Verners De - Apkalpošanas līmenis
Parasti neizvēlos uzreiz rakstīt sūdzību. Bet pēc vairākiem mēģinājumiem atrast sev piemērotas preces verners de rāmuļu ielas veikalā varu izdarīt tikai 1 secinājumi. Darbinieki tur atnākuši pavadīt savu brīvo laiku, par ko saņem kaut kādu konkrētu atalgojumu. Viņi pieder pie cilvēkiem, kuri nesaprot, kāpēc citiem veicās, bet viņus neviens nenovērtē, nepalielina algu un nepaaugstina amatā. Tāpēc, ka viņi nekādā veidā nav ieinteresēti tev kaut ko pārdot, paskaidrot, labākajā gadījumā saņemsi norautu atbildi ar intonāciju, pēc kuras noteikti negribēsi neko pārjautāt. Principā stāv vai sēž kā uzraugi ar sejas izteiksmi-nenāc man klāt, esmu nokaitināts, nu ko tev atkal vajag! Šo nerakstu balstoties uz vienu apmeklējumu, bet vairākiem, saprotu, ka var būt izņēmumi, nebūt īstā diena utt, bet ne jau katru reizi:) vienīgi vienā apmeklējuma reizē, bija pārdevējs, kuru var uzslavēt.
Комментарии (4)
Varu tikai piekrist un tas tā notiek jau vairāk, nekā 10 gadu. Tur tu esi pats uz sevi atstāts, negribi sabojātu garastāvokli, nejautā neko, patīk pērc, nepatīk, nepērc, bet tā ir kretīniska attieksme no īpašnieka puses, ka šos šmurguļus neizdresē uzvesties atbilstoši un cienīt ikvienu pircēju
Iegādājos kafijas aparātu elektolux, veikalā verners de rāmuļu ielā, bez pārbaudišanas iepakoja veikala pārdeveji, bet, aizvedot mājas - izrādās nav ielikti filtr, i, tulit sazvaniju veikalu, pēc neilgas stīvēšanās serviss atzvanija apsolot ka samainis aparātu, bet ja nebus atdos naudu, lai gaidot nedēļu, pēc nedēļas aizbraucu, aparātu nemainišot, iedošot filtrus tāpat, pat nepārbaudot aparātu, lai tik ejot uz veikalu, bet veikalā pārdevejs uzvedās kā lops, kad pacēlu balsi viņš piedraudēja, - super attieksme.
Tā vietā lai atvainotos, jutos it kā cūku laidarā butu pabijusi. Lielākais pārsteigums bija kad māj'ās ieslēdzu aparātu, tas visspār nedarbojās, laikam būs jāraksta policijai par krāpšanu, bet tirgotāju asociācijai par ētikas neievērošanu, jo sūdzību 'par šo veikalu verners de ir milzigi daudz.
Verners DE
Apbrīnojami, bet varu apstiprināt, ka kopš 2015. g. nekas Rāmuļu ielas veikalā apaklpošanas līmenī nav mainījies. Pēdējo 2 mēnešu laikā iepirkos šajā vekalā četras reizes, un tas ir sliktākais klientu apaklpošanas līmenis, kāds pieredzēts pēdējo gadu laikā. Divi gados jauni pārdevēji, kurus laikam nokaitina jau pirmais klienta jautājums, tālākā komunikācija ir sarkasma/neapmierinātības/strupu atbilžu kopums, pie trešā jautājuma atbildes jau ir izsmejošas... Ļoti nepatīkami apmeklēt šo veikalu, varbūt, īpašnieki, izaudziniet savus pārdevējus, tik rupju attieksmi mūsdienās grūti būtu citur atrast.
P.s. nNesūdzētos, ja tās būtu tikai vienu reizi, tā tas bija visas 4 reizes.
Esmu bijusi arī citos Verners DE veikalos un pakalpošana vienmēr bijusi laba.
Jā, arī es saskāros ar nelaipnu apkalpošanu, uz jautājumiem atbild nelabprāt, nereaģē uz pircējiem, kuri vēlās noskaidrot kaut ko pa preci, savā starpā sit "klaču" un skaļi izrunājās. Neprot vai arī negrib sasveicināties ar pircēju, pusim, kurš tajā laikā mainīja paklājus, nelaipni atmeta pavadzīmes, tā kā tas cilvēks būtu zemākas kārtas, šo visu novēroju 10.min., kamēr slēdzu līgumu, lieki pieminēt, ka arī es uz savu sveicienu un atsveicināšanos nesaņemu atbildi! Ļoti slikta apkalpošanas kultūra, negribu vairs tur atgriezties un neieteikšu arī citiem, cerams, ka iegādātā prece kalpos.