220.lv - Preču piegādes kavēšana, naudas neatgriešana
Preces pasūtīju 20.05. Trīs reizes tika pārcelti datumi, pēdējais uz 30.06. Pieklājības pēc, lai varu rēķināties ar precēm, 20.06. Zvanīju 220.lv, vai tiešām rīt būšot jo iepriekš vienmēr pārcēla. Darbiniece aizgāja uzjautāt noliktavai, man atbildēja, jā, esot uz vietas, rīt būs. 30.06. Nekādas ziņas no 220.lv
zvanīju 01.07. , - darbiniece sāka klāstīt - jā var gadīties, ka viena prece nav uz vietas (aizvakar bija, šodien nav?) . Palūdzu, lai atzvana, kad būs - neviens nedeva ziņu.
Zvanīju 02.07. - izstāstīju iepriekšējās sarunas, palūdzu, lai anulē pasūtījumu, jo man nav skaidrs, kāpēc šāda situācija notiek un gaidīt vairs nav iespējams. Visas šīs sarunas ir ierakstītas. Teica, ka tiks darīts, protams, un 5 darba dienu laikā naudu ieskaitīs.
9.07. Zvanu, - stāstu, sistēmā joprojām rāda, ka pasūtījums nav anulēts, epastu nav, ziņojumu nav, nauda arī nav ieskaitīta. Darbiniece tā pati, ar kuru runāju iepriekš 02.07. - saprotoša, ļoti atvainojās, var just, ka pašai neērti jau, bet neko nevar darīt. Sistēmā visu pierakstīja un 3x jau ziņu esot nodevusi vadībai, lai pasteidzinātu procesu.
10.07. Zvanu - cita darbiniece - stāsta, jā, sistēmā viss ir pierakstīts. Naudas atgriešanai nepieciešams nu jau Lietuvas vadības apstiprinājums, tālāko vairs neatceros, ļoti gara skaidrošanās sākās. Vaicāju, kad zināšu, vai vispār lieta tiek risināta - it kā atsūtīs epastu. Bet pēc principa, ja nevaicātu, tad vienkārši, būtu jāgaida un kaut kad atrisinās.
Pirmo reizi šāds gadījums ar 220.lv, papētot iepriekšējās ziņas, saprotu, ka šogad ir pavisam bēdīgā situācijā daudzi nonākuši.
Jautājums, vai nauda tiks atgriezta un kā šādu situāciju risināt? Cik dienu laikā ir obligāti jāatgriež nauda?
Lieki piebilst, ka uz epastiem netiek atbildēts.
Steigā pamanīju kļūdas :
20.06. Vietā jābūt 29.06. (diena pirms paredzamās piegādes 30.06.)
01.06. Vietā jābūt 01.07.
02.06. Vietā jābūt 02.07.
Visas šīs trīs sarunas ir ierakstītas no darba telefona.
Комментарии (2)
19.06. pasūtīju teica ka 06.07. tad pārcēla uz 09.07 tad vēlreiz pārcēla uz 17.07 un tagad tikai paziņoja e-pastā, ka kavējas un nu būs 24.07 psc
Kur vispar ir problema? Naudas atmaksa nav javeic uzreiz, bet piegades termini var mainities.
Nevajag tik biezi rakstit vajag ari normali runat/rakstit tad atbildes bus atraak!