Адрес: |
Rāmuļu iela 3 Rīga Latvia - LV-1005 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67389030 |
Факс: | +371 67389027 |
Информация: | Juridiskā adrese Avotu iela 35-7, Rīga, LV-1009 Tirdzniecības vietas Rīgā Rāmuļu iela 3 , tālr.:67381238, 67389028 Darba dienās 9-19, Sestdienās 10-17, Svētdienās 10-15 e -pasts: [email protected] Nometņu iela 12, tālr.:67601515 Darba dienās 10-19, Sestdienās 10-16, Svētdienās slēgts e -pasts: [email protected] Tallinas iela 91, tālr.:67299730; II stāvs - 67299742 Darba dienās 10-19, Sestdienās 10-16, Svētdienās slēgts e -pasts: [email protected] Tagad veikala 2. stāvā - mazā sadzīves tehnika un mājsaimniecības preces Tirdzniecības vietas ārpus Rīgas Sigulda, L. Paegles iela 9, tālr.:67385264 Darba dienās 9-18, Sestdienās 9-15, Svētdienās slēgts e -pasts: [email protected] Cēsis, Uzvaras bulvāris 1, tālr.:64161151 Darba dienās 9-18, Sestdienās 9-15, Svētdienās slēgts e -pasts: [email protected] Limbaži, Jaunā iela 11, tālr.:64021412 Darba dienās 9-18, Sestdienās 9-15 , Svētdienās slēgts e -pasts: [email protected] Valmiera, Rīgas iela 18, tālr.:64233325 Darba dienās 9-18, Sestdienās 9-16 , Svētdienās slēgts e -pasts: [email protected] Ventspils, Kuldīgas iela 24, tālr.:63622700 Darba dienās 9-18, Sestdienās 9-15 , Svētdienās slēgts e -pasts: [email protected] Jelgava, Lielā iela 32, tālr.: 63026360 Darba dienās 10-19, Sestdienās 10-16, Svētdienās slēgts e -pasts: [email protected] Jēkabpils, Vienības iela 1a (tirdzniecības centrā Mego), tālr.: 65223568 Darba dienās 9-18, Sestdienās 9-15, Svētdienās slēgts e -pasts: [email protected] |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 11:00 - 14:00 закрыто |
Категория: | Электроника и Техника • Магазины Электроники и Техники |
Социальные сети: |
Verners DE - Жалобы и отзывы
Verners De - Krāpšana, vienaldzība un šausmīga attieksme pret klientiem
Vakar nopirkām mazlietotu veļasmašīnu, pārdevējs teicis, ka 100% strādājoša, pārbaudīta. Attaisīja turvis mūsu priekšā, parādīja, kur atrodas instrukcija. Mājās visu uzstādījām atbilstoši instrukcijai, taču veļasmašīnai vairs netaisās vaļā durvis, pa šļūteni neipienāk iekšā ūdens un slēdzot iekšā, izdod krakšķošas skaņas. Bet nekas neiet. Zvanījām uzreiz uz veikalu , iedeva meistara numuru, kurš pa garantijai veic remontu. Šodien zvanot, solījās, ka 18:30 atbrauks un veiks apskati un remontu...
Verners De - Nestrādājoša prece
Nopirku veļasmašīnu ar piegādi tajā pašā dienā, atveda un uzstādīja. Jau pirmajā ieslēgšanas reizē tā nedarbojās, garantijas meistars pateica ka sataisīt nevarot. Lai nogādātu atpakaļ veikalā man pašai ir jāmeklē variants ka to nogādāt veikalā jo tās neesot viņu problēma, ka man to nav kā nogādāt, kaut arī jau esmu pirmstam samaksājusi, lai nestrādājošo preci man atved un uznes. Iztērēta naudu, jo par piegādi neviens naudu neatdos, laiks un nervi.
