Verners interneta veikals - Solīt sola, bet nedeva
Brīdinājums pircējiem!
Ja esat nolēmuši sūtīt preci no neta veikala-100 kārtīgi apdomājiet. Iiekulsieties tādās problēmās-līdz riebumam. Verners tik māk atsūtīt e pastā vēstuli 4-5 dienā lai pārskaita naudu, un viss, ne čiku ne grabu-kad prece tiks piegādāta, cik ilgi jāgaida? Normāliem i neta veikaliem nav nekādas komunikāciju problēmas, uzreiz pazvana un pasaka, vai uz e pastu atsūta info. Un tad sākās... Nauda pārskaitīta in viss. Sākām zvanīties kad būs, labi pasaka tad un tad, beidzot sagaidām preci pēc 2 ned vai ilgāk. Neatbilst tam ko gribējām, mājas lapā nav normāli uzrakstīta info tik atdzīmēta ar + zīmi, nu tātad ja jau plus, tad pilns komplekts-loģiski vai ne. Atgriezām preci-solīja naudu atgiezt 4 dienu laikā? ! Nav. Atkal zvanām-sola ka atzvanīs-nekā. Atkal zvanām-šie sola nedēļas sākumā pārskaitīs. , atkal nekā zvanām trešo reizi, šie saka ka pēc likuma mēnesi jāgaida lai mums pārskaitītu atpakaļ naudu. Bet es saku ka nevis pēc mēneša, bet ir rakstīts ka mēneša laikā. Un atkal tagad solīja nākamo nedēļ piektdien. Ok nu izdevās viņiem mēnesi novilkt, jo nākamnedēļ būs pagājis mēnesis. Bet kā viņi māk solīt-vienkārši veikla darbiniekiem trūkst goda vārda un viss, nekad vairs neiepirkšos vernera i neta veikalā, un citiem arī neiesaku-kam sev liekas problēmas radīt. Savu naudu jāgaida mēnesi-kā algas dienu.
Комментарии (2)
Viņiem tāda atieksme jau gadiem velkas-totāla klientu ignorēšana. Ja naudas nav, tad klapē ciet to bodi-tas uz īpašnieku atiecās.Jo darbinieki nulle-vai arī lai iet kursos.
Verners jau patiesībā ir tikai kā vairāku vairumtirgotāju starpnieks, tā, ka problēm nav tikai viņu pusē, kā reizēm var šķist :)