palīdzēt. Atbilde bija neko nezinām par atlaidēm, paši kļūdījāties, varam preci anulēt,3 daļīgais maksājums nav iespējams utt. Vispār mārketinga triks-interneta lapā ir viss publicēts tiko sāc pasūtīt tā nekas nav iespējams...
Комментарии (4)
Mēnesi gaidi piegādi un, kad sāk interesēties par pasūtījumu, izrādās nav un nebūs. Dusmas!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
jā, drausmīgs serviss
Nekad nesapratīšu cilvēkus, ka steidzamos jautājumos raksta e-pastus un raud, ka neviens nesniedz atbildi. Uzņēmumiem nav 5 minūšu laikā jāatbild uz Taviem e-pastiem. It īpaši, ja Tu raksti tik lielam uzņēmumam, kuri dienā saņemt simtiem e-pastus.