Verners De - Nekvalitatīvas preces
Pirms divarpus gadiem iegādājos iebūvēto ledusskapi Beko Verners DE, jau ir sabojājies un nestrādā, nedzesē un nesaldē. Pēc garantijas laika jau izmetams, vēršoties pie meistariem, labošana no 200eur, ko nav vērts darīt, jo sasniedz gandrīz jau ledusskapja vērtību. Izvērtējiet pirms iepirkties šajā veikalā, jo sadzīves tehnikai jākalpo ilgāk par divi gadi, īpaši ledusskapji krietni ilgāk par pieci parasti nokalpo.
Verners De - Slikts serviss
Interneta veikalā izvēlējos 3 preces - ledusskapi, iebūvējamo cepeškrāsni un veļasmazgājamo mašīnu. Divas no precēm atradās veikalā Valmierā, viena Rīgā, nepieciešams veikt preču piegādi uz veikalu Jelgavā. Zvanot uz veikalu, lai interesētos par piegādi tikām novirzīti uz katru no veikaliem un neviens tā pat neko neprata paskaidrot. Interesējos e-pastā kāpēc man nav nekāda ziņa par pasūtījumu, izrādās, tas atcelts, jo es neesot bijusi sazvanāma. Beigās nedabūjām neko no pasūtītā, pat neatnāca...
Verners De - Slikts serviss. Bojātas preces
Iegādājos trīs preces caur internetveikalu - veļasmašīnu, veļas žāvētāju un gāzes plīti vienā reizē. Katra no izvēlētajām precēm atradās dažādos veikalos. Preces pirku un sūtīju ar kurjeri mammai uz laukiem, jo pašai nav iespējas nogādāt preces mājās. Veļasmašīna un plīts darbojās, bet žāvētājs nekā. Ieliekot žāvēties veļu, paiet dažas minūtes līdz parādās paziņojums, ka ūdens tvertne ir pilna. Pārbaudot tvertni, nav ne vienas piles, pat mitra nav. Atverot žāvētāja durvis, siltuma arī nekāda...
Verners De - Nevaru nosūtīt un serviss nebrauc labot ledusskapi/ Bojājums un attieksme
Ledusskapis tika pirkts Siguldas pilsētas "Verners" elektropreču veikalā, pati dzīvoju morē Siguldas novadā, neko neizdodas sarunāt, jo arī nogādāt uz Siguldu ledusskapi man nav iespējams. Ir bijis atteikums no remonta servisa kādam atbraukt. Ko man labāk darīt, jo tuvojas arī siltāki laikapstākļi, pati saldētava ledusskapim strādā ideāli, bet pats ledusskapis kopš februāra mēneša pēc atkausēšanas vairs nesaldē? Mana kontaktinformācija: e-pasta adrese [slēpt]@gmail.com tālruņa numurs krievu valodā 25738088
Verners De - Ļoti, ļoti slikta apkalpošanas kultūra
Ļoti ļoti slikta apkalpošanas kultūra veikalā Valmierā. Vīrietis, kurš tur strāda par pārdevēju, ir sajaucis vietu kur strādāt. Labāk kasa vēderu nekā palīdz pircējam, samainīt ledusskapim durvju vēršanas virzienu. Nevajag īpašniekiem pieņemt darbā cilvēku, kas neko dzīvē nav iemācījies.
Verners De - Slikts serviss un apkalpošana
Tāda apkalpošana vienkārši nebeidz pārsteigt! Iegādājos ledusskapi šajā veikalā jāpiebilst ka ar defektu. Prece nokalpoja 5 mēnešus, bet ne par to stāsts. Prece sabojājās un aizvedām uz veikalu lai nodotu garantijas remontam, preci noturēja precīzi 2 nedēļas un tad saņēmām zvanu no veikala 10 min pirms viņu darba laika beigām, ka varam ierasties veikalā un izvēlēties citu, jo mūsu vairāk nebūs.. Bez paskaidrojumiem kas ledusskapim bija par vainu bez nekā. Ierodoties veikalā saprotam ka šeit nav...
Verners DE serviss - Slikts serviss
Izsaucu meistaru no verners de servisa, lai novērstu trauku mašīnas bojājumu, uz ko saņēmu nepārliecinošu atbildi vai vispār uz mājām kāds brauc, tad tomēr atradās viens meistars, kas to dara, taču uz nolikto laiku (nākošās dienas 18:00) tā arī neieradās! Sasodīti nejauka attieksme!
Verners De - Slikts serviss
Drausmīga apkalpošana, pārdevējs jau kopš mūsu ienākšanas neizrādīja nekādu ieintersētību par mums, drīzāk pretēji, uzlūkoja ar nicinājumu. Uz uzdotajiem jaut. Par tehniku atbildēja asi un nepatīkami, pat pieminot, lai viņu nekaitinot. Sākot kārtot kredītu, sadusmojās, ka uzdodam pārāk daudz jaut. Un apmainījās ar kolēģi neko nepaskaidrojot. Sajūta nevis kā klientam, bet lūdzējam, visu laiku, ko tur pavadījām sajuta bija ka maziem bērniem esot pie direktora kabineta. Skumji par tādu apkalpošanu.
Verners De - Apkalpošanas līmenis
Parasti neizvēlos uzreiz rakstīt sūdzību. Bet pēc vairākiem mēģinājumiem atrast sev piemērotas preces verners de rāmuļu ielas veikalā varu izdarīt tikai 1 secinājumi. Darbinieki tur atnākuši pavadīt savu brīvo laiku, par ko saņem kaut kādu konkrētu atalgojumu. Viņi pieder pie cilvēkiem, kuri nesaprot, kāpēc citiem veicās, bet viņus neviens nenovērtē, nepalielina algu un nepaaugstina amatā. Tāpēc, ka viņi nekādā veidā nav ieinteresēti tev kaut ko pārdot, paskaidrot, labākajā gadījumā saņemsi...
Verners De - Attieksme
Verners de tallinas ielā nopirku elektrisko plīti beko. 1. Pardevējs tapgalvoja, ka cepeškrāsnī esot ventilators, kura tur tomēr nav.2. Izrādījās, ka grills datbojas tikai tad ja plīts durvis tiek turētas vaļā! Vai pārdevējam nebija jābrīdina par šādu "ekstru", jo tas pilnībā izslēdz drošību virtuvē - karstums iet horizontāli, karstas atvērtas plīts durvis, smarža, kuru nosūcējs vairs neķer un tauki, kuri sprakšķ ārā no krāsns. Vai gatavojot ēdienu bērnus ir jāieslēdz istabā, lai nenotiktu...
Verners De - Zemas kvalitātes apkalpošanas līmenis
Brīdinu! Pirms izvēlēties šo veikalu, vispirms salīdziniet ar līdzīgiem piedāvājumiem internetā, kur tiek piedāvāti ērti pakalpojumi klientiem, nevis kā ventspils vernerā: 1. Neieinteresēta attieksme pret klientu gan formējot garantijas talonu, gan lietošanas instrukciju izsniegšanā2. Nav krāvēja vai darbinieka, kas palīdz iekraut preci mašīnā, par piegādi vispār nerunājot (nomo.lv ir bezmasksas piegāde visā latvijā) rezultātā mēs 2 sievietes - es un draudzene, celām pašas veļas automātu...
Verners De - DARBS
Neiesaku iet tur stradāt, gribēju iet tur stradāt, bet man pietika aiziet uz pārrunām lai vissu saprastu ka meklē lohus... Tur ir priekšnieku vairāk kā saprašanas un katrs gudrāks par otru... Un viens no priekšniekiem , sola zelta kalnus, bet reāli parunājot ar darbiniekiem, viss nav tik skaisti, sola vienu, maksā kko citu un neviens darbinieks nesaprot kā tiek skaitītas viņu algas, jo pēc līguma stundu likme plus procenti no pārdotā, bet reāli tā nēsot, viņi maksā kā gribot un uz papīra...
Verners24.lv - Nepiegādā preci vairāk kā mēnesi
Pieprasa avansu, nepiegādā preci, visu laiku klientam ir jāzvana, jāprasa, neko precīzi nespēj pateikt, sola atzvanīt - neatzvana. Uz e-pastiem neatbild. Kad prasa atgriezt avansu - nomet klausuli. Izrādās pasūtījums nav veikts, vēl pēc 2 nedēļām varētu būt. Pēc samaksātā avansa ar kārtīgu laika nobīdi, atraksta, ka tādas preces nebūs, ir cita dārgāka. Iztērēts laiks, nervi, vairāk kā mēnesis pagāja, nācās braukt uz biroju, lai dabūtu atpakaļ samaksāto avansu.
verners de valmierā - Pajoliņš pie letes
Vēlaties bezmaksas cirku? Klauni veikalā Verners De Valmierā, Rīgas ielā. Pilnīgs nightmare! Vadībā - pie letes!
Verners24.lv - Nekad nepilda solījumus.
Gribat iegadāties mantu? – meklējiet citur! Pa telefonu vienmēr viss notiek samaksa avansu – saņemsi 10 dienu laikā. 10 dienas transformējas uz pusotru mēnesi. Protams visa tā laikā atrunas par sliktam vāciešu piegādātajiem. Bet jā, nedod dievs, nonāks līdz garantijas gadījumam, jārēķinās ar 4-iem mēnešiem vismaz. Pa to laiku ir iespējams noklausīties daudz pasaciņu pār vāciešu firmām, kuras nelabo, bet maina uz jaunu, pie tā visu komplektu un kā saņemsi visu pilnīgi jaunu. Jau atvadījos no...
Verners24.lv - Interneta veikals
Pasūtīju caur verners24.lv interneta veikalu foto objektīvu 29.04.14. Nākamajā dienā man atzvanīja - prasīja, lai es pārskaitu naudu - pateicu ka vakarā noteikti samaksāšu. Uzprasīju kad būs - pēc 2 nedēļām noteikti. Rēķins vakarā bija apmaksāts. Pagāja 2 nedēļas. Tā ka neviens nezvana, tad padomāju uzzvanīt es. Zvanu centra darbiniece solīja ka sazināsies ar administratotu, kas noteikti atzvanīs. Ar tādiem zvaniem sekoja no manis 3 zvani, jo par mani aizmirsa. 3-jā dienā pēc mana zvana saņēmu...
Verners interneta veikals - Solīt sola, bet nedeva
Brīdinājums pircējiem! Ja esat nolēmuši sūtīt preci no neta veikala-100 kārtīgi apdomājiet. Iiekulsieties tādās problēmās-līdz riebumam. Verners tik māk atsūtīt e pastā vēstuli 4-5 dienā lai pārskaita naudu, un viss, ne čiku ne grabu-kad prece tiks piegādāta, cik ilgi jāgaida? Normāliem i neta veikaliem nav nekādas komunikāciju problēmas, uzreiz pazvana un pasaka, vai uz e pastu atsūta info. Un tad sākās... Nauda pārskaitīta in viss. Sākām zvanīties kad būs, labi pasaka tad un tad, beidzot...
Verners 24.lv - Slikts serviss
Pasūtīju preci - printeri ar kārtridžu, veicu 100 % priekšapmaksu. Preci gaidu jau 6 nedēļas. Ar veikalu komunikācija slikta - visu laiku jāzvana pašam, sieviete otrā galā visu laiku aizbildinās, ka prece vēl nav atnākusi. Beigās apnika gaidīt, anulēju pasūtījumu, tagad vēl nav zināms, cik ilgā laikā atdos naudu. Netērējiet savu laiku un naudu!