220.lv kārtējo reizi melo - Tiek solīts rītdienas piegādes datums, beigās pasaka ka nezin kad būs
Veicot pasūtījumu tika vairākas reizes uzsvērts, ka pasūtījums tiks piegādāts 17.11.2020. Šodien piezvanīju noskaidrot, cikos būs piegāde un man paziņo ka prece būs piektdien, bet arī to nevar garantēt. Konsultante runāja uzbrūcoši un pauda klāju vienaldzību. Visu norakstīja uz to, ka "jūs piekritāt noteikumiem mājaslapā". Drausmīgs serviss!
17.11.2020. piezvanot vakarā un jautājot kur ir mans pasūtījums - man pateica ka to atvedīs piektdien (20.11.2020.) Runāja ar mani tā it kā es esmu vainīga, ka darbiniecei ir jāveic šīs darbs. Tad 17.11.2020. plkst. 19:15 saņēmu īsziņu, kur teikts, ka preci piegādās 1 darba dienas laikā. Ok. Tuvākā darba diena ir bijusi jābūt 19.11.2020. Es piezvanīju atkal , man pateica ka "sūtījums ir nodots šīs dienas piegādei un līdz 7-6 vakarā ar jums sazināsies kurjers". Visu vakaru gaidījām un nekas nenotika. Šorīt zvanu atkal, man pasaka iepriekšējais kolēģis meloja, jo nemaz nevar redzēt laiku, kad tiks atvesta prece. Un man pateica "kolēģi uzrakstīja express pastam, varat viņiem piezvanīt un pajautāu, pasakiet ka mēs vairākkārt esam viņiem jautājuši par šo pasūtījumu". Piezvanīju expresspastam, kur man pateica ka vienīgā ziņa no veikala bija saņemta vakar vēlu vakarā un ka piegāde tiks veikta tikai pirmdien no 9 līdz 17. Tas nozīmē ka cilvēks, kurš pieteicās par naudu man salikt to galdu pie manis pavadīja gaidot 17.11., 19.11. un tagad pavadīs visu dienu pirmdien, tikai tāpēc ka 220 nespēj organizēt darbu .Nebrīnīšos, ka arī pirmdien nesaņemšu preci.
Комментарии (5)
Kur vispar ir problema? Ir normali, ka piegades kavejas! Ja jus to nesaprotiet tad problema ir nevis veikalam, bet jums pashai!
Problēma ir tajā ka veikals sasola visu ko un pats saistības neizpilda.
Veikala nesola, tur ir rakstīts - piegādes laiks ir provizorisks un "мы планируем" - kas nozīmē, ka neviens Jums nesola 100%! Ja vajag tagad un tūlīt - pērciet klātienē!
Uzraksts "мы планируем" parādās tikai pēc preces apmaksas, pirms tam ir redzams, ka rakstīts konkrēti un pat rakstīts ka sola. Man ir savi apsvērumi, kāpēc neiegādājos preci klātienē. Jebkurā gadījumā, uzskatu ka ja ir rakstīts konkrēts datums - es ar to rēķinos. Tad jāraksta "aptuvenais piegādes datums", nevis "mēs garantējam".
Man ir precīzi tieši tāda pati situācija, nebrīnos, ja šodien vēl prece netiks saņemta. Uzskatu, ja rakstīts, ka prece ir noliktavā un pie pasūtījuma procesa norādīts, ka saņemšana būs 17.11., tad es arī ar to rēķinos, nevis domāju, ka tas būs nedēļu-divas vēlāk